UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • ja też słyszałem że mają rozebrać Pałac Kultury i że na Placu Czerwonym dają za darmo mercedesy, a okazuje się że nie mercedesy a rowery i nie dają ale kradną - ruscy rozebrali na terenie Prus wiele linii kolejowych w trakcie działań wojennych i zaraz po wojnie bo nie wspomnę o infrastrukturze i ogromnych zakładach, które zdemontowano i wywieziono za Ural, gdzie do tej pory gniją zapomniane. .. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    0
    AMalejużniekoniecznie(2017-05-13)
  • Super wraz z połączeniem z Bałttykiem przez Przekop to będzie potęga!!!!
  • Nowo Twór Gdański organizjue fetę dla UE która od 2004 doi Polskę bez opamiętania i z przyzwoleniem rządzących - z każdego Euro 80% wraca do Niemiec. Od 89 do 2004 Polska była przygotowywana(niszczona i rozbrajana) do wejścia do UE
  • Trzeba przywrócić ruch kolejowy Nadzalewowej - wszystkie koleje odżywają w Polsce a tu???? LIKWIDACJA!!!!! NIe zapomnimy wam tego w wyborach Samorządowych. POPSLsLD WON!!!!!
  • RPO Bondar to Ukrainiec z pomorza Kret z PO robi swoje
  • a ty anonimku, zastodolcu pospolity - kim jesteś, skoro tak innych klasyfikujesz, nie koniecznie w związku ze sprawą ale to charakterystyczne i znamienne. .. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    AMalejużniekoniecznie(2017-05-13)
  • No w końcu. .. po tylu zmarnowanych latach. .. Wielkie dzięki i szacunek dla tych ludzi z ikrą. Nie wiem o co chodzi z tą mentalnością tutejszą - nie kumacie ludzie, że to jest INWESTYCJA, która się zwróci, a i ludziom może jakoś fajniej tu będzie się żyło mając takie atrakcje. .. teraz czekamy na pociągnięcie tego szlaku wzdłuż linii kolei NADZALEWOWEJ. .. w to wszystko idealnie wpisywałaby się REPLIKA TRUSO (albo coś na kształt chociaż). .. a reszta już się (od)buduje - ze starówką na czele, która spinałaby masę z tych atrakcji. Krew zalewa, jak się patrzy, jak u nas KAŻDY "samorząd" daje zdychać miastu olewając zupełnie tak strategiczne przedsięwzięcia :/. .. "Warto, by samorząd elbląski pomyślał w przyszłości" - właśnie tu jest słabe ogniwo. .. dopóki "samorząd" to będą jakieś polityczne stołki dyletantów, dopóty staczanie się Elbląga nie zostanie zatrzymane. Wbrew pozorom - patrząc z perspektywy człowieka szwędającego się trochę po świecie - Elbląg ma WSZYSTKO, żeby stać się normalnym, fajnym, popularnym i wcale nie biednym miastem (a na pewno nie zdychającym) - to wszystko jest w zasięgu ręki, i to nie za jakieś dekady, ale kilka lat. Na tym "zgniłym zachodzie" taki Elbląg dawno byłby już fajnym, wymuskanym i odwiedzanym chętnie miastem - w takim układzie komunikacyjnym, i z takimi atrakcjami. Co to Truso - tutaj mógłby być spokojnie "Drugi Wolin" (a i odległość jest dobra, żeby sobie nie przeszkadzać za bardzo)
  • No niestety nie jest to INWESTYCJA. Napisali, że pieniędzy nie jest dużo. Czyli po prostu postawią parę tabliczek, pomalują parę drzew. Namiastka. Na prawdziwy szlak rowerowy kanału elbląskiego przyjdzie jeszcze poczekać. Póki co trzeba jechać do Niemiec, Czech czy do Małopolski (VeloMalopolska) żeby nacieszyć się prawdziwymi drogami wzdłuż rzek, czy kanałów.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    2
    0
    wwwwwwwwwwwwwwwwwww(2017-05-13)
  • No, więc właśnie - ta niemoc samorządu. Taż jestem zdania, że une, powinny powierzyć dzieło specjalistom nie wujkom i szwagrom, bo efekty widać dookoła. Tak jak Austriacy zrobili perełkę z trasy rowerowej wzdłuż całego Dunaju tak i Kanał Elbląski wraz z jego pięknym otoczeniem prosi się o takie zagospodarowanie. Co do szczegółów proponuję wiele spostrzeżeń i ustaleń zawartych w opracowaniu dalece już nieaktualnym, ale dotyczącym wielu aspektów sprawy -www.elblag.pl
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    0
    AMalejużniekoniecznie(2017-05-13)
  • ROWER to brzmi dumnie. Zdumiewający jest fakt, że rower, ten poczciwy, od dawna towarzyszący nam środek lokomocji, doskonale sobie radzi w dobie wszechobecnej motoryzacji i tak któryś raz z rzędu zdobywa serca wielu ludzi na świecie. Lata dziewięćdziesiąte w Polsce przyniosły także ze sobą triumfalny powrót roweru na nasze drogi. Głównie odbyło się to za sprawą popularności na świecie rowerów górskich, które dosłownie w parę lat zawojowały całą kule ziemską. Z uwagi na to, że my Polacy jako nacja, jesteśmy ślepo zapatrzeni w kraje zachodnie, a przede wszystkim w USA i przejmujemy bezkrytycznie wszystko co tam jest w modzie, tym razem także byliśmy temu stylowi powolni. Tym razem jednak odbyło się to i miejmy nadzieję, że będzie się odbywać nadal, ku uciesze i zdrowiu społeczeństwa, które jak wynika z obserwacji preferuje oględnie mówiąc statyczny model wypoczynku. Tą ogromną ilość rowerów należy teraz skierować na specjalne trasy, które w sposób jednoznaczny oddzielą je od naszych wątpliwej jakości „torów formuły 1”, po których poruszają się bolidy naszych krwiożerczych asów kierownicy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    AMalejużniekoniecznie(2017-05-13)
  • W Holandii i Belgii, bogatych krajach europejskich, w których po wielkim bumie motoryzacyjnym lat 60-tych okazało się, że gęsta sieć autostrad i dróg szybkiego ruchu nie rozwiązuje absolutnie problemów komunikacyjnych, postanowiono ograniczyć do minimum rozbudowę dróg tego typu – stawiając jednocześnie na transport publiczny, głównie kolejowy i na. .. rowery. Rower okazał się doskonałym środkiem na rozwiązanie problemów komunikacyjnych dużych aglomeracji, ponieważ ogromny wzrost użytkowania samochodów sprawił że ich funkcjonowanie stało się prawie niemożliwe. Te dwa kraje wyżej wspomniane no może jeszcze Austria i Dania są chlubnym wyjątkiem. W większości wypadków trasy rowerowe są tak traktowane i projektowane aby rowery nie przeszkadzały samochodom. Wynika to głównie z faktu, że projektowaniem tras rowerowych zajmują się głównie nie-cykliści. Wiele więc przemawia za rowerem jako środkiem komunikacji – zarówno wykorzystywanym do zwykłych codziennych potrzeb przemieszczania się, jak relaksu i wypoczynku.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    1
    0
    AMalejużniekoniecznie(2017-05-13)
  • @AMalejużniekoniecznie - Tam nawet robią zima podgrzewane trasy rowerowe, taki kaprys :)
Reklama