Zbliża się kolejny sezon imprez miejskich w Elblągu, więc ratusz szuka firmy, która pomoże je rozreklamować. O tym, kto się zgłosi do przetargu i jakie zaproponuje ceny, dowiemy się 7 kwietnia.
Elbląskie Święto Chleba, cykl imprez pod hasłem „Elbląg w formie”, Świąteczne Spotkania Elblążan – to tylko niektóre miejskie imprezy, które w ubiegłym roku odwiedziły tłumy mieszkańców i turystów. W tym roku ma być podobnie, a o ich rozpropagowanie ma zadbać prywatna firma. Z zapisów przetargu wynika, że promocja odbędzie się głównie w... samym Elblągu i okolicznych miejscowościach.
Do mieszkańców Elbląga i regionu ma być skierowanych kilka kampanii promocyjnych, a nośnikami reklam mają być m.in. ulotki oraz plakaty, rozwieszane na przystankach na 2-3 tygodnie przed daną imprezą. O miejskich wydarzeniach będzie się można dowiedzieć także z radia pod warunkiem, że stacja radiowa ma charakter co najmniej regionalny i emituje codziennie wiadomości o Elblągu. Urzędnicy ratusza chcieliby wysłuchać czterystu 30-sekundowych spotów w wybranych przez siebie godzinach (między 6 a 18). Powstaną także dwa spoty reklamowe do lokalnej telewizji.
Oprócz tego imprezy miejskie będą promowane na czterech ekranach LED, billboardach (które należą do miasta) oraz na ścianie budynku w Krynicy Morskiej (w razie gdyby się okazało, że w Krynicy nic się nie dzieje). Wykonawca ma też przygotować trzy wystawy z plansz lateksowych, które najprawdopodobniej będą ustawiane na starówce.
Firmy zainteresowane udziałem w przetargu, mogą składać swoje oferty do 7 kwietnia. Ratusz wybierze wykonawcę na podstawie proponowanej ceny (60 procent oceny) i przygotowania dodatkowych plansz wystawy zewnętrznej (40 procent oceny). Umowa ze zwycięzcą będzie obowiązywać końca tego roku.
Do mieszkańców Elbląga i regionu ma być skierowanych kilka kampanii promocyjnych, a nośnikami reklam mają być m.in. ulotki oraz plakaty, rozwieszane na przystankach na 2-3 tygodnie przed daną imprezą. O miejskich wydarzeniach będzie się można dowiedzieć także z radia pod warunkiem, że stacja radiowa ma charakter co najmniej regionalny i emituje codziennie wiadomości o Elblągu. Urzędnicy ratusza chcieliby wysłuchać czterystu 30-sekundowych spotów w wybranych przez siebie godzinach (między 6 a 18). Powstaną także dwa spoty reklamowe do lokalnej telewizji.
Oprócz tego imprezy miejskie będą promowane na czterech ekranach LED, billboardach (które należą do miasta) oraz na ścianie budynku w Krynicy Morskiej (w razie gdyby się okazało, że w Krynicy nic się nie dzieje). Wykonawca ma też przygotować trzy wystawy z plansz lateksowych, które najprawdopodobniej będą ustawiane na starówce.
Firmy zainteresowane udziałem w przetargu, mogą składać swoje oferty do 7 kwietnia. Ratusz wybierze wykonawcę na podstawie proponowanej ceny (60 procent oceny) i przygotowania dodatkowych plansz wystawy zewnętrznej (40 procent oceny). Umowa ze zwycięzcą będzie obowiązywać końca tego roku.
Sebastian Malicki