Piątek 20-07-2018, imieniny Czesława, Małgorzaty
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Sport

Gospodarka

Na osiedlu

Społeczeństwo

Na uczelniach

Kultura

Zbrodnia i kara

Dawny Elbląg

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Prasówka

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Sielanka nad Drużnem Sielanka nad Drużnem

Promotor ma zrobić hałas

 
Elbląg, Promotor ma zrobić hałas O miejskich wydarzeniach ma być głośno (fot. arch. Michał Skroboszewski)
Rek

Firmy z Warszawy, Olsztyna, Nysy, a nawet Wielkiej Nieszawki chcą zająć się promocją elbląskich wydarzeń. Miasto chce zapłacić za taką usługę 82 tys. zł. Czterech z siedmiu chętnych zmieściło się w tej cenie. Trwa badanie ofert.

Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2016 (Dni Elbląga, Święto Chleba, Świąteczne Spotkania Elblążan, Sylwester, Elbląg za pół ceny) oraz kampanii społecznych i informacyjnych. Na co konkretnie mają zostać wydane miejskie pieniądze? Otóż m.in. na dystrybucję plakatów reklamujących Dni Elbląga i Święto Chleba (po 400 egz. na imprezę), produkcję i emisję spotu reklamowego w ogólnopolskiej stacji radiowej, a także w telewizji, która swoim zasięgiem obejmuje Elbląg i Braniewo, opracowanie banera internetowego wyświetlanego w miejskim serwisie internetowym, publikację artykułów sponsorowanych w lokalnych mediach elektronicznych, billboardy, a także na reklamę ścienną w Krynicy Morskiej. Wszystko po to, by jak najwięcej elblążan i turystów wzięło udział w miejskich eventach.
     O elbląskich wydarzeniach ma być głośno w mieście, ale także w całym kraju.
     Do przetargu stanęło siedem firm m.in. z Warszawy, Olsztyna, Nysy, Wielkiej Nieszawki oraz z Elbląga. Cztery zmieściły się w cenie oferowanej przez miasto - 82 tys. zł. Trwa badanie ofert.

A
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Konto poczty elektronicznej
Hosting WWW START
Domena funkcyjna .com.pl
Domena .pl