Urząd Miejski w Elblągu ponownie szuka kancelarii, która zapewni samorządowi obsługę prawną. Poprzednia dwuletnia umowa podpisana z kancelarią z Olsztyna właśnie się kończy. Kosztowała miasto 453 tysiące złotych.
To już trzeci przetarg na obsługę prawną w Urzędzie Miejskim. Pierwsza umowa, jeszcze za czasów prezydenta Grzegorza Nowaczyka, była zawarta na rok z elbląską kancelarią i kosztowała miasto 323 tysiące złotych. Drugą umowę, która obecnie się kończy, podpisała kancelaria z Olsztyna. Przez dwa lata usługi prawników kosztowały miasto 453 tysiące złotych. Właśnie ogłoszono kolejny przetarg, którego warunki są takie same jak w obowiązującej jeszcze umowie.
- Proponowany okres obsługi prawnej w tym przetargu to również dwa lata. Jest to optymalny czas, maksymalnie mogą być 3 lata – informuje Łukasz Mierzejewski z Biura Prasowego Urzędu Miejskiego w Elblągu. - W tym przetargu również się nie zmieniły wymogi, jeśli chodzi o liczbę radców prawnych mających świadczyć obsługę prawną w Urzędzie Miejskim, musi być ich na miejscu co najmniej dwóch. A wykonawca ma obowiązek dysponować 5 radcami prawnymi lub adwokatami spełniającymi określone warunki oraz jedną osobą z wykształceniem wyższym prawniczym.
Kancelarie mają czas na złożenie ofert do 16 stycznia.
- Proponowany okres obsługi prawnej w tym przetargu to również dwa lata. Jest to optymalny czas, maksymalnie mogą być 3 lata – informuje Łukasz Mierzejewski z Biura Prasowego Urzędu Miejskiego w Elblągu. - W tym przetargu również się nie zmieniły wymogi, jeśli chodzi o liczbę radców prawnych mających świadczyć obsługę prawną w Urzędzie Miejskim, musi być ich na miejscu co najmniej dwóch. A wykonawca ma obowiązek dysponować 5 radcami prawnymi lub adwokatami spełniającymi określone warunki oraz jedną osobą z wykształceniem wyższym prawniczym.
Kancelarie mają czas na złożenie ofert do 16 stycznia.
RG