Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Niedziela 11-12-2016, imieniny Damazego, Daniela
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek

Potrącił czterolatkę

Na al Tysiąclecia Opel Omega uderzył w przystanek autobusowy. W wyniku wypadku ucierpiała czteroletnia dziewczynka.

23-letni Adam M., kierujący samochodem marki Opel Omega, jechał od ul. Hetmańskiej w stronę ul. Rycerskiej. Na al. Tysiąclecia z niewiadomych przyczyn zjechał na prawe pobocze i uderzył w przystanek ZKM. W wyniku wypadku ucierpiała czteroletnia Karolina S., która wraz z matką czekała na autobus.
     Dziewczynka ma złamaną nogę i przebywa w szpitalu. Trwają czynności wyjaśniające przyczynę wypadku.

A
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • takim to powinno zabierac sie prawo jazdy przez takich kierowcow cierpia niewinni ludzie
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2005-01-10)
  • Bardzo mi przykro mam najdzieje ze nie bedzie wiekszych komplikacji zwiazanych ze zdrowiem dziewczynki... oraz mam nadzieje ze przyczyny wypadku zostana szybko wyjasnione i zostaniemy o tym poinformowani... mam nadzieje ze szybko beda przedstawione racjonalne wyjasnienia... Pozdrawiam i zycze szybkiego powrotu do zdrowia
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    DaReCzEk(2005-01-11)
  • kurde co tyle tych wypadkow teraz u nas w elblagu i okolicach? dobrze ze nikomu sie nic nie stalo takiego powaznego
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    STREET RIDERS(2005-01-11)
  • dareczek-o co ci chodzi?? nie masz co robic??
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    51(2005-01-11)
  • gamonie jeżdżą 10 letnimi trupami i są tego efekty.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2005-01-11)
  • BMW 325 170km/h grunwaldzką . Jestem najlepszy
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Moniek(2005-01-11)
  • Anonim gamoniu!A skad 23 latek ma miec kase na nowy samochod debillu?!Chyba ze mu mamusia z tatusiem kupia. Takie komentarze mnie wkurzaja. Jestes typowym tempolem ktoremu telewizja naprula do pustej bani stek bzdur. Jesli ktos ma stare auto to moze dlatego ze wlasnie takie mu sie podoba.Jest wielu osob ktore naleza do klubow starych aut i ktore oprocz starego maja nowy samochod a Ty jestes pewnie cieciem nowobogackim ktory przesiadl sie niedawno z 20 letniego malucha do nowego matiza i chrzanisz teraz glupoty.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Khefe(2005-01-11)
  • szanowny KHEFE. jak bys mial troche oleju w glowie to wiedzialbys , ze nawet stare samochody wymagaja raz na jakis czas przegladu technicznego!!! jak tamten mby mial taki przeglad to moze i by nie doszlo do tego wypadku.....a i powinien tez jechac z rozwaga ulica w centrum miasta to nie autostrada!!!!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2005-01-11)
  • Ale po co tu soe klocic czy samochod byl stary czy nowy. Faktem jest ze niektore buraki jezdza jak idioci, nie zwarzajac na inne pojazdy i pieszych. I potem sa takie skutki...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Grupa Trzymąjaca Wladze(2005-01-11)
  • GTW ma racje to nie istotne jakim samochodem jechal sprawca wypadku ale Ty Anonimie nie wiem skad masz takie informacje na temat przegladu technicznego jego auta.W tekscie nie bylo o tym ani slowa, wiec moze oliwa w glowie przydalaby sie Tobie. Nie znam przyczyn wypadku wiec sie nie wypowiadam bo oprocz winy samochodu mogl rownie dobrze zaslabnac kierowca w jakikolwiek sposob. Mimo wszystko swoje uwagi na temat starszych samochodow zatrzymaj dla siebie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Khefe(2005-01-11)
  • i przez takich o to palantów bo inaczej nie można ich nazwać cierpią niewinni ludzie czym zawiniła ta mała dziewczynka co? a ty palancie nie chwal sie że jechałeś 170 po grunwaldzkiej bo tu wcale nie ma się czym chwalić żebyś tylko sobie coś zrobił to h.j z tobą ale jak ucierpią niewinni pomyślałem o tym debilu jesteście wariaci porąbani
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2005-01-11)
  • Moniek gratulacje!! tak dalej :)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    ...(2005-01-12)
Reklama