Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Sobota 18-11-2017, imieniny Karoliny, Romana
 
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Na osiedlu

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Chwila oddechu Chwila oddechu

Promocja regionu - konferencja

Elbląg, Promocja regionu - konferencja Konferencja nt. promowania naszego regionu odbyła się w Światowidzie (fot. nadesłane)

"Promocja regionu i jego oferty kulturalnej szansą na rozwój inicjatyw społeczności lokalnych" - po takim tytułem w CSE Światowid odbyła się konferencja, skierowana do przedstawicieli organizacji pozarządowych.

Dyskutowano o tym, jak wydarzenia kulturalne mogą promować region, jak przekładać się na turystykę, w jaki sposób też stać się motorem, by lokalne społeczności się rozwijały. Wykład na temat turystyki kulturalnej wygłosiła Teresa Miłoszewska z CSE Światowid.
     O niedawno zakończonym Międzynarodowym Festiwalu Tańca BALTIC CUP mówiła Magdalena Czarnocka z CSE Światowid: - Baltic był częścią projektu "Taniec z Mistrzami - Warmia i mazury zapraszają" . Zależało nam na tym, by stał się wizytówką turystyczną naszego regionu. Na ten cel pozyskaliśmy fundusze ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013 oraz z budżetu samorządu województwa warmińsko - mazurskiego.
     Agnieszka Staszewska z Biura Promocji Urzędu Miasta poruszyła temat organizacji Elbląskiego Święta Chleba i Dnia Hanzy, jako imprez mających na celu pobudzanie tożsamości kulturowej elblążan, zaś Małgorzata Piaścik z ESWIP opowiadała o wioskach tematycznych jako o pomyśle na lokalną aktywność i pracę.
     Na przykładzie Portalu Kulturalnego Warmii i Mazur www.eswiatowid.pl Edyta Jasiakiewicz z CSE mówiła o internetowych możliwościach promocyjnych. Dzięki różnym gatunkom i technikom dziennikarskim oraz sposobie prezentowania wydarzeń można też ciekawie pokazywać region.

Anna Kleina, CSE Światowid
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
  • Nie wydaje mi się, że promocja powinna odbywać się w internecie, gdzie statyczne strony wskazują tylko miejsca i nieruchome postacie, ewentualnie obiekty. Aby strona wyglądała i zachowywała jakieś proporcje pomiędzy rzeczywistością a światem wirtualnym, musi być zlokalizowany jakiś żywy punkt odniesienia. Takim punktem z całą pewnością będzie Konsultant, komunikator, czat - zainteresowany stroną internetową, która w zamieszeniach ma promować : - przedmiot - krajobraz - miasto Musi wykazywać się aktywnością - nie ma to być aktywności w postaci dużej ilości banerów reklamowych, najeżdzających napisów, czy też wyskakujących okienek pup. Komentowanie artykuły, czy też promowanego obiektu - przyczynia się do urozmaicenia, możliwości usera korzystającego z serwisu, do własnego wkładu, chociażby, poprzez zadania pytania online.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    swieze wiadomosci(2010-10-29)
Reklama