UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • piękną podbudową i doskonałym terenem bez żadnych kolizji własnościowych pod budowę trasy rowerowej jest szlak kolejowy Elbląg - Ostróda przez Myślęcin rozebrany w 1945 roku przez przyjaciół Moskali i do tej pory "administrowany" przez PKP (brak paru mostów a trasa marzenie)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    0
    AMalejużniekoniecznie(2017-05-12)
  • @AMalejużniekoniecznie - Konsultacje nt. przebiegu trasy rowerowej Kanału Elbląskiego, po istniejących drogach będzie jeszcze w czerwcu. Chodzi o to aby trasa biegła jak najbliżej trasy wodnej Kanału Elbląskiego. Korzystanie ze starych nasypów kolejowych, z rozebranymi mostami i wiaduktami, to ogromne koszty, na to nas chyba nie stać. Problemem dla Elbląga jest bezpieczne wyprowadzenie ruchu rowerowego z miasta i raczej zrobienie "obwodnicy" rowerowej wokół Elbląga.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    KrainaKanałuElbląskiego(2017-05-12)
  • @AMalejużniekoniecznie - z tego co słyszałem to ten szlak kolejowy rozebrano w latach pięćdziesiątych kiedy bracia Moskale nie wywozili z Polski szyn kolejowych tylko marnej jakości statki, których byli głównym odbiorcą. Inicjatorami i wykonawcami rozbiórki były polskie firmy kręcące lody na sprzedaży złomu i handlu używanymi szynami za które PKP płaciło jak za "szyna nówka, nie śmigana". Pamiętam z tamtych czasów określenie techniczne "szyna niezdatna do trakcji PKP, zdatna do trakcji TRAMWAJOWEJ"
Reklama