UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • czy port elbląski gotów jest na przyjecie śmieci z całej Europy, które wykupuje pis?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    14
    33
    Polak(2019-02-20)
  • 1 z profesorów mówi, że inwestycja będzie się zwracać 450 lat i że jest 60 km do Gdańska droga S7 i tam będą jeździć kontenery, A jak będzie woził ponadgabarytowe turbiny i filtry przemysłowe co ważą po kilkaset ton 7? A przekłanie i odlewy, a elementy wiatraków? A poza tym ciekawe jak ten Pan Profesor to wyliczył, mówi o przeładunkach o wzroście do miliona ton, a co jak będzie nie milin ton za 20-30 lat ale np 1,2 mln, albo 1,5 mln? No i jeszcze 1 kwestia- Pan Profesor nie uwzględnił w swoich obliczeniach pasażerów statków wycieczkowych, a to przecież teraz jest rocznie ok 30 tys osób, kiedyś było znacznie więcej jak nie było blokad Zalewu, 40-50 tysięcy, na każdego pasażera jest opłata portowa, a przecież są też inne porty i przystanie na Zalewie i tam też pobierają opłaty za jachty czy Pan Profesor uwzględnił te dane? Już wczoraj Wójt Gminy Sztutowo mówił na WP, że przekop skróci drogę na Zatokę Gdańską rybakom z Kątów Rybackich o 6 godzin- to już oszczędność paliwa i płac dla załogi. Wójt też powiedział, że dookoła przekopu powstanie infrastruktura gastronomiczna, noclegowa, handlowa i parking czy Pan Profesor też to uwzględnił? Bo ten interes też ma działać tylko dzięki przekopowi? Skąd Pan Profesor wie jak i czy zwiększy się ruch na Zalewie jachtami?
  • nie ważne po co przekop. .. .. bo nikt nie wie po co przekop ale. .. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    12
    17
    MlaskuMlauczesku(2019-02-20)
  • Niech zniknie raz na zawsze !
  • Kopać Kopać, cena mojej działki przy zalewowej wzrasta.
  • Zastanawia mnie jedno: budowa Centralnego Portu Komunikacyjnego (CPK), który jest ważny ze strategicznego punktu widzenia Polski, a który również ingeruje w środowisko, nie wzbudza tylu emocji, co przekop Mierzei Wiślanej. Jak rozumiem, taka inwestycja w Polsce A (przypomnę, że jest Polska A, B i C - czyli najuboższa) jest dopuszczalna, natomiast na tzw. wschodniej ścianie już nie? Wszystkich tych ekologów siłą zepchnąłbym do morza, aby ostudzili emocje. Swoją drogą: Unia Europejska nie ma prawa ingerować w ważne interesy strategiczne naszego kraju. Europa zachodnia nie osiągnęła takiego poziomu rozwoju dbając o środowisko naturalne, tylko rozwijając przemysł oraz turystykę, a to również jest bardzo intratny przemysł dochodowy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    35
    8
    Jarosz(2019-02-20)
  • I co PO i inne nacje, PIS - pokazuje można budowac, można realizowac inne sprawy ważne dla Polaków i rodzin. Tylko nie przeszkadzajcie tymi donosami do UE konfidenci.
  • O pieniądze się nie martw jak będą przekopywać to wydłubią bursztyn a jak będzie za mało to się jakiś podatek plus od przedsiębiorców wyłudzi i jakoś dadzą radę.
  • Jeszcze będziecie mnie prosić o pracę.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    12
    3
    JAROSŁAW.(2019-02-20)
  • @Gienek - no i czego nie rozumiesz?
  • Dlatego będę głosował na PIS, który coś w tym kraju buduje, rozwija, myśli perspektywicznie.
  • zawsze znajdą się zdrajcy, albo agenci wywiadu rosyjskiego
Reklama