Środa 17-10-2018, imieniny Ignacego, Wiktora
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Wybory 2018

Sport

Gospodarka

Na osiedlu

Społeczeństwo

Na uczelniach

Kultura

Zbrodnia i kara

Dawny Elbląg

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Prasówka

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Latawce dmuchawce wiatr Latawce dmuchawce wiatr

Promocja miejskich imprez... głównie w Elblągu

 
Elbląg, Promocja miejskich imprez... głównie w Elblągu Tak było podczas ubiegłorocznych Dni Elbląga (Fot. MS. archiwum portEl.pl)
Rek

Zbliża się kolejny sezon imprez miejskich w Elblągu, więc ratusz szuka firmy, która pomoże je rozreklamować. O tym, kto się zgłosi do przetargu i jakie zaproponuje ceny, dowiemy się 7 kwietnia.

Elbląskie Święto Chleba, cykl imprez pod hasłem „Elbląg w formie”, Świąteczne Spotkania Elblążan – to tylko niektóre miejskie imprezy, które w ubiegłym roku odwiedziły tłumy mieszkańców i turystów. W tym roku ma być podobnie, a o ich rozpropagowanie ma zadbać prywatna firma. Z zapisów przetargu wynika, że promocja odbędzie się głównie w... samym Elblągu i okolicznych miejscowościach.
     Do mieszkańców Elbląga i regionu ma być skierowanych kilka kampanii promocyjnych, a nośnikami reklam mają być m.in. ulotki oraz plakaty, rozwieszane na przystankach na 2-3 tygodnie przed daną imprezą. O miejskich wydarzeniach będzie się można dowiedzieć także z radia pod warunkiem, że stacja radiowa ma charakter co najmniej regionalny i emituje codziennie wiadomości o Elblągu. Urzędnicy ratusza chcieliby wysłuchać czterystu 30-sekundowych spotów w wybranych przez siebie godzinach (między 6 a 18). Powstaną także dwa spoty reklamowe do lokalnej telewizji.
     Oprócz tego imprezy miejskie będą promowane na czterech ekranach LED, billboardach (które należą do miasta) oraz na ścianie budynku w Krynicy Morskiej (w razie gdyby się okazało, że w Krynicy nic się nie dzieje). Wykonawca ma też przygotować trzy wystawy z plansz lateksowych, które najprawdopodobniej będą ustawiane na starówce.
     Firmy zainteresowane udziałem w przetargu, mogą składać swoje oferty do 7 kwietnia. Ratusz wybierze wykonawcę na podstawie proponowanej ceny (60 procent oceny) i przygotowania dodatkowych plansz wystawy zewnętrznej (40 procent oceny). Umowa ze zwycięzcą będzie obowiązywać końca tego roku.

Sebastian Malicki
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

AMK Szkło ozdobne 5
DRZWI PORTA
!!!PROMOCJA6!!!
!!!PROMOCJA5!!!