UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Już niedługo PiS was ustawi do pionu kierowcy. Właśnie wchodzi spec ustawa i władza totalitarna jak za stanu wojennego powróci do Polski.
  • zdawałam na prawko 7lat temu i nikt nie mówił o tym jak zachować się podczas kontroli (jedna z lepszych szkół w miescie). Mimo, że do dzisiaj nikt mnie skontrolował to na pewno przydadza mi sie informacje z artykułu.
  • Nie ukrywam, że bardzo długo czekałem, kiedy w końcu ktoś w tym kraju zacznie robić porządek. No i się doczekałem, może zbyt powoli, ale może przynajmniej skutecznie. BRAWO PiS !!!! Tak trzymać. .. .
  • Ważne jest aby podczas kontroli zadbać o to żeby dłonie były stale na kierownicy. Wymaga się tego od kierowców z wielu względów manier bezpieczeństwa i w ruchu drogowym jak i osobistym. W razie jakiegokolwiek zagrożenia gdy samochód kontrolowanego zostanie uderzony od tyłu, wówczas stabilny chwyt pozwala panować nad pojazdem nie zagrażając przy tym uczestnikom pozostałych pasów
  • Ważne jest aby podczas kontroli zadbać o to żeby dłonie były stale na kierownicy. Wymaga się tego od kierowców z wielu względów manier bezpieczeństwa i w ruchu drogowym jak i osobistym. W razie jakiegokolwiek zagrożenia gdy samochód kontrolowanego zostanie uderzony od tyłu, wówczas stabilny chwyt pozwala panować nad pojazdem nie zagrażając przy tym uczestnikom pozostałych pasów
  • Ważne jest aby podczas kontroli zadbać o to żeby dłonie były stale na kierownicy. Wymaga się tego od kierowców z wielu względów manier bezpieczeństwa i w ruchu drogowym jak i osobistym. W razie jakiegokolwiek zagrożenia gdy samochód kontrolowanego zostanie uderzony od tyłu, wówczas stabilny chwyt pozwala panować nad pojazdem nie zagrażając przy tym uczestnikom pozostałych pasów. Względy bezpieczestwa osobistego są oczywiste. Mandaty za nietrzymanie rąk na kierownicy podczas kontroli drogowej nie są jednak nowością. Jak wyjaśnił podinsp. Radosław Kobryś z Komendy Głównej Policji, ten przepis obowiązuje już od wielu lat. - Kiedy ktoś zatrzymywany jest do kontroli, ma trzymać ręce na kierownicy (...) Jeszcze pana nie znam, dopiero mam dokument, nie wiem, kim pan jest. Sprawdzę pana, będę wiedział, czy będę mógł z panem normalnie porozmawiać, czy może na przykład jest pan poszukiwany.
Reklama