Wtorek 20-11-2018, imieniny Anatola, Sędzimira
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Warto sięgać po radę w sprawach konsumenckich

 
Elbląg, Warto sięgać po radę w sprawach konsumenckich (fot. WS, archiwum portEl.pl)
Rek

Zachęcamy do korzystania z bezpłatnych porad prawnych z zakresu prawa konsumenckiego, których udziela Miejski Rzecznik Konsumentów. Rzecznik występuje także z interwencją do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów. Warto więc zwracać się po poradę do Rzecznika w przypadku wątpliwości i sporów, jakie konsumenci mają w kontaktach z przedsiębiorcami.

Można uzyskać porady w sprawach: umów sprzedaży, także tych zawieranych na odległość (np. przez Internet) oraz poza lokalem przedsiębiorcy (np. na prezentacji w hotelu lub w domu u konsumenta), umów o świadczeniu usług np. przez serwisy naprawcze, firmy świadczące usługi remontowe, wykonawców mebli, stolarki okiennej i innych rzeczy wykonywanych na zamówienie, umów o świadczeniu usług, np. telekomunikacyjnych, turystycznych, ubezpieczeniowych, związanych z obrotem nieruchomościami i innych.
     
     Poradę można uzyskać, dzwoniąc pod numer telefonu: 55 239 34 56, bezpośrednio w siedzibie Miejskiego Rzecznika Konsumentów (adres udzielania porad: ul. Kosynierów Gdyńskich 42, pok.2) lub korespondencyjnie na adres: ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg.
     Pomoc konsumentom udzielana jest w poniedziałki i czwartki w godz. 7.3--15.30 i wtorki i srody w godz. 9-15.30.
     Miejski Rzecznik Konsumentów w Elblągu udziela pomocy osobom zamieszkałym na terenie Elbląga. Rzecznik działa wyłącznie w sprawach konsumenckich, a więc tych dotyczących zawierania i wykonywania umów cywilnoprawnych pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą.
Łukasz Mierzejewski, Biuro Prasowe Urzędu Miejskiego w Elblągu
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Naklejki na meble
Fototapety z uliczkami
Fototapeta lateksowa 260x150 cm - New York Taxi
Fototapety do biura