Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Niedziela 19-11-2017, imieniny Salomei, Seweryna
 
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Na osiedlu

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Pogoda nie ma znaczenia Pogoda nie ma znaczenia

Promocja miejskich imprez... głównie w Elblągu

 
Elbląg, Promocja miejskich imprez... głównie w Elblągu Tak było podczas ubiegłorocznych Dni Elbląga (Fot. MS. archiwum portEl.pl)
Rek

Zbliża się kolejny sezon imprez miejskich w Elblągu, więc ratusz szuka firmy, która pomoże je rozreklamować. O tym, kto się zgłosi do przetargu i jakie zaproponuje ceny, dowiemy się 7 kwietnia.

Elbląskie Święto Chleba, cykl imprez pod hasłem „Elbląg w formie”, Świąteczne Spotkania Elblążan – to tylko niektóre miejskie imprezy, które w ubiegłym roku odwiedziły tłumy mieszkańców i turystów. W tym roku ma być podobnie, a o ich rozpropagowanie ma zadbać prywatna firma. Z zapisów przetargu wynika, że promocja odbędzie się głównie w... samym Elblągu i okolicznych miejscowościach.
     Do mieszkańców Elbląga i regionu ma być skierowanych kilka kampanii promocyjnych, a nośnikami reklam mają być m.in. ulotki oraz plakaty, rozwieszane na przystankach na 2-3 tygodnie przed daną imprezą. O miejskich wydarzeniach będzie się można dowiedzieć także z radia pod warunkiem, że stacja radiowa ma charakter co najmniej regionalny i emituje codziennie wiadomości o Elblągu. Urzędnicy ratusza chcieliby wysłuchać czterystu 30-sekundowych spotów w wybranych przez siebie godzinach (między 6 a 18). Powstaną także dwa spoty reklamowe do lokalnej telewizji.
     Oprócz tego imprezy miejskie będą promowane na czterech ekranach LED, billboardach (które należą do miasta) oraz na ścianie budynku w Krynicy Morskiej (w razie gdyby się okazało, że w Krynicy nic się nie dzieje). Wykonawca ma też przygotować trzy wystawy z plansz lateksowych, które najprawdopodobniej będą ustawiane na starówce.
     Firmy zainteresowane udziałem w przetargu, mogą składać swoje oferty do 7 kwietnia. Ratusz wybierze wykonawcę na podstawie proponowanej ceny (60 procent oceny) i przygotowania dodatkowych plansz wystawy zewnętrznej (40 procent oceny). Umowa ze zwycięzcą będzie obowiązywać końca tego roku.

Sebastian Malicki
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
Reklama