UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Postoisz zanim pojedziesz, czyli wrócił kolejkowy problem

 
Elbląg, Kolejkowy problem na dworcu to nie jest nowa sprawa
Kolejkowy problem na dworcu to nie jest nowa sprawa (fot. arch. portEl)

Prezydent Witold Wróblewski po raz kolejny interweniuje w sprawie obsady kas na elbląskim dworcu kolejowym. W miniony piątek (5 lipca) do Przewozów Regionalnych sp. z o.o. Oddział Warmińsko-Mazurski z siedzibą w Olsztynie skierowane zostało pismo wskazujące na ten powracający problem.

O otwarcie dodatkowej kasy dworcowej prezydent zwracał się w minionym roku także w okresie wakacyjnym. Wtedy problem udało się rozwiązać poprzez otwarcie drugiej kasy i ustawienie biletomatu w hali dworca. Problem pojawił ponownie po pierwszym kwartale tego roku, kiedy znów druga kasa pozostała bez obsady. Wówczas prezydent ponowił interwencję, a w związku z tym, że do chwili obecnej kasa jest zamknięta, na początku lipca po raz kolejny skierował pismo do Przewozów Regionalnych
"Rozpoczął się sezon wakacyjny, a tym samym zwiększone zainteresowanie przejazdami kolejowymi. Dworzec w Elblągu jest wyposażony jedynie w jedną czynną kasę biletową przed którą tworzą się często duże kolejki. W ubiegłym roku, w wyniku moich wniosków i wspólnych działań udało się postawić automat biletowy w hali dworca. Spotkało się to z bardzo pozytywnym oddźwiękiem ze strony pasażerów. Część podróżnych, szczególnie osób starszych, wciąż jednak preferuje konwencjonalny kanał sprzedaży jakim jest zakup biletu „w okienku”.
     Reagując na otrzymywane sygnały, odnośnie poruszonego problemu od mieszkańców, nalegam na jak najszybsze i skuteczne kroki zmierzające do otwarcia drugiej kasy biletowej na dworcu w Elblągu. Jako podmioty świadczące usługi dla zaspokajania potrzeb mieszkańców jestem przekonany, że takie udogodnienie będzie nie tylko z korzyścią dla mieszkańców, ale również dla wizerunku spółki kolejowej" – podkreślił w swoim piśmie prezydent.
Łukasz Mierzejewski, biuro prasowe Urzędu Miejskiego w Elblągu
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama