Sobota 23-06-2018, imieniny Wandy, Zenona. Dzień Ojca
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Promocja po warszawsku

 
Elbląg, Promocja po warszawsku Promocja obejmie m.in. Święto Chleba (fot. arch. Witold Sadowski)
Rek

Spółka Althermedia z Warszawy zajmie się promocją Dni Elbląga, Święta Chleba, akcji Elbląg za pół ceny, Świątecznych Spotkań Elblążan, Sylwestra oraz kampanii informacyjnych i społecznych. W sumie do przetargu stanęło siedem firm m.in. z Lublina, Olsztyna, Nysy, a nawet Wielkiej Nieszawki, ale zdecydowała ekonomia. Zwycięzca będzie promotorem za ponad 73,5 tys. zł.

Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2016 (Dni Elbląga, Święto Chleba, Świąteczne Spotkania Elblążan, Sylwester, Elbląg za pół ceny) oraz kampanii społecznych i informacyjnych. Na co konkretnie mają zostać wydane miejskie pieniądze? Otóż m.in. na dystrybucję plakatów reklamujących Dni Elbląga i Święto Chleba (po 400 egz. na imprezę), produkcję i emisję spotu reklamowego w ogólnopolskiej stacji radiowej, a także w telewizji, która swoim zasięgiem obejmuje Elbląg i Braniewo, opracowanie banera internetowego wyświetlanego w miejskim serwisie internetowym, publikację artykułów sponsorowanych w lokalnych mediach elektronicznych, billboardy, a także na reklamę ścienną w Krynicy Morskiej. Wszystko po to, by jak najwięcej elblążan i turystów wzięło udział w miejskich eventach.
     O elbląskich wydarzeniach ma być głośno w mieście, ale także w całym kraju.
     Do przetargu stanęło siedem firm m.in. z Warszawy, Olsztyna, Nysy, Wielkiej Nieszawki oraz z Elbląga. Cztery zmieściły się w cenie oferowanej przez miasto - 82 tys. zł. Ostatecznie elbląskie wydarzenia promować będzie warszawska firma Althermedia sp. z o.o. SP.K. - za 73 tys. 514 zł brutto, która wskazuje, że ma na swoim koncie ponad 950 kampanii reklamowych w 124 miastach. Promowała m.in. banki, markety budowlane, marki modowe.

A
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Ubezpieczenia OC i AC
Wyprzedaż rocznika 2017 w salonie Skody HADM
Serwis i oryginalne części Volkswagen
Pomoc w przypadku szkody komunikacyjnej