Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Wtorek 06-12-2016, imieniny Mikołaja, Emiliana
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Remont Lidla ul.Ogólna Remont Lidla ul.Ogólna

Urząd chwali

W Berlinie odbyły się targi turystyczne ITB. Swoją ofertę zaprezentowało m.in. województwo warmińsko-mazurskie. Również Elbląg miał swoje stoisko. Stoisko Elbląga skrytykowali czytelnicy portElu w wątku na elbląskim Hyde Parku.

Jak informuje Agnieszka Staszewska z Urzędu Miejskiego w Elblągu stoisko naszego miasta wyposażone było w wiele atrakcyjnych materiałów informacyjno-promocyjnych o bogatej szacie graficznej i interesującej treści w tym: nowa publikacja "Region elbląski zaprasza", foldery: "Noclegi w Elblągu", "Atrakcje turystyczne Elbląga", "Produkty turystyczne Elbląga i okolic", plan miasta, mapa Wysoczyzny Elbląskiej, płyta CD "Elbląg".
     - Po raz pierwszy w Berlinie umożliwiliśmy odwiedzającym nasze stoisko zakup pamiątek z Elblągu, m.in. miniaturki bramy targowej, filiżanki, kufle, kubki, czapki i koszulki - mówi Agnieszka Staszewska, rzecznik prasowy prezydenta Elbląga. - Łączna wartość sprzedaży wyniosła ok. 400 zł. Zakupu dokonywali najczęściej byli elblążanie oraz osoby mające kogoś w rodzinie pochodzącego z Elbląga, ale także inne osoby, których uwagę przyciągnęło nasze stoisko. Goście częstowani byli elbląskimi krówkami i śliwkami w czekoladzie. Bogate stoisko zwracało uwagę odwiedzających, którzy zatrzymywali się i czytali nasze publikacje pytając: gdzie znajduje się Elbląg, w jakiej odległości od innej miejscowości, którą planują odwiedzić w Polsce?
     Pięciodniowe targi berlińskie podzielone są dla odwiedzających - trzy pierwsze dni przeznaczone są dla publiczności, a dwa kolejne tylko dla branży turystycznej. W dniu dla publiczności stoisko elbląskie odwiedziło ok. 1200 osób (taką liczbę materiałów rozdano tylko zainteresowanym osobom).
     - Niemieccy turyści są osobami, które przychodzą na targi wyłącznie po materiały, którymi są zainteresowani - wyjaśnia Agnieszka Staszewska. - Zabierają tylko te publikacje, które będą przydatne. Jest to zdecydowanym przeciwieństwem zachowań na targach krajowych, gdzie często ma miejsce zabieranie wszystkiego, co zostało wyłożone niezależnie od tego czy jest to przydatne czy nie.
     Bardzo krytycznie o targach turystycznych w Barlinie pisali za to Czytelnicy portElu w wątku na elbląskim Hyde Parku. „Uważam, że stoisko nasze było jednym z najgorszych na całych targach, panie (...) nie miały nawet zamiaru wstać i zachęcić ofertą, urokami naszego miasta, stałem przed stoiskiem jakieś 4 minuty, a panie piły kawę i nawet nie miały zamiaru podejść” - napisał Czytelnik podpisujący się nickiem Dj_QL, który odwiedził przypadkiem elbląskie stoisko podczas targów turystycznych w Berlinie.

A
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • TAK . Moge sobie wyobrazic jak zachowywały sie owe panie.Tak jak zachowuja sie urzedniczki w UM w stosunku do petentow.Traktowanie klientow jak powietrze. Warto byloby dokladniej przylozyc sie do wyboru ludzi ktorzy reprezentuja nasze miasto poza granicami naszego kraju.Mieszkałam w Niemczech dosyc dlugo i po powrocie do kraju przezyłam TOTALNE ZDERZENIE zachowan.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2004-03-19)
  • 400 zł sprzedaży - trzy dni dla ludzi, 1200 szt. rozdanych materiałów. Średnia jak cholera. Nie przeliczajcie tego czasami na Euro.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    MARECKI(2004-03-19)
  • Pani Agnieszko.Na nastepne targi chetnie pojadę do Berlina promować Elblag i zrobie to społecznie.Ludzie tam jadacy powinni znac nie tylko jezyk ale i kulture oraz zwyczaje i obyczaje niemieckie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    polskaniemka(2004-03-19)
  • co do krytycznych wypowiedzi to tylko jedna, bzdurna, że średnia wieku 90 lat i do tego nie wiadomo czyja, ale to na zasadzie pisać każdy może i oczywiście malkontenci mają znowu temat do krytykowania. proponuję zrobić stronę Pochwalmy się i niech tam każdy twórca ma pole do popisu, może się pochwalić swoimi szczególnymi, życiowymi osiągnięciami, zobaczymi z jakim bohaterami mamy do czynienia,
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Kowalski(2004-03-19)
  • Współczuje tak ograniczonej wyobraźni.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2004-03-19)
  • Marecki, 1200 osób a nie sztuk, jak się coś już krytykuje to trzeba dokładnie wiedzieć co,
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2004-03-19)
  • anonymus: przeanalizuj to zdanie logicznie,,W dniu dla publiczności stoisko elbląskie odwiedziło ok. 1200 osób (taką liczbę materiałów rozdano tylko zainteresowanym osobom)'' i potem pisz. OK?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    MARECKI(2004-03-19)
  • Dj_QL opisał, jak odwiedzający ITB nas widzą i mogę jedynie dodać, że nic się nie zmieniło od wieeelu lat... Bynajmniej jednak nie chcę ponarzekać na kolejne odfajkowanie targów turystycznych (acz samozadowolenie co poniektórych jest żenujące...). Czas na gruntowną weryfikację pojęcia: "promocja turystyki w regionie w realiach XXI wieku".
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    rwel(2004-03-19)
  • Szczerze, wiem kto tam był. Znam te osoby osobiście. Działają. Tylko tyle, bo działają jak za PRL.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Pit(2004-03-19)
  • tiaa wlasnie mam przed soba "prezentacje multimedialna" CD Elblag. To kolo prezentacji chyba nawet nie lezalo. Pani sekretarka skleci ladniejsza w PowerPoincie w miedzyczasie popijajac kawusie. 40 zdjec na krzyz w z muzyczka w tle nie powinno nawet kandydowac do miana prezentacji. Jezeli reszta materialow "promocyjnych" byla na podobnym poziomie, to juz wyobrazam sobie jak ludzie postrzegaja nasz region.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    zażenowany(2004-03-20)
  • Pit, wyduś wreszcie, kto jeździ. Piszesz, że wiesz, a my nie wiemy i wiedzieć nie będziemy, jeśli nas nie oświecisz. Poza tym jedna opinia, to mało. Czy ktoś wie coś jeszcze?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    @(2004-03-21)
  • 2 sprostowania: na tych targach nie bylem przyapdkowo, tylko pojechalem specjalnie by miec podwyzszona ocene na studiach z przedmiotu marketing w turystyce, druga rzecz przepraszam te panie ze moglem je urazic tym ze maja 90 lat ale moge sie mylic +/- 30 lat, pozdrawiam studentow PG!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Dj_QL(2004-03-22)
Reklama