„Elbląg wita”, „Elbląg zaprasza”. Turystów, inwestorów i wszystkich zainteresowanych, z kraju i z zagranicy. W tym celu na „siódemce”, na S22, przy granicy z obwodem kaliningradzkim ustawione zostaną witacze oraz billboardy. Miasto ogłosiło przetarg na ich zaprojektowanie i wykonanie. Taka forma promocji ma być gotowa jesienią.
Elbląg jest mało widoczny na drodze, a to szczególnie ważne w momencie, gdy Polska otworzyła się na Wschód. Umowa o małym ruchu granicznym sprawiła, że do naszego kraju przyjeżdżają goście z Kaliningradu. Dobrze byłoby, gdyby wiedzieli o tym, co Elbląg może im zaproponować. Warto zachęcić też do wizyty w naszym mieście tych, którzy „siódemką” kierują się do Warszawy lub Gdańska. Miasto chce się promować dlatego ogłosiło przetarg na zaprojektowanie i wykonanie sześciu witaczy oraz czterech billboardów.
- Firma, która wygra przetarg ma postawić dwa billboardy na obwodnicy Elbląga i dwa na wlotach przy granicy z obwodem kaliningradzkim – wyjaśnia Anna Kleina z biura prasowego Urzędu Miejskiego w Elblągu. - Wszystkie będą już wyklejane przez Departament Komunikacji Społecznej. Treść i grafika będą zmieniane w zależności od tego, co akurat będziemy chcieli komunikować. Raz będzie to impreza, np. Dni Elbląga, innym razem np. panorama miasta z informacją: „Elbląg zaprasza” itp. Oczywiście, nie ograniczamy się tylko do języka polskiego – dodaje Anna Kleina.
Witacze mają być klasyczne: w postaci totemów 4m wysokości i 1 m szerokości. Mają pełnić funkcje informacyjną i wizerunkową. Pojawią się i te z napisami: „Elbląg wita”, „Elbląg żegna”. Również w wersji rosyjskiej na S22, od strony Braniewa.
- Postawione będą też w następujących lokalizacjach: S7 od strony Warszawy i Gdańska, S22 od strony Malborka i Braniewa, DW 503 (Mazurska) i DW 504 (Królewiecka) – zapowiada Anna Kleina.
Termin składania ofert przetargowych upływa 28 czerwca. Wykonawca będzie miał 90 dni od daty podpisania umowy na wykonanie zadania. Można się więc spodziewać nowych witaczy i billboardów promujących miasto pod koniec października br.
- Firma, która wygra przetarg ma postawić dwa billboardy na obwodnicy Elbląga i dwa na wlotach przy granicy z obwodem kaliningradzkim – wyjaśnia Anna Kleina z biura prasowego Urzędu Miejskiego w Elblągu. - Wszystkie będą już wyklejane przez Departament Komunikacji Społecznej. Treść i grafika będą zmieniane w zależności od tego, co akurat będziemy chcieli komunikować. Raz będzie to impreza, np. Dni Elbląga, innym razem np. panorama miasta z informacją: „Elbląg zaprasza” itp. Oczywiście, nie ograniczamy się tylko do języka polskiego – dodaje Anna Kleina.
Witacze mają być klasyczne: w postaci totemów 4m wysokości i 1 m szerokości. Mają pełnić funkcje informacyjną i wizerunkową. Pojawią się i te z napisami: „Elbląg wita”, „Elbląg żegna”. Również w wersji rosyjskiej na S22, od strony Braniewa.
- Postawione będą też w następujących lokalizacjach: S7 od strony Warszawy i Gdańska, S22 od strony Malborka i Braniewa, DW 503 (Mazurska) i DW 504 (Królewiecka) – zapowiada Anna Kleina.
Termin składania ofert przetargowych upływa 28 czerwca. Wykonawca będzie miał 90 dni od daty podpisania umowy na wykonanie zadania. Można się więc spodziewać nowych witaczy i billboardów promujących miasto pod koniec października br.
A