Okres przedświąteczny wypełnia wysyłanie kartek z życzeniami do znajomych, rodziny, przyjaciół. Poczta Polska przygotowała ofertę kompleksowej obsługi korespondencji świątecznej. Dotyczy ona w szczególności życzeń przesyłanych przez firmy do klientów.
Święta Bożego Narodzenia to szczególny okres w roku. To tradycyjnie najlepsza okazja, aby dać znak naszym bliskim, osobom, na którym nam zależy, że o nich pamiętamy, że są dla nas ważni. Tak jak pamiętamy o bliskich, tak istotne jest, aby pamiętać, że dla każdej firmy najważniejsi są klienci.
- Aby pomóc w pracy związanej z przygotowaniem korespondencji proponujemy elblążanom specjalną ofertę - mówi Elżbieta Jabłońska, dyrektor Rejonowego Urzędu Poczty w Elblągu. - Nasza usługa obejmuje m.in. konfekcjonowanie materiałów czyli automatyczne składanie oraz kopertowanie kartek, karnetów świątecznych oraz innych materiałów, nadruki na kopertach - adres, logo firmy, dowolny tekst lub rysunek (np. motywy świąteczne), nadruk znaku opłaty pocztowej, odbiór korespondencji z siedziby firmy, a także szeroki wybór kart, pocztówek i znaczków świątecznych.
Oferta poczty ma przede wszystkim oszczędzić czas, tak cenny w okresie przedświątecznym, a jednocześnie jest miłą niespodzianką dla klientów firm.
- Możemy także zaoferować przesyłanie życzeń świątecznych drogą priorytetową, dzięki której adresat otrzyma życzenia już na drugi dzień po ich nadaniu, przesłanie upominków np. przesyłką wartościową lub dostarczenie życzeń czy upominków za pomocą kuriera - dodaje dyrektor Jabłońska.
Na dodatkowe pytanie można uzyskać odpowiedzi pod numerem infolinii 0 801-125-125.
- Aby pomóc w pracy związanej z przygotowaniem korespondencji proponujemy elblążanom specjalną ofertę - mówi Elżbieta Jabłońska, dyrektor Rejonowego Urzędu Poczty w Elblągu. - Nasza usługa obejmuje m.in. konfekcjonowanie materiałów czyli automatyczne składanie oraz kopertowanie kartek, karnetów świątecznych oraz innych materiałów, nadruki na kopertach - adres, logo firmy, dowolny tekst lub rysunek (np. motywy świąteczne), nadruk znaku opłaty pocztowej, odbiór korespondencji z siedziby firmy, a także szeroki wybór kart, pocztówek i znaczków świątecznych.
Oferta poczty ma przede wszystkim oszczędzić czas, tak cenny w okresie przedświątecznym, a jednocześnie jest miłą niespodzianką dla klientów firm.
- Możemy także zaoferować przesyłanie życzeń świątecznych drogą priorytetową, dzięki której adresat otrzyma życzenia już na drugi dzień po ich nadaniu, przesłanie upominków np. przesyłką wartościową lub dostarczenie życzeń czy upominków za pomocą kuriera - dodaje dyrektor Jabłońska.
Na dodatkowe pytanie można uzyskać odpowiedzi pod numerem infolinii 0 801-125-125.
A