UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • No oczywiście Panie mądralo, że ten urobek nie będzie z dna Zalewu. A niby skąd będzie urobek z budowy toru wodnego, którego szerokość ma wynieść nawet 100m a głębokość około 3,5m?? Ty się lepiej zastanów zanim coś napiszesz!
  • .. .a moim zdanie proponuje by całą ekipa planujaca ten przekop wzięła przykład z holendrów. .. non stop kopia i buduja. .. bo ludzie sa najważniejsi a srodowisko, ,przyroda, ,, sama sie regenruje jesli chociaz odrobine nad tym czuwamy. Takie dyskusje trwające lata to wstyd dla tego regionu bo nigdy nic dobrego z tego nie wyjdzie. .. niedługo wybory i po, ,ptokach, ,jak to sie mówi. zapraszam wiec na wycieczkę do holandii i rozmowe z doświadczonymi specjalistami od ochrony srodowiska i budowy kanałów i portów. .. .A PÓKI CO. .NASZ ŚWIECI PUSTKAMI. .. .
  • Kanał Wołga - Don wybudowano na pustyni i stepie, których piaski skuteczne zasypują dzieło Stalina. Przekop Pana Wcisły, jak powstanie, też będzie zamulany przez piaski Zatoki Gdańskiej. Tylko żę my podatnicy zapłacimy za tę mrzonkę. Póki czas, lepiej przyznać że to była tylko kiełbasa wyborcza i czas skończyć z tym przekopem, a zająć się za ubikacje w portach Zalewu i nad brzegami pięknych kanałów żuławskich, z których można dopłyną do morza. .. jeśli tylko żeglarz ma takie życzenie.
  • Niestety badan będzie coraz więcej bo to złota zyła i jest z czego kase ciagnąć zanim skończa sie badania to pochłona one połowę kwoty za przekopanie najbardziej to szkoda tych komarów co tam sie lęgną
  • Pytanko: kto jest członkiem "Konsorcjum powołanego do budowy Kanału przez Mierzeję Wiślaną" ? Elbląscy wyborcy mają prawo znać z imienia i nazwiska pasożytów przejadających publiczne pieniądze. Hero.
  • Za komuny najwięcej zarabiali ci co mało pracowali a robili wokół siebie dużo hałasu, wykonywali tak zwaną prace pozorną. Wychodzi na to że w wolnej Polsce za pracę pozorną płacą jeszcze więcej. Hero.
  • Ciekawe czy Pan ekspert chciałby mieszkać w tym czasie z drugiej strony przekopu jakos nie potrafie sobie tego wyobrazic mieszkajac w krynicy morskiej. Patrzac na elblag i remont mostow a to tylko mosty a co dopiero zrobic wyrwe w mierzei
  • Ile to już lat mącenia w głowach, pisania pism wydawania kasy, spotkań, programów, książek i artykułów, tworzenia sztucznych podmiotów i konsorcjum? Ja się pytam w imię czego? Kto normalny przypłynie kąpać się w szambie? Kto zechce żaglówkami pływać tylko szlakiem, a pełnomorskie jachty po mieliznach nie dadzą rady? Amen
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Anty.Komuch(2012-03-26)
  • Ciekawe czy ktoś zrobił prognozę zysków dotyczącą takiego przekopu. Koszty takiej budowy są bardzo duże, utrzymanie również. Przecież to nie ma sznas się zwrócić. Moim zdaniem nie ma to sensu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    mamrot(2012-03-26)
  • Każda inwestycja powoduje jakieś koszty środowiskowe! Jeśli korzyści przekraczają koszty to decyzja jest chyba oczywista. Kopać, pogłębiać, inwestować!
  • cały zalew to potężny ściek nieczystości z kaliningradu, zamulone wszystkie tory wodne, a jakie statki pływały to popatrzmy na stare zdjęcia jak tak dalej będzie trwała ta debata to może przyszłe pokolenia za sto lat wybudują przejście. ważną rzeczą jest, ze już istnieje port w elblągu jak na razie to baza postojowa tirów a do portu można dopłynąć łódka lub kajakiem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WODNIK(2012-03-26)
  • Zanim to przekopiecie to ja zaliczę 1 000 000 panienek.
Reklama