Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Wtorek 06-12-2016, imieniny Mikołaja, Emiliana
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Remont Lidla ul.Ogólna Remont Lidla ul.Ogólna

Przejedziesz na zielonym

Kierowcy, którzy chcą przejechać ul. Płk. Dąbka na zielonych światłach bez konieczności zatrzymywania się powinni utrzymać prędkość nie mniejszą niż 50 km/h i nie większą niż 60 km/h. Zalecenie spowodowane jest koordynacją sygnalizacji świetlnych w ciągu ul. Płk. Dąbka - tzw. zieloną falą.

Jak informuje Anna Kulik, naczelnik Wydziału Inżynierii Urzędu Miejskiego w Elblągu została wykonana koordynacja sygnalizacji świetlnych w określonych punktach w ciągu ul. Płk. Dąbka, a mianowicie na skrzyżowaniach ul. Płk. Dąbka z ulicami: Brzozową - Cicha, Pionierską, Piłsudskiego, Węgrowską, Odrodzenia - Ogólną.
     - Usprawniono także działanie sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Płk. Dąbka z ul. Piłsudskiego - dodaje naczelnik. - W tym celu ustawiono dodatkowe sygnalizatory na wysięgnikach, aby poprawić widoczność wyświetlanych sygnałów. Ponadto wydzielono w cyklu sygnalizacji nową podfazę dla skręcających w lewo z ul. Płk. Dąbka w ul. Piłsudskiego.

A
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • A jadąć ulicą Odrodzenia w Ogólną trzeba jechać 10-20 km/h, żeby przejechać swobodnie bez zatrzymywania przez światła obok agencji "SANDRA"
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2002-08-06)
  • Bo agencja w lape dala tym koordynatorom sygnalizacji, zeby tak ustawiali coby kierowcy mogli sobie jeszcze panny poogladac i ewentualnie zdazyli jeszcze skrecic w ich kierunku :)))))
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    voophroo(2002-08-06)
  • Jednak dziwne jest nowa sygnalizacj na ul.Płk.Dąbka koło rynku. Jeden pas został zabrany dla skręcających w lewo. Dla jadących prosto pozostaje jedynie pas środkowy. Ktoś bezmyslnie pomyślał. Życzę mu jechać prosto w godzinach szczytu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2002-08-07)
  • A może ktoś mi wyjaśni po kiego licha postawiono światła na ul. Ogólnej przy Hiperze?? Taki tam ruch, że rzeczywiście. A poza tym, światła są nieskoordynowane, mało tego, dlaczego dla skręcających z ul. Ogólnej w uliczkę osiedlową prowadzącą na Korczaka, nie ma zielonej strzałki??Samo to skrzyżowanie jest na tyle beznadziejnie małe, że jak kilka samochodów chce skręcić w prawo i kilka z przeciwnej strony w lewo, to robią się zatory.....Niech się Pani Anna K. stuknie w głowę, skoro na to pozwoliła.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    kierowca1(2002-08-07)
  • Kiedy pojawią się światła na wysięgnikach na Grunwaldzkiej koło Policji (kierunek Gdańsk) i koło hal Elzamu (kierunek Warszawa) ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    + -(2002-08-07)
  • Moim zdaniem totalna glupota. Jak wiadomo coraz wiecej mowi sie o tym, by obnizyc predkosc z 60km/h w terenie zabudowanym do 50km/h, a tutaj dali 50-60. Do tego osobiscie widzialem juz kilka wypadkow na Plk. Dabka.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Sim(2002-08-07)
  • Srednia predkosc 50-60km/h w praktyce oznacza, że ze startu 0km/h trzeba sie pewnie rozpedzac do 80 czy 90. Bardzo madrze. Jedni montuja pagorki na osiedlach by kierowcy zwalniali, a inni... Przypomina mi to reklame hypernovy - na Grunwaldzkiej jest na slupie info, ze do Hipy jest 5 min. Kilka slupow dalej, ze do Nomi jest 3 min. Odleglosc miedzy tymi punktami to ok. 7km, czyli by je pokonac w 2 min (roznica) trzeba jechac cos z 200km/h bodaj...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Wnerwiony motorowerzysta40km/h(2002-08-07)
  • Odnosnie pasa do skretu w lewo na skrzyzowaniu Plk.Dabka i Pilsudskiego to uwazam ze jest to bardzo dobry pomysl, bo na pewno zredukuje sie liczba wypadkow w tym miejscu, a do tej pory bylo to jedno z najniebezpieczniejszych skrzyzowan w Elblagu. A jak komus sie bardzo spieszy to moze jechac Robotnicza albo innymi drogami. Przeciez te swiatla sa ustawiane po to zeby bylo bezpieczniej a nie szybciej!!! I tak zrobili to kilka lat za pozno.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    voophroo(2002-08-07)
  • Pani Anna K. albo chce umieścić Elbląg w księdze rekordów za ilość świateł w mieście lub ma z tego prowizję... A za zwężenie Dąbka przy rynku pomysłodawcy należy się Nagroda Nobla.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Tad(2002-08-07)
  • Chyba raczej Nagroda Jobla
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    kierowca1(2002-08-07)
  • Dlaczego wzorem innych miast, na wjeździe do Elbląga od strony W-wy, przy skrzyzowaniu z Rawską , nie ustawiono świateł dla pieszych??? Przejście przez przejście z Wodociągów do pętli tramwajowej, jest niemozliwe. Dodatkowo samochody wjeżdżają z prędkością 100km/h co jeszcze bardziej jest niebezpieczne. Wystarczy zrobic światła dla pieszych przy kiosku lub petli.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    rozwazny(2002-08-07)
  • Ciekawe , czy trzeba ofiary śmiertelnej ,na Al.Grunwaldzkiej ,przejście dla pieszych w ok.Hali Elzamu, by pani K . zrozumiała że jest to miejsce 100 krotnie bardziej niebezpieczne niż skrzyżowanie Królewieckiej z Kopernika .Światła w tym akurat miejscu moim zdaniem to totalna pomyłka ,ale przecież obok jest żądny krwi ,komisariat Drogówki jak by to wyglądało gdyby tak śmiertelnie niebezpieczne miejce ,było zabezpieczone panami z Drogówki. W końcu naprawdę dojdzie w tym miejscu do tragedii myślę tu o ulubionym moim przejściu przy Elzamie .Pamiętajmy że jest to przejście JEDNO ETAPOWE !!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    lokator z wieżowca(2002-08-07)
Reklama