UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
  • @jaśnieja - tak to powiedz to mojemu Dziadkowi który nie ma smartona albo Babci która nie kupi online masa ludzi lubi tradycyjne metody
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    24 3
    medi(2019-07-10)
  • Może być jak ktoś jest obeznany z nowoczesnymi technologiami i lubi z nich korzystać, a jak ktoś nie lubi, albo nie używa bankowości elektronicznej to nie jest dla niego rozwiązanie. Ja posługuję się tylko gotówką.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    21 2
    (2019-07-10)
  • Problemów to na dworcu jest więcej po każdym deszczu zalany tunel że przejść nie można.A osoby odpowiedzialne udają że niewiedzą.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    19 1
    Dorotka(2019-07-10)
  • Nie twierdzę że kasy należy zlikwidować, ale kolejki mogłyby być znacznie mniejsze gdyby ci co mogli, mają i umieją w nich nie stali.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    7 6
    jaśnieja(2019-07-10)
  • A jak nastąpi pożar i spali ci się bilet? A jak będzie padał deszcz i bilet ci zamoknie? A jak będzie wiał wiatr i wywieje ci bilet z ręki? A jak wsadzisz bilet do kieszeni od spodni, ale zapomnisz ich założyć?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    8 9
    (2019-07-10)
  • @medi - Ilu dziadków naliczyłeś na zdjęciu dołączonym do artykułu? Ja żadnego.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    10 8
    (2019-07-10)
  • A czy my każemy wszystkim kupować przez internet? Na zdjęciu wszyscy są w wieku ludzi, którzy potrafią z niego korzystać. Jak dziadek chce kupić, to niech kupuje, ale po co dziadek ma stać godzinę i mdleć w kolejce, jeśli 40 osób młodych może ten bilet bez problemu i szybko kupić przez internet?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    8 13
    (2019-07-10)
  • A co to dziadek są też młodzi, którzy nie korzystają z technologii, tylko wolą tradycyjną kasę.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    14 1
    (2019-07-10)
  • Co za pierdoły, to o czym piszesz jest dużo mniej prawdopodobne niż rozładowana bateria, albo zepsuty telefon czy awaria systemu płatniczego albo internetu. Wszędzie są kasy w miastach tylko nie w Elblągu, a poza tym kupując bilet w kasie zachowuję anonimowość. Już na Cyprze się mądrzyli Tacy jak Ty i pewnego dnia rząd zablokował im cyferki w smartfonach i od każdego konta odjął sporą sumkę w ramach walki z kryzysem gospodarczym.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    8 6
    (2019-07-10)
  • A skąd wiesz czy ci młodzi na zdjęciu używają płatności mobilnych, albo umieją kupować przez Internet, maj napisane na koszulkach?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    7 1
    (2019-07-10)
  • Nie chcą korzystać z technologii to ich sprawa. Mogą też iść na pieszo do Krakowa jak w średniowieczu , nie muszą korzystać z wynalazków XIX wieku.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    4 11
    Slawek123(2019-07-10)
  • Ja i wielu innych ludzi mamy smartfony, ale nie mamy internetu lub nie działa on prawidłowo. Jeśli jest z tym problem, to pozostaje kasa/biletomat
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    14 2
    ret(2019-07-10)
Reklama