UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
..., a moim zdaniem (wybrany wątek)
Pokazuj
wątki
Pokazuj od
najnowszych
Pokazuj od
najstarszych
  • Nie po to wymyślono Internet, żeby się męczyć. Ja bilet kupuję w minutę.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    19 73
    (2019-07-10)
  • A jak będzie awaria internetu, albo rozładuje ci się smartfon, albo zepsuje to co zrobisz? A jak wystąpi awaria systemu płatniczego to co?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    46 5
    (2019-07-10)
  • A jak nastąpi pożar i spali ci się bilet? A jak będzie padał deszcz i bilet ci zamoknie? A jak będzie wiał wiatr i wywieje ci bilet z ręki? A jak wsadzisz bilet do kieszeni od spodni, ale zapomnisz ich założyć?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8 9
    (2019-07-10)
Reklama