Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Poniedziałek 26-06-2017, imieniny Jana, Pawła
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Reklama w Elblągu
Rek
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Metamorfoza

Na osiedlu

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Jest szansa że ruszy jeszcze kolej nadzalewowa Jest szansa że ruszy jeszcze kolej nadzalewowa

Poczta po remoncie

Po remoncie budynku zostanie wznowiona praca w Urzędzie Pocztowym nr 10 przy ul. Nowowiejskiej. Na pierwszych klientów czekają upominki.

Otwarcie wyremontowanego urzędu odbędzie się w piątek 10 stycznia o godz. 10. Urząd będzie świadczył usługi o charakterze nadawczym od poniedziałku do piątku w godz. od 10 do 17.
     Jak informuje Beata Szymańska, kierownik Sekcji Marketingu i Sprzedaży Rejonowego Urzędu Poczty w Elblągu, oprócz usług pocztowych będzie można zrealizować w nim usługi między innymi na rzecz Banku Pocztowego S.A., tj. założyć konto GIRO, pocztową lokatę terminową lub wziąć kredyt pocztowy. Pierwsi klienci Urzędu Pocztowego nr 10 otrzymają upominki w postaci gadżetów reklamowych.

A
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Mam nadzieję, że wraz z "nową" pocztą, klienci będą mogli liczyć na lepszą (milszą) obsługę. A to miało wiele do życzenia. Niejednokrotnie klient był tu traktowany jak zło konieczne.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    iwona(2003-01-10)
  • Nie lubię monopolistów
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Teolog(2003-01-10)
  • Zgadzam się z Iwoną też niejednokrotnie stałem w beznadziejnie długiej kolejce bo pani sobie liczyła kasę .Po co są 2 okienka ? Chyba po to żeby 1 było ciągle nieczynne i aby ciągle był utrzymymywany sztuczny tłok. To powinno sie zmienić !!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    PabloZen(2003-01-13)
Reklama