Czwartek 15-11-2018, imieniny Alberta, Leopolda
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Zamknij Zamknij
Reklama w Elblągu
Rek
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Wybory 2018

Sport

Gospodarka

Na osiedlu

Społeczeństwo

Na uczelniach

Kultura

Zbrodnia i kara

Dawny Elbląg

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Prasówka

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Tu nie trzeba tytułu Tu nie trzeba tytułu

Potrzebna marka

Elbląg, Potrzebna marka

- Elbląg powinien mieć produkt turystyczny, który przyciągnie rzesze turystów - uważają radni z komisji integracji europejskiej Rady Miejskiej i przedstawiciele elbląskiego rynku turystycznego.

Turystyka i promocja miasta była tematem ostatniego posiedzenia komisji. Radni wraz z przedstawicielami biur podróży i hoteli rozmawiali o tym, czy Elbląg jest miastem przyjaznym dla odwiedzających.
     Efektem spotkania jest lista postulatów, który realizacja - zdaniem jego uczestników - poprawi wizerunek Elbląga na zewnątrz. Na liście znalazła się sprawa Bulwaru Zygmunta Augusta. Radni i przedstawiciele branży uważają, że należy lepiej wykorzystać walory nadrzecznego bulwaru i zadbać o estetykę miejsca - np. zamiast namiotów powinny się tam pojawić ogródkowe kawiarnie. Wśród pomysłów jest też przystosowanie dla potrzeb turystów wieży katedry św. Mikołaja, brakuje także "sztandarowej" imprezy, która przyciągnęłaby tłumy odwiedzających z kraju i zagranicy, a na stronach internetowych miasta brakuje obszernych informacji dla turystów - w kilku językach. Uczestnicy spotkania uważają też, że potrzeba poprawy bezpieczeństwa - Straż Miejska powinna pracować dłużej, tak, aby na jej ochronę mogli liczyć turyści.
     Najważniejszy postulat dotyczy jednak tzw. markowego produktu turystycznego - czegoś, co przyciągnie turystów do naszego miasta. Wnioski z debaty trafiły do prezydenta Elbląga.
AJ
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • "W poszukiwaniu tegoCzegoś" - odcinek n-ty (już się nie mogę doczekać następnego!)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    rwel(2003-10-08)
  • gadanie radnych nie stworzy "markowego produktu turystycznego"
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    110%pewnosci(2003-10-08)
  • a gdzie jest p. Duk, teoretycznie anglista?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    zainteresowany(2003-10-08)
  • Konkrety Panowie a nie wytykanie palcem. Co sami zrobiliście skarżypytki?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    oko(2003-10-08)
  • Same slogany.Jak z książeczki o marketigu.Ble,ble marka , misja, produkt markowy... Może spróbujecie użyć szarych komórek /jesli wiecie co to jest/.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    kryp(2003-10-08)
  • Szukanie czegoś co maja pod nosem,tym czymś jest Starowka .Dlaczego władze nie wezma sie za zrobienie ulic.Czyżby pieniadze na to przyznane już się rozeszły?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2003-10-08)
  • Potrzebny rozum. Precz z bełkotem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    rys(2003-10-08)
  • TRAMWAJ ZWANY POZADANIEM. Kochani jak można szukać czegoś, co już jest i praktycznie wiadomo wszystko, co i jak robić. Skończcie ten festiwal ruchów pozornych, albo oddajcie innym pałeczkę. To już zaczyna być żenujące i irytujące - ta omnipotencja niemocy twórczej.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    AborygenMiejscowy(2003-10-08)
  • Marka - mocne słowo!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Oort(2003-10-08)
  • he he pomysły prawie żywcem przepisane z mojej pracy pisemnej na zakończenie studiów wyższych :)! dziękuje za docenienie :) :D
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    świadek(2003-10-09)
  • LIKWIDACJA NAMIOTÓW?? Przepraszam, ale czy tu chodzi o jedyny namiot na bulwarze a mianowicie o "Miami"??? Przecież to było jedyne miejsce w Elblagu które przyciągało ludzi jak magnes w te wakacje!!! Czyli najlepiej zakazac rostawiania namiotów w przyszlym roku!!! - a kawiarenki i tak nie powstaną bo kto by zainwestował kupę kasy w niepewny biznes trwajacy tylko przez sezon letni??? BRAVO
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    mirek(2003-10-09)
  • Swiadek: nie badz zadufany. Twojej pracy /jesli takowa byla?/ nie czytal nawet promotor, a tobie sie wydaje, ze ktos sciaga, tylko nie wiadomo co od ciebie i jeszcze w ten sposob cie docenia. Kazdy sposob na dowartosciowanie sie, chocby prozne, jest dobry.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    twoj fan(2003-10-09)
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Naszywki
Naszywka GODŁO
Czapka z nadrukiem
Torba z nadrukiem elbląskiej Starówki