Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Czwartek 19-10-2017, imieniny Jana, Pawła
 
Reklama w Elblągu
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Na osiedlu

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Czerwień października Czerwień października

Promotor ma zrobić hałas

 
Elbląg, Promotor ma zrobić hałas O miejskich wydarzeniach ma być głośno (fot. arch. Michał Skroboszewski)
Rek

Firmy z Warszawy, Olsztyna, Nysy, a nawet Wielkiej Nieszawki chcą zająć się promocją elbląskich wydarzeń. Miasto chce zapłacić za taką usługę 82 tys. zł. Czterech z siedmiu chętnych zmieściło się w tej cenie. Trwa badanie ofert.

Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2016 (Dni Elbląga, Święto Chleba, Świąteczne Spotkania Elblążan, Sylwester, Elbląg za pół ceny) oraz kampanii społecznych i informacyjnych. Na co konkretnie mają zostać wydane miejskie pieniądze? Otóż m.in. na dystrybucję plakatów reklamujących Dni Elbląga i Święto Chleba (po 400 egz. na imprezę), produkcję i emisję spotu reklamowego w ogólnopolskiej stacji radiowej, a także w telewizji, która swoim zasięgiem obejmuje Elbląg i Braniewo, opracowanie banera internetowego wyświetlanego w miejskim serwisie internetowym, publikację artykułów sponsorowanych w lokalnych mediach elektronicznych, billboardy, a także na reklamę ścienną w Krynicy Morskiej. Wszystko po to, by jak najwięcej elblążan i turystów wzięło udział w miejskich eventach.
     O elbląskich wydarzeniach ma być głośno w mieście, ale także w całym kraju.
     Do przetargu stanęło siedem firm m.in. z Warszawy, Olsztyna, Nysy, Wielkiej Nieszawki oraz z Elbląga. Cztery zmieściły się w cenie oferowanej przez miasto - 82 tys. zł. Trwa badanie ofert.

A
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama