Piątek 14-12-2018, imieniny Jana, Alfreda
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Zamknij Zamknij
Reklama w Elblągu
Rek

Trzecie miejsce iławskiego Old Jazz Meeting

Elbląg, Trzecie miejsce iławskiego Old Jazz Meeting
Rek

Za nami pierwsze dziesięć dni konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny 2010 roku, organizowanego przez serwis otoWakacje.pl oraz Polską Organizację Turystyczną. Kto jest aktualnym liderem? Kto ma szansę dogonić prowadzących? Zwycięzcę wyłonią sami Internauci.

Trwa zacięta walka w głosowaniu Internautów na Najlepszy Produkt Turystyczny 2010 roku. Iławski Międzynarodowy Festiwal Jazzu Tradycyjnego Old Jazz Meeting jest jak na razie trzeci w internetowym plebiscycie na Najlepszy Produkt Turystyczny 2010 roku. Trzecie miejsce dzieli z Międzynarodowym Zlotem Morsów odbywającym się w Mielnie - obydwie atrakcje zgromadziły po 7,6 proc. głosów. Najpopularniejszym produktem konkursu jest obecnie akcja Poznań Za Pół ceny, z 12,6 proc. oddanych głosów. Drugie miejsce, ze stratą zaledwie pół procenta do lidera, zajmuje śląski Szlak Orlich Gniazd.
     - Tegoroczny konkurs ma jak dotąd bardzo wyrównany przebieg. Różnica między atrakcjami zajmującymi dwa pierwsze miejsca to tylko pół procenta - mówi Katarzyna Nowaczyk, dyrektor serwisu otoWakacje.pl. - Tak niewielka różnica zapewni nam wielkie emocje do samego końca głosowania. Właściwie każda ze zgłoszonych atrakcji zachowuje nadal szansę na wygraną. Wszystko zależy od mobilizacji Internautów.
     Pełna lista zgłoszeniowa wraz z wynikami jest dostępna na stronie www.produkt-turystyczny-2010.otowakacje.pl. Każde województwo reprezentowane jest przez co najmniej jeden produkt turystyczny.
     Organizatorem Konkursu Na Najlepszy Produkt Turystyczny 2010 roku – Wybór Internautów jest serwis otoWakacje.pl. Konkurs wystartował 23 września jako wirtualna kontynuacja plebiscytu sygnowanego przez Polską Organizację Turystyczną. Głosowanie będzie trwać do 17 października. Nagrodą dla zwycięskiego produktu – jednego z ponad 40 zgłoszonych - będzie internetowa kampania reklamowa o wartości 50 000 zł, która zostanie przeprowadzona na stronach serwisów Grupy Allegro. Wśród głosujących zostaną rozlosowane iPody, zestawy turystyczne, plecaki oraz kubki termiczne.
Adam Lemański
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Pieczątki Firmowe
Żarówki LED
Kalendarz Książkowy A5 Firmowy
Kalendarz Książkowy z Grawerem