UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Rodzinny samochód ze sportowym pazurem

 
Elbląg, Rodzinny samochód ze sportowym pazurem
Najnowsze Porsche Cayenne

Wśród fanów motoryzacji mają opinię solidnie zbudowanych, niezawodnych, eleganckich oraz takich, w których zadbano o detale. Legendę samochodów Porsche buduje również moc silnika, w końcu zostały stworzone po to, żeby wygrywać i bić rekordy. Gdy na rynku pojawiły się pierwsze modele SUV tej marki niektórzy uznali, że to profanacja. Tymczasem Cayenne z miejsca zyskał dużą popularność, tak samo jak jego "młodszy brat", czyli Macan. Oba modele chwalone są za przyjemne użytkowanie i rozwiązania, dzięki którym nie zatracono charakteru Porsche.

 Kiedy ogłoszono jego powstanie branża łapała się za głowę. Jak to? Marka słynąca z luksusowych i sportowych samochodów wypuszcza na rynek auto kojarzące się z pojazdem dla rodziny?! Tymczasem duże, przestronne Porsche Cayenne z miejsca podbiło serca kierowców i stało się hitem, a swoją konstrukcją zapracowało na opinię najszybszego SUV-a świata. Od tego momentu minęło 17 lat, a marka wypuściła na rynek trzecią odsłonę tego modelu. Od teraz do dyspozycji kierowców są dwa nowe silniki, generujące jeszcze wyższą moc (340 KM w Cayenne i 440 KM w Cayenne S), a także napęd na obie osie. Dzięki inteligentnemu systemowi Porsche Traction Management rozdzielana jest moc między przednimi a tylnymi kołami, co przekłada się na dynamikę jazdy. Napęd pomaga również w jeździe poza utwardzonymi drogami, a cztery dodatkowe tryby offroadowe – Mud (błoto), Gravel (żwir), Sand (piach) oraz Rocks (skały) – pomogą w każdych warunkach. Jak podkreślają twórcy nowego modelu stabilną zmianę pasów oraz większą zwinność na łukach podczas szybkiej jazdy zapewnia elektrycznie sterowana tylna oś.
     Znawcy motoryzacji zauważają, że auto bardzo wyładniało za sprawą nowego wyglądu tylnych reflektorów, ma też bardziej smukłe nadwozie. Nowe Cayenne jest także lżejsze (o 55 kg), ma większy bagażnik (770 l) oraz pełną łączność ze światem zewnętrznym, gdyż w wyposażeniu podstawowym znajduje się moduł telefonii LTE z hotspotem WiFi, usługa Porsche Connect, ochrona pieszych.

  Najnowsze Porsche Macan
Najnowsze Porsche Macan


     Marka poszła za ciosem i postanowiła, że na tym jednym modelu SUV się nie skończy. Porsche Macan, który zadebiutował w 2014 r. od razu stał się sprzedażowym hitem. Ci, którzy mieli okazję je przetestować chwalą ten model za to, że doskonale trzyma się drogi, zwłaszcza na zakrętach. To samochód stworzony do jazdy po autostradzie (najnowsza generacja rozpędza się do 100 km w 6,7 s, z pakietem Chrono Sport w 6,5 s), który świetnie da sobie radę na bezdrożach czy miejskich "kocich łbach". Wśród zalet wymienia się logicznie umiejscowione przyciski kokpitu oraz najnowszej generacji system multimedialny Porsche Communication Management, bardzo dobrej jakości materiały wykończeniowe, przestronny bagażnik (do 1500 l po złożeniu siedzeń). To bardzo uniwersalny samochód, który zdecydowanie przypadł do gustu kierowcom o czym świadczą konkretne liczby: ponad 350 tys. sprzedanych sztuk od 2014 r. W najnowszej, trzeciej odsłonie Macana kierowcy mogą liczyć na takie udogodnienia jak 11-calowy ekran dotykowy nowego systemu PCM, nawigacja online, inteligentne sterowanie głosem. Płynności jazdy sprzyjał będzie asystent jazdy w korku obejmujący adaptacyjny tempomat, dzięki któremu przyspieszanie oraz hamowanie odbywa się w sposób częsciowo zautomatyzowany. Sportowego sznytu dodaje kierownica GT przeniesiona z kultowego modelu 911, a nawiązaniem do tradycji jest m.in. stacyjka umieszczona po lewej stronie kierownicy, tak, jak w każdym Porsche. 
     
     

Jeśli masz ochotę dowiedzieć się więcej zajrzyj na stronę www.suv-porschesopot.pl
     Porsche Centrum Sopot 
     Auto LELEK Group 
     zaprasza do kontaktu:
     Telefon: +48 58 550 911 0
     www.porsche-sopot.pl
     Facebook
     YouTube
     
     
-------------Art. promocyjny-----------
,
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl