Piątek 14-12-2018, imieniny Jana, Alfreda
 
Reklama w Elblągu
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Zamknij Zamknij
Rek

Wiosenne roszady w ratuszu (wracamy do tematu)

 
Elbląg, Wiosenne roszady w ratuszu  (wracamy do tematu) Od 1 kwietnia zatrudnienie w UM zmniejszy się z 473 do 450 osób (fot. arch. WS)
Rek

- Za dużo w urzędzie jest dyrektorów - stwierdził prezydent Elbląga Witold Wróblewski i przystąpił do etatowych cięć. Na pierwszy ogień poszły stanowiska zastępców dyrektorów. Dalej też są roszady. Osoby, które sprawowały dotychczas te funkcje, otrzymały wypowiedzenia zmieniające, mają czas na podjęcie decyzji, czy je przyjmują. 1 kwietnia zastępcy z departamentów zejdą do referatów, a jeden z dyrektorów został oddelegowany do kontaktów z mediami.

Przetasowania w Urzędzie Miejskim w Elblągu trwają. Od 1 kwietnia zmniejszy się liczba departamentów (z 16 do 14), referatów (z 47 na 42), komórek organizacyjnych (z 63 na 56) w ratuszu. W miejsce trzech departamentów budżetowych powstanie jeden – Departament Skarbnika Miasta, w jeden departament zostanie połączona promocja i kultura, to samo spotka edukację, sport i turystykę. A co z dyrektorami likwidowanych departamentów i ich zastępcami?
     - 1 kwietnia powstaje Departament Promocji i Kultury, w którym dyrektorem będzie Hanna Laska-Kleinszmidt, która obecnie zajmuje się promocją miasta [na jej dotychczasowe stanowisko, czyli dyrektora Biura Prezydenta Miasta został rozpisany konkurs - red.] - informuje Łukasz Mierzejewski z biura prasowego Urzędu Miejskiego w Elblągu. - W powyższym Departamencie funkcjonować będzie Referat Kultury, którego kierownikiem będzie Joanna Buzderewicz (która obecnie jest zastępcą dyrektora Departamentu Kultury, Sportu i Turystyki ds. kultury).
     A co z dyrektorem Leszkiem Sarnowskim?
     - Pan Leszek Sarnowski od 1 kwietnia pracować będzie w Biurze Prezydenta Miasta wykorzystując między innymi swoje doświadczenie w zakresie pracy z mediami - odpowiada Łukasz Mierzejewski.
     Jak podaje biuro prasowe UM, pensje zarówno Leszka Sarnowskiego, jak i Joanny Buzderewicz pozostaną na dotychczasowym poziomie. Gdzie więc oszczędności? 
     - Reorganizacja ma obniżyć stan zatrudnienia w urzędzie z 473 do 450 osób - kończy Mierzejewski.
A
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
  • tylko te 450 osób będzie zarabiało więcej co wcześniejsze 473.Kogo oni próbują oszukać.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    18 4
    (2015-03-18)
  • A czy nie za dużo jest też wiceprezydentów?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    24 1
    bolcio(2015-03-18)
  • Niech się redakcja zajmie sprawdzeniem ilu szeregowych pracowników (z podstawowym uposażeniem) zwalniają, a ilu awansowano i podniesiono im uposażenie. Wtedy będzie widać czarno na białym, że te 23 osoby, którym podziękowano nie przełożą się na znaczne oszczędności.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    14 3
    estaler(2015-03-18)
  • Zaczyna sie czeski serial pod tytułem nikt nie wie o co chodzi albo jakas telenowela z cyklu newerending story takie nasze elbląskie klimaciki
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8 0
    (2015-03-18)
  • Niech pan prezydent zajrzy do MPO i EPEC tam też powinny zajść zmiany. W końcu idzie wiosna.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6 3
    (2015-03-18)
  • a tego owego 1 KWIETNIA pan prezydent Powie prima aprilis xDDDD
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2 0
    (2015-03-18)
  • co się dzieje w tym urzędzie - rzekłabym, że dramat - ale nawiązując do 1 kwietnia, to chyba bardziej komedia
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    7 2
    (2015-03-18)
  • czy żona byłego prezydenta też odejdzie na emeryturę? - wiek już daaaaawno osiągnięty, teraz ma emeryturę i wynagrodzenie? ilu jeszcze jest takich urzędników?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    9 4
    (2015-03-18)
  • Pani Nowaczyk nie odejdzie raczej reka reke myje bedzie wyprzedaz krzesel
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    3 2
    (2015-03-18)
  • Dotychczas w samym urzędzie zatrudnionych było 31 dyrektorów i ich zastępców, teraz kadra dyrektorska zmniejszona została o 64 %, pozostaje 11 dyrektorów. Nie oznacza to zwolnień osób zajmujących stanowiska zastępców dyrektorów, większości z nich zaproponowane zostały inne stanowiska z mniejszą płacą. Niestety obecne działania miasta bardziej przypominają klasyczną czystkę, niż sensowną reorganizację pracy Urzędu Miasta. Cała reorganizacja wygląda na "wycinaniu" niewygodnych ludzi z wiedzą a przygotowanych merytorycznie zastępuje się osobami w myśl zasady "mierny, bierny ale wierny".
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    12 1
    byżyłosięlepiej(2015-03-18)
  • Typowy tekst urzędnika ,który stracił! Czy zmiany zaowocuja pozytywnie okaże się za jakiś czas .Pewne jest ,ze niezadowoleni będą wypisywac różne swinstwa i tyle ich.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2 7
    (2015-03-18)
  • Faktycznie są to. .. .roszady, nic wspólnego z sensownym zarządzaniem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    10 3
    pampi-ZAWADA(2015-03-18)
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Naszywki
Naszywka GODŁO
POLO z HAFTEM
Polar z haftem