Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Piątek 17-11-2017, imieniny Elżbiety, Samueli
 
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Na osiedlu

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Otwarcie nowego odcinka trasy tramwajowej. Otwarcie nowego odcinka trasy tramwajowej.

Promocja po elbląsku

 
Elbląg, Promocja po elbląsku Urzędnicy chcą, żeby było głośno o miejskich wydarzeniach (fot. arch. MS)
Rek

73 tys. 431 zł – na tyle dokładnie wyceniła swoje usługi elbląska firma, która złożyła najtańszą ofertę na rozreklamowanie miejskich imprez w Elblągu i okolicach. Jeżeli urzędnicy nie dopatrzą się w ofercie wad, to umowa zostanie podpisana, a elblążanie oraz turyści dowiedzą się, jakie atrakcje szykuje dla nich miasto.

Prawdopodobnie za drugim razem uda się wyłonić operatora kampanii promocyjnych i informacyjnych wydarzeń miejskich w 2017 r.  Za przeprowadzenie kampanii elbląska firma Grupa Merlin Andrzej Duszyński zażyczyła sobie nieco ponad 73 tys. zł. To najtańsza oferta spośród czterech, które wpłynęły na drugi przetarg rozpisany przez urzędników. Ratusz oszacował koszt na 80 tys. zł, co oznacza, że jeżeli oferta okaże się poprawna, nastąpi podpisanie umowy.
     W jej ramach wykonawca wydrukuje ulotki i plakaty, które będą rozmieszczone m.in. na przystankach komunikacji miejskich i w miejscach użyteczności publicznej. W ramach umowy zostanie wyprodukowane 12 spotów reklamowych, które będą emitowane w stacji radiowej o charakterze minimum regionalnym. Zapowiedź miejskich wydarzeń będzie można usłyszeć 400 razy podczas trwania kampanii. W telewizji obejmującej swoim zasięgiem Elbląg i Braniewo zobaczymy dwa spoty w czterech kampaniach promujących miejskie wydarzenia. Spoty będą emitowane 15 razy na dobę. Dodatkowo reklamy będą emitowane na elbląskich ekranach LED, pojawią się billboardy zapowiadające miejskie wydarzenia oraz trzy wystawy wielkoformatowe.
     Reklamy mają poinformować elblążan o miejskich imprezach. Umowa zostanie zawarta do końca roku.
     Pierwszy przetarg na reklamowanie miejskich imprez został unieważniony ze względu na zbyt duże oczekiwania finansowe potencjalnych wykonawców w stosunku do oczekiwań ratusza.

Sebastian Malicki
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama