Czwartek 21-06-2018, imieniny Alicji, Alojzego
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Sport

Gospodarka

Na osiedlu

Społeczeństwo

Na uczelniach

Kultura

Zbrodnia i kara

Dawny Elbląg

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Prasówka

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Prawidłowo oznakowane skrzyżowanie? Prawidłowo oznakowane skrzyżowanie?

Poczta po remoncie

Po remoncie budynku zostanie wznowiona praca w Urzędzie Pocztowym nr 10 przy ul. Nowowiejskiej. Na pierwszych klientów czekają upominki.

Otwarcie wyremontowanego urzędu odbędzie się w piątek 10 stycznia o godz. 10. Urząd będzie świadczył usługi o charakterze nadawczym od poniedziałku do piątku w godz. od 10 do 17.
     Jak informuje Beata Szymańska, kierownik Sekcji Marketingu i Sprzedaży Rejonowego Urzędu Poczty w Elblągu, oprócz usług pocztowych będzie można zrealizować w nim usługi między innymi na rzecz Banku Pocztowego S.A., tj. założyć konto GIRO, pocztową lokatę terminową lub wziąć kredyt pocztowy. Pierwsi klienci Urzędu Pocztowego nr 10 otrzymają upominki w postaci gadżetów reklamowych.

A
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Mam nadzieję, że wraz z "nową" pocztą, klienci będą mogli liczyć na lepszą (milszą) obsługę. A to miało wiele do życzenia. Niejednokrotnie klient był tu traktowany jak zło konieczne.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    iwona(2003-01-10)
  • Nie lubię monopolistów
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Teolog(2003-01-10)
  • Zgadzam się z Iwoną też niejednokrotnie stałem w beznadziejnie długiej kolejce bo pani sobie liczyła kasę .Po co są 2 okienka ? Chyba po to żeby 1 było ciągle nieczynne i aby ciągle był utrzymymywany sztuczny tłok. To powinno sie zmienić !!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    PabloZen(2003-01-13)
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Podpis elektroniczny zestaw na 1 rok Mini
Domena funkcyjna .com.pl
Czytnik kart kryptograficznych Mini
Domena .pl