UWAGA!

Za jakość

Centrum Monitorowania Jakości w Krakowie ponownie przyznało szpitalowi wojewódzkiemu w Elblągu certyfikat akredytacyjny. Certyfikat zaświadcza o wysokiej jakości świadczonych usług medycznych.

- Ponawiamy certyfikat, który był nam przyznany na trzy lata i teraz otrzymujemy go znowu na ten sam okres - mówi Tadeusz Naguszewski, dyrektor do spraw medycznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu. - Ten certyfikat oznacza, że wciąż świadczymy usługi na wysokim poziomie, że pacjenci mogą się czuć tam bezpiecznie i że wybraliśmy dobry kierunek - ciągle chcemy się rozwijać i inwestować.
     Szpital wojewódzki w Elblągu ma na swoim koncie już kilkanaście nagród, wyróżnień i certyfikatów. Są to m.in. Polska Nagroda Jakości, Certyfikat Zintegrowanego Systemu Zarządzania, nagrodę "Serce dla Pacjenta " oraz pierwsze miejsce w rankingu najlepszych klinik tygodnika Newsweek.
R

Najnowsze artykuły w dziale Wiadomości

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • To jakaś paranoja...ci ludzie nigdy nie byli pacjentami tego szpitala, więc skąd mogą wiedzieć jak tam jest. Czy pacjent już się nie liczy?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    wolę umrzeć na ulicy(2005-06-23)
  • Paranoja to stanowczo za słabiutkie słowo. Osobiście nie lubię używać brzydkich słów więc tylko ............................ !!!!!!!!!!!!!!!!
  • Serdeczne gratulacje Panie dyrektorze i pana personelowi za trud, zaangażowanie i ciężką pracę dla dobra naszej elbląskiej społeczności.
  • A ja mam nadzieję, że taki certyfikat mobilizuje wszystkich pracowników szpitala do lepszej pracy. Za jakiś miesiąc będę tam "skoszarowana" i zależy mi na dobrych wspomnieniach.
  • Wojewódzki z akredytacją??? Szok, przecież tam by się tylko chciało wielkich rzeczy, ale pospolitość skrzeczy. Aż strach pomyśleć co się dzieje w szpitalach, które takiej akredytacji nie otrzymały...
  • Nie przesadzajcie z tymi złośliwościami. Szpital w Elblągu pod względem medycznym stoi na wysokim poziomie, podstawowe lekarstwa również są dostępne, nie trzeba kupować np. miękkiego wkłucia w aptece. Zdarza się oczywiście,że personel jest niemiły, a lekarze w cięzkich wypadkach są zbyt szczerzy(np.został pani 1 rok życia), ale to sie nazywa uczciwość.Osobiście mi jako pancjentce jest przykro,że lekarze zbyt szybko spisują kogoś na stratę. Ale to tylko ludzie, którzy spotkali tysiące różnych przypadków-dla nas jest to zawsze tragedia. A wracając do jakości funkcjonowania szpitala, to cieszczie się, że mamy taki szpital, a nie taki jak w Nowym Dworze, gdzie pielęgniarki nie mają czasu dla pacjęta, nie dostajesz prawie żadnych lekarstw(no może z 1 kroplówkę na dzień),a lekarza nie złapiesz przez cały dzień, jednym słowem poczekalnia, albo umrzesz albo wyzdrowiejesz, ale tylko z boską pomocą, no i może rodziny.
  • a ja jako elblazanin sie ciesze!!! i gratuluje!!! bo rzeczywiscie o naszym szpitalu w kraju mówi sie dobrze - wielu moich przyjaciół z innych stron kraju zazdrości mi że mamy w elblagu taki szpital. Tylko my Polacy mamy taką smutną cechę, że zawsze łatwo krytykujemy, a pochwalić lub chociaż dostrzec to co dobre przychodzi nam z największą trudnością (wstyd to czy co???) Cudze chwalimy a swego nie znamy. Zresztą jedna - dwie nagrody to może ściema, ale jak jest ich tak dużo to chyba ściema nie jest. Kto nie wierzy niech sie "poleczy" w warszawie albo gdańsku to zatęskni za "swoim"
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    elblążanin(2005-06-25)
  • Szpitalne normy i nagrody - bardzo dobra sprawa. Szkoda, że nie punktuje się tego samego u pacjentów. Jak lekarz czy pielęgniarka ma być miły, jeżeli trafi wredny pacjent i tylko narzeka? Lecz pracownicy szpitala mają być mili, bo "za co ta nagroda"? Przed krytyką jakości usług, proszę, zastanówcie się niezadowoleni, nad drugą stroną medalu. Pozdrawiam!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    nie lekarz(2005-06-26)
  • Brawo "nie lekarzu"!!! sam czasem jako pacjent obserwuje innych pacjentów i nie moge pojąć jak można być tak mało uprzejmym dla ludzi, którzy ratują nam życie i zdrowie. Powinniśmy być wdzięczni za samo to, że jeszcze pracują w Polsce i nie wyjechali stąd, a do tego robią co mogą, byśmy mieli w ogólnonarodowej biedzie w służbie zdrowia szpital na poziomie europejskim (sie nie pomyliłem, bo znam kawał świata). Szanujmy personel medyczny póki go jeszcze mamy, nawet gdy czasem nas w naszym mniemaniu źle potraktują (po 36 godzinach ciężkiej pracy chyba każdy z nas nie miałby się ochoty uśmiechać do pacjenta-pieniacza który "płaci składkę, więć mu sie należy"
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    pacjent(2005-06-26)
Reklama