Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Wtorek 16-01-2018, imieniny Włodzimierza
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek

Promocja po warszawsku

 
Elbląg, Promocja po warszawsku Promocja obejmie m.in. Święto Chleba (fot. arch. Witold Sadowski)
Rek

Spółka Althermedia z Warszawy zajmie się promocją Dni Elbląga, Święta Chleba, akcji Elbląg za pół ceny, Świątecznych Spotkań Elblążan, Sylwestra oraz kampanii informacyjnych i społecznych. W sumie do przetargu stanęło siedem firm m.in. z Lublina, Olsztyna, Nysy, a nawet Wielkiej Nieszawki, ale zdecydowała ekonomia. Zwycięzca będzie promotorem za ponad 73,5 tys. zł.

Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2016 (Dni Elbląga, Święto Chleba, Świąteczne Spotkania Elblążan, Sylwester, Elbląg za pół ceny) oraz kampanii społecznych i informacyjnych. Na co konkretnie mają zostać wydane miejskie pieniądze? Otóż m.in. na dystrybucję plakatów reklamujących Dni Elbląga i Święto Chleba (po 400 egz. na imprezę), produkcję i emisję spotu reklamowego w ogólnopolskiej stacji radiowej, a także w telewizji, która swoim zasięgiem obejmuje Elbląg i Braniewo, opracowanie banera internetowego wyświetlanego w miejskim serwisie internetowym, publikację artykułów sponsorowanych w lokalnych mediach elektronicznych, billboardy, a także na reklamę ścienną w Krynicy Morskiej. Wszystko po to, by jak najwięcej elblążan i turystów wzięło udział w miejskich eventach.
     O elbląskich wydarzeniach ma być głośno w mieście, ale także w całym kraju.
     Do przetargu stanęło siedem firm m.in. z Warszawy, Olsztyna, Nysy, Wielkiej Nieszawki oraz z Elbląga. Cztery zmieściły się w cenie oferowanej przez miasto - 82 tys. zł. Ostatecznie elbląskie wydarzenia promować będzie warszawska firma Althermedia sp. z o.o. SP.K. - za 73 tys. 514 zł brutto, która wskazuje, że ma na swoim koncie ponad 950 kampanii reklamowych w 124 miastach. Promowała m.in. banki, markety budowlane, marki modowe.

A
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama