Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Poniedziałek 05-12-2016, imieniny Sabiny, Krystyny
 
Rek

UWAGA!

Rower od Nissana

Sześcioletnia elblążanka Kaja Piejdak wygrała ogólnopolski konkurs plastyczny dla dzieci organizowany przez jednego z producentów samochodów.

Konkurs ogłosiła firma Nissan w ramach promocji wprowadzanego na polski rynek nowego modelu samochodu nissan note. Na konkurs wpłynęło ponad 1000 prac z całej Polski. Najlepszy okazał się rysunek Kai z Elbląga. Kaja Piejdak wygrała rower, natomiast jej rodzice otrzymali na miesiąc markowy samochód do testowania.
     Szczegóły w materiale radiowym Marty Hajkowicz:
     

MH
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • "markowy samochod" hm a czy znacie samochod bez marki bo ja nie
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    dd(2006-07-13)
  • Mylisz pojęcia - firma może miec MARKĘ, czyli RENOME :-) np. dajewo czy kia tej renomy nie ma :-))
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Markowy Elblążanin(2006-07-13)
  • to się nissan postawił, kupił rower w markecie za 200 zł, to ci marka, bha, bha, bha
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    andrew1(2006-07-13)
  • a nissan to moze ma ?? buhahah renome to ma honda,mercedes,saab,volvo i inne ale nissan? niech lepiej juz ciagniki zaczna robic
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    pala(2006-07-13)
  • Marka inaczej znak fabryczny,firmowy okręslający producenta, nazwa lub znak graficzny umieszczany na wyrobach w celu ochrony przed naśladownictwem lub podrabianiem. Traktowana jest jako rodzaj świadectwa,producent nie wstydzi się swojego wyrobu "podpisując" go gwarantuje jego jakość.Stąd marka jest synonimem opinii.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    ES(2006-07-14)
Reklama