Czwartek 19-07-2018, imieniny Wincentego, Marcina
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Sport

Gospodarka

Na osiedlu

Społeczeństwo

Na uczelniach

Kultura

Zbrodnia i kara

Dawny Elbląg

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Prasówka

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Dni Elbląga 2018. Dni Elbląga 2018.

Promocja po elbląsku

 
Elbląg, Promocja po elbląsku Urzędnicy chcą, żeby było głośno o miejskich wydarzeniach (fot. arch. MS)
Rek

73 tys. 431 zł – na tyle dokładnie wyceniła swoje usługi elbląska firma, która złożyła najtańszą ofertę na rozreklamowanie miejskich imprez w Elblągu i okolicach. Jeżeli urzędnicy nie dopatrzą się w ofercie wad, to umowa zostanie podpisana, a elblążanie oraz turyści dowiedzą się, jakie atrakcje szykuje dla nich miasto.

Prawdopodobnie za drugim razem uda się wyłonić operatora kampanii promocyjnych i informacyjnych wydarzeń miejskich w 2017 r.  Za przeprowadzenie kampanii elbląska firma Grupa Merlin Andrzej Duszyński zażyczyła sobie nieco ponad 73 tys. zł. To najtańsza oferta spośród czterech, które wpłynęły na drugi przetarg rozpisany przez urzędników. Ratusz oszacował koszt na 80 tys. zł, co oznacza, że jeżeli oferta okaże się poprawna, nastąpi podpisanie umowy.
     W jej ramach wykonawca wydrukuje ulotki i plakaty, które będą rozmieszczone m.in. na przystankach komunikacji miejskich i w miejscach użyteczności publicznej. W ramach umowy zostanie wyprodukowane 12 spotów reklamowych, które będą emitowane w stacji radiowej o charakterze minimum regionalnym. Zapowiedź miejskich wydarzeń będzie można usłyszeć 400 razy podczas trwania kampanii. W telewizji obejmującej swoim zasięgiem Elbląg i Braniewo zobaczymy dwa spoty w czterech kampaniach promujących miejskie wydarzenia. Spoty będą emitowane 15 razy na dobę. Dodatkowo reklamy będą emitowane na elbląskich ekranach LED, pojawią się billboardy zapowiadające miejskie wydarzenia oraz trzy wystawy wielkoformatowe.
     Reklamy mają poinformować elblążan o miejskich imprezach. Umowa zostanie zawarta do końca roku.
     Pierwszy przetarg na reklamowanie miejskich imprez został unieważniony ze względu na zbyt duże oczekiwania finansowe potencjalnych wykonawców w stosunku do oczekiwań ratusza.

Sebastian Malicki
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Ręcznik z haftem
Naszywki
Torba z nadrukiem elbląskiej Starówki
T-shirt biały z Twoim nadrukiem DTG PROMOCJA