Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Sobota 25-11-2017, imieniny Katarzyny, Erazma
 
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Na osiedlu

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

11.11.2017 11.11.2017

Pomarańczowe gadżety po raz pierwszy i...ostatni?

 
Elbląg, Pomarańczowe gadżety po raz pierwszy i...ostatni? Turbo logo prawdpodobnie zniknie z gadżetów promujących miasto (fot. AD)
Rek

Są efektem dokumentu, który obecnie już nie obowiązuje, czyli dość burzliwie przyjętej oraz sowicie opłaconej strategii promocji miasta na lata 2012- 2015. Pod koniec sierpnia w Informacji Turystycznej pojawiły się koszulki, pomadki, kubki, cukierki czy pocztówki – zgodne z "pomarańczową" wizją promocji miasta. Jak się okazuje to pierwszy i prawdopodobnie ostatni raz, kiedy gadżety te pojawiają się w takiej wersji.

Na półkach Informacji Turystycznej pojawiły się pod koniec sierpnia i są efektem założeń strategii promocji miasta na lata 2012 – 2015, która miasto kosztowała ok. 130 tys. zł. Przetarg na materiały promujące miasto, w tym te "pomarańczowe", nawiązujące do logo potocznie nazywanego ślimakiem, rozstrzygnięto w czerwcu br., czyli wtedy, kiedy strategia była jeszcze obowiązująca, a dokumenty podpisał komisarz Marek Bojarski.
     Dostarczanie materiałów odbywa się w trzech etapach, za pierwszy miasto już zapłaciło i kosztował on 122, 5 tys. zł, w tym miesiącu będzie to 86,8 tys. zł i 33,2 tys. zł w kwietniu 2014 r. W sumie miasto wyda na to 242, 5 tys. zł.
     Strategia promocji miasta na lata 2012- 2015 jest dokumentem, który został wstrzymany, nie planuje się prac z jego wykorzystaniem. Pozostały jednak gadżety, które według informacji z Biura Prasowego Urzędu Miejskiego paradoksalnie sprzedawały się dobrze. Teraz miasto ma zamiar zmienić ich projekt graficzny – według informacji Biura Prasowego Urzędu Miejskiego ma to nastąpić już przy drugim etapie. Wykonaniem nowego projektu ma zająć się specjalista ds. projektów graficznych i portali społecznościowych z Urzędu Miejskiego.

mw
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • specjalista ds. projektów graficznych i portali społecznościowych z Urzędu Miejskiego --- czyli kto??
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    9 1
    Ciekawski(2013-10-07)
  • Akurat to co na zdjęciu jest całkiem ładne. Proszę o więcej fotek z gadżetami.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8 1
    (2013-10-07)
  • Skoro już tyle kasy wydano, to może nie warto wylewać dziecka z kąpielą. Po co wydawać pieniądze na logo, skoro mamy piękny herb. Żadne nowe logo go nie przebije. Wśród tych gadżetów zapewne można znaleźć atrakcyjne i ładne. Najbardziej mnie wkurza, jak następcy zaczynają od negowanie wszystkiego, co zrobili poprzednicy. Ślimak był do kitu, ale zdjęcia są OK.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8 0
    (2013-10-07)
  • A to tak można?Za tyle pieniędzy bawić się w kolorowanki?Mnie to logo Elbląga nie podoba się, ale skoro już jest, to niech będzie przez kilkanaście lat przynajmniej. Teraz trzeba będzie zapłacić kolejnym grafikom, projektantom itp. Potem przyjdzie następna ekipa. .. itd. Nie rozumiem jak w obliczu kryzysu i postępującej biedy można tak beztrosko szafować pieniędzmi. A kto zagwarantuje sukces kolejnego programu promocyjnego miasta. NIE PODOBA MI SIĘ TO.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    7 2
    alrena(2013-10-07)
  • Skandal- tyle zmarnowanych pieniędzy na bzdety, a tu podobno pusto w kasie !!!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2 0
    (2013-10-07)
  • W prawie lokalnym nie ma takiego pojęcia:, ,wstrzymany''. Uchwała oczywiście obowiązuje, można nie nadawać jej biegu czyli po prostu nie promować miasta.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1 0
    reklamożerca(2013-10-07)
  • Wystarczy "dorobić"to tego herb Elbląga i będzie git. A jak nie to oddać te gadżety szkołom i przedszklom. Dzieci beda wiedziałyco z tym zrobić.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4 1
    BoloJabolo(2013-10-07)
  • DLACZEGO koszulki Elbląskie są małych rozmiarów???
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2 1
    (2013-10-07)
  • herb powinien znajdować się na materiałach promocyjnych Elbląga
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4 0
    (2013-10-07)
  • "jednak gadżety, które według informacji z Biura Prasowego Urzędu Miejskiego paradoksalnie sprzedawały się dobrze" - PARADOKSALNIE!!! Co za zdziwienie! Czyżby ludzie kupowali je z wielkim obrzydzeniem? Mówili: Fuuu!!! Jakie to okropne! ale kupowali i kupowali - to znaczy, że logo i gadżety wymyślił fachowiec, wiedzący co spodoba się ludziom.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5 1
    Żuber(2013-10-07)
  • Taki specjalista poprostu napisze maila do agencji reklamowych i znowu trzeba będzie zapłacić.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3 0
    (2013-10-08)
  • Więcej zdjęć tych gadżetów. Chcemy się przekonać na własne oczy, jak to wygląda i może samemu coś kupić. Każde szanujące się miasto powinno mieć materiały reklamowe, np. z pięknymi zdjęciami.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2013-10-08)
Reklama