UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Do Gienek - zainwestuj w przekop i czekaj jak Ci pieniążki będą spływac z turystów;) A powiedz w jaki sposób te turbiny i elementy wiatraków maja zostac przetransportowane do portu ? Przez miasto które wgl nie jest do tego przygotowane? Jeśli firmy chcą transportować drogą morska niech wpłaca kase i niech kopią
  • Nie uwzględnił też ruchu przemytników i Januszow pływających na rybki. Pier *** takie glupoty z tym portem jakbys chcial z Elblaga Vancouver zrobic. A co ma właściciel portu powiedziec ? Prawde ? Ze tak naprawde to moze ktos bedzie a moze nie. Za publiczne pieniądze chca mu cos zrobic to czaruje jak Copperfield
  • @hamulcowy - Nawet nie wiesz o czy piszesz, starasz sie obrazic innych, samemu nie majac argumentow i swojego zdania.
  • A na pozostałe inwestycje niech UE da pieniążki;) zaraz nie bedzie z czego dawac na Pisowska rozpuste
  • Nie muszą się zwracać ? Ty chyba sie z ch** na łby pozamieniales. To jest wlasnie pisowska racja wszystko bedzie wszystkim trzeba dac. A Polacy od lat nauczeni ze im sie nalezy i port w Elblagu musi byc bo tak. Moze jeszcze lotnisko wybuja i plantacje bananowców? Przeciez to nie musi sie zwrocic a ma ożywić region. Do tego po sam hel posadzimy rafe koralowa wtedy masa nurków bedzie do portu w Elblagu wplywac ! Do tego jeszcze lotnisko dla dronow i promów kosmicznych bo w przyszlosci wg ekspertów z USA ma znacznie wzrosnac taki transport
  • I tu się mylisz :) całe szczęście ze decyzje PISu moze ktos cofać bo nasze Sady, prokuraturą, urzad ochrony srodowiska juz takiej wladzy nie maja . Ciekawe przez kogo
  • Bo w Izraelu potrzebowali kilkuset ton drzewa za darmo.
  • RobertKoliński @Patryk12340987 - I po co się durniu unosisz, skoro pojęcia nie masz o czym bełkoczesz? Zwróciły ci się, albo społeczeństwu, miliardy wyrzucone na kretyńskie stadiony pobudowane na Euro 2012,z których każdy był co najmniej dwukrotnie droższy, niż planowany przekop? Nie i nigdy się nie zwrócą, ich wartość bowiem rozwojowa jest żadna. W przeciwieństwie do przekopu, który jest projektem inwestycyjnym na dekady i wieki nawet, a który może zaktywizować cały zaniedbany przez ostatnie 30 lat neoliberalnej polityki zostawiania małych ośrodków samym sobie region.
  • @Gienek - No i masz rację. Tylko powiedz mi po jaką cholerę decydenci w Warszawie opowiadają jakieś herezje o rozbudowie portu w Elblągu?? Jesteśmy wszyscy z Elbląga i znamy to miasto - także okolice portu. Przecież to jakieś niestworzone rzeczy wciskać ludziom ciemnotę o tym że Elbląg będzie miał moce przeładunkowe równe Gdyni. To jest nierealne. Turystyka owszem - byłoby fajnie jakby na Zalewie powstało kilka nowoczesnych marin i infrastruktura turystyczna. Tylko czy aby napewno trzeba robić przekop aż takiej wielkości że o torze wodnym nie wspomnę?? Kto to potem utrzyma skoro jednocześnie nikt nie gwarantuje miastu środków na dalszą rozbudowę tej infrastruktury? Nie za bardzo wiadomo (bo jest to przemilczane) jaki wpływ będzie miał przekop takiej wielkości na środowisko w okolicach Zalewu - nie chodzi mi tu o drzewa które wycięto tylko o sam przekop i jego infrastrukturę.
  • Gnoom, a co ma do tego PiS. W Elblągu wszystkie siły polityczne oficjalnie popierają przekop, nawet partia razem i inni lewicowcy.
  • Wstyd mi, że mieszkam w mieście pełnym elblongów, co nie rozumieją najprostszych spraw. Byle 500 wziąć i na browara, co?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6
    1
    suverę(2019-02-20)
  • Patryk12340987 jak będzie pewne wyjście na Bałtyk, to przyjdą nowe inwestycje, nowe zakłady pracy, być może pojawią się stałe rejsy wycieczkowe do Trójmiasta, albo do Republik Bałtyckich czy na Bornholm, jak będą mogły tu przypływać jednostki z innych krajów niż tylko z Polski i Rosji to będzie większy ruch w porcie i większe zyski z opłat, a Starówka i lokale gastronomiczne tam usytuowane ożyją. Będzie można transportować więcej i taniej ponadgabarytów, przecież takich wyrobów nie przewiezie się S7. A terminal kolejowy w Braniewie co roku zwiększa przeładunki tylko za zeszły rok to ponad 37 tys. kontenerów, jakby to połączyć sprawnym transporterm kolejowym do portu w Elblągu, to już wzrosłyby znacząco możliwości transportu, coraz więcej kontenerów slą tam Chiny. A towary dalej będą mogły być transportowane S7, która biegnie aż na południe Polski- proste. Wystarczą przeładunki rzędu 2-3 mln ton za 20-30 lat i już będzie duży rozwój. Proste. Będzie więcej turystów z innych krajów UE, będą mogli płynąć Kanałem Elbląskim, aż do Ostródy i Jezioraka w Iławie. A co powiesz Patryk o ponadgabarytach i zakładach nad rzeką, a transport zboża do Elwlewatoru to co? Możliwości rozwoju są duże. Rzeczna stocznia remontowa też odżyje.
Reklama