UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
  • Pogłębianie zalewu, kanału na okrągło. Koszta nie obliczone?. Przekop dla wypasionych jachtów Bogatych. Cha. Cha.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4 5
    BODZIO(2019-05-23)
  • A kto to jest "hejter"? To jakieś staropolskie słowo?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    1 0
    (2019-05-23)
  • Przekopu nie będzie !!! Małopolskę, bastion PiS zalewa powódź. - to kara Boska za PiS. Premier pojechał na ratunek i każe się modlić. .. boi się że zalani nie pójdą na wybory, które PiS przegra, a wygrani wsadzą PiS do więzienia za popełnione grzechy. Amen.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3 4
    (2019-05-23)
  • @Glosrozsadku1 - Byliśmy potęgą, ale w wieku pary. .. kanał Ostródzki ( oberlandzki) też miał być wg. inż. Stenke rewelacją gospodarczą. Chłop nie przewidział, że nastąpi rozwój transportu samochodowego. Stateczek miał zabierać tyle ile 1/2 obecnego tira. Kanał został więc tylko atrakcją turystyczną, a siła państwa PiS była taka że przez 2 lata nie odlano koła zębatego które pękło i kanał stał przez 2 lata !!! Hej.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    2 1
    (2019-05-23)
  • @hd - Co racja to racja. No i właśnie po co kopać te oferty miesiącami. Napisać pismo, że oferty przekroczyły znacznie zakładany budżet, zostawić to kukułcze gniazdo następnej ekipie rządzącej do powtórki a potem krzyczeć, nasi następcy pogrzebali przekop mierzei. .
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    3 0
    (2019-05-23)
  • Siedzę w zamówieniach publicznych i pierwszy raz słyszę o ofercie testowej za 1 PLN. Gdyby wezwać artystę tej oferty do podpisania umowy (chociaż i tak jest formalnie pewnie do kosza) od odmawia, wadium przytulasz i wszyscy w administracji happy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2019-05-23)
  • @Kpw - Szanowna/y - chyba z naciskiem na "y", bo mam wrażenie, że post jest od mężczyzny - W POLSKIM JĘZYKU ISTNIEJĄ TAKIE DZIWNE ZNACZKI, KTÓRE ZWĄ SIĘ < ZNAKI DIAKRYTYCZNE > I SĄ INTEGRALNĄ CZĘŚCIĄ LITER. Zatem, proszę Cię bardzo, UŻYWAJ ich (tych znaków diakrytycznych) !!! Przecież ten język jest Twoim OjCzystm !
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    1 2
    Proszę!!!(2019-05-23)
  • Braun Korwin Winnicki ??? Chiny Rosja islam. Powodzenia. POKOPIS następny dramat. Obłuda i oszuści. Wiosna razem itp. .. .Bez komentarza. NIE MA NA KOGO GŁOSOWAĆ!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 3
    (2019-05-23)
  • Żadnego dziadostwa z zagranicy a szczególnie z Chin!!!! Po co przetarg??? Polska firma ma budować i koniec. !!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1 1
    (2019-05-23)
  • Ludzie PO to albo złodzieje, albo głupki. Wybieraj.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    0 2
    Stefan Batory(2019-05-23)
  • Nie żartuj sobie, statki pływające po Kanale zabieraly na pokład tyle, co kilka TIRów, a kanał przestał być opłacalny dopiero na przełomie XIX i XX wieku, jak kolej się rozwinęła, chociaż transport towarów odbywał się tam od czasu do czasu do 1944. Np spławiano drewno, transportowano Spirytus, pszenicę, drobnicę, buraki, ryby, nasiona, smołę, cegły, cukier, bo nad Kanałem były cukrownie, węgiel, sól cement. A ciężarówki przed wojną miały Bardzo małą ładowność, jak bedford, Opel blitz, Bussing NAG w większości od 1,5 do 3 lub 5 ton, czasami 11 Mercedes L3000 miał ładowność 3 tony Borgward B3000 to samo, także te ciężarówki nie miały nawet połowy ładowności łodzi pływających po Kanale Elbląskim.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    0 0
    (2019-05-23)
  • A ile przerąbał pis ? x3 !
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    1 1
    karakal(2019-05-23)
Reklama