UWAGA!

Śledztwo w sprawie mostu na Szkarpawie

Prokuratura Apelacyjna w Gdańsku nakazała wznowienie śledztwa w sprawie budowy mostu na Szkarpawie, który uniemożliwia wpływanie do Elbląga większym jednostkom. Pierwsze śledztwo zostało umorzone 30 listopada ubiegłego roku, teraz uznano tę decyzję za przedwczesną i sprawa wróciła do prokuratury okręgowej w Gdańsku.

Przypomnijmy, sprawa dotyczy podejrzenia popełnienia przestępstwa w trakcie podejmowania decyzji o budowie mostu na rzece Szkarpawie, łączącego Drewnicę i Żuławki. Chodzi o to, że budowany most uniemożliwi przepływanie Szkarpawą jednostek dłuższych niż 56 metrów. W rezultacie na Zalew Wiślany oraz do budowanego w Elblągu portu morskiego nie będą mogły wpłynąć jednostki, do przyjmowania których Zalew i port są przystosowane.
     Mówi elbląski radny PO Jerzy Wcisła:
     
PD

Najnowsze artykuły w dziale Wiadomości

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Most sie nie zbudowal z dnia na dzien... No chyba ze jak grzyb sam wyrosl po deszczu...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Marcin(2006-05-31)
  • Pozatym, jak można umożyć śledctwo, skoro ewidentnie most stoi i sprawia problem, o którym jest mowa :/
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Jak to jest(2006-05-31)
  • Następny kwiatek powstał w miejscowości Kępki pod Elblągiem , most którego prześwit wynosi zaledwie 4 m między lustrem wody a konstrukcją mostu , pływały tym szlakiem wodnym barki z piaskiem dla Elbląga miedzy innymi dla odlewni i firm budowlanych, jachty i inne jednostki .Niech pan Jerzy Wcisła w sojej łaskawosci przejedzie sie i zerknie jaki szlaban wodny postawili dla naszego portu w Elblagu . Przyjdzie taki czas .że tylko kajakiem bedzie można dopłynąc do naszego miasta . Jestem ciekawy czy warunki techniczne były uzgadniane z wszystkimi portami zalewu wislanego i portem w elblagu, jesli tak to chciałbym znac te nazwiska aby wykuc je w granicie i postawic w portach aby wszyscy mogli sobie popatrzyć na twórców upadku portów zalewu wislanego i elbląga.
  • Miejscowość Kępki na rzece Nogat.
  • zawsze kochałem polskich polityków. teraz płonę miłością do budowniczych.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    kaśka125(2006-05-31)
  • Życie pokazuje, że w sprawach strategicznych inwestycji w otoczeniu Portu Morskiego w Elblągu należy wykazać daleko idącą wzmożoną czujność bo zagrożenia dla przyszłego bałtyckiego giganta przeładunków morskich czają się niemalże w każdej miejscowości. Szczególną uwagę należy zwrócić na fazę projektową przekopu Mierzei aby przekop został wykonany w poprzek a nie wzdłuż. Chociaż przekopanie mierzei wzdłuż miało by niewątpliwie ogromny walor turystyczny przyciągający widzów z całego świata w stopniu większym niż bramka puszczona przez Huszczaka w meczu z Kolumbią, że nie wspomnę o odciążeniu drogi Stegna Krynica. Już widzę ciekawskie hordy turystów z całego świata oglądających wspaniałe dzieło niczym wielki kanion a miejscowa ludność z wpływów z turystyki sfinansowałaby następna atrakcję turystyczną czyli TUNEL POD PRZEKOPANĘ WZDŁUŻ MIERZEJĄ co spowodowałoby jeszcze większe nasilenie ruchu turystycznego itd. itd. itd. ... Pozdrawiam Stefan Rembelski
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Stefan Rembelski(2006-05-31)
  • Życie pokazuje, że w sprawach strategicznych inwestycji w otoczeniu Portu Morskiego w Elblągu należy wykazać daleko idącą wzmożoną czujność bo zagrożenia dla przyszłego bałtyckiego giganta przeładunków morskich czają się niemalże w każdej miejscowości. Szczególną uwagę należy zwrócić na fazę projektową przekopu Mierzei aby przekop został wykonany w poprzek a nie wzdłuż. Chociaż przekopanie mierzei wzdłuż miało by niewątpliwie ogromny walor turystyczny przyciągający widzów z całego świata w stopniu większym niż bramka puszczona przez Huszczaka w meczu z Kolumbią, że nie wspomnę o odciążeniu drogi Stegna Krynica.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Stefan Rembelski(2006-05-31)
  • Już widzę ciekawskie hordy turystów z całego świata oglądających wspaniałe dzieło niczym wielki kanion a miejscowa ludność z wpływów z turystyki sfinansowałaby następna atrakcję turystyczną czyli TUNEL POD PRZEKOPANĘ WZDŁUŻ MIERZEJĄ co spowodowałoby jeszcze większe nasilenie ruchu turystycznego itd. itd. itd. ... Pozdrawiam Stefan Rembelski
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Stefa Rnrembelski(2006-05-31)
  • Czujność cenzury jest zdumiewająca ! ! !
  • Kolejnej częsci felietoniku nie udalo się zamieścić skoa bo byla świet.... s r
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    szkoda(2006-05-31)
  • Jeśłi buduje sie most to trzeba sie zastanowic czy nie bedzie uniemozliwial przeplywac jesdnostkom wodnym ta sprawa jest bezsensowna i wszystko co bylo zle zaplanowane i zbudowane bedziemy musieli pokrywac z wlasnych kieszeni
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    herman(2006-05-31)
  • e24 nie lepsze, fakt faktem w portelu jest zle, pytanie czym to jest podyktowane, ze odchodzą stad piszące osoby. Na szczescie sa dwa inne serwisy i tam mozna wiele ciekawego znalezc.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Kacper(2006-05-31)
Reklama