Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Sobota 10-12-2016, imieniny Bogdana, Julii
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek

Zginął pieszy

Wczoraj w okolicy Pasłęka kierująca Citroenem kobieta potrąciła pieszego. Mężczyzna zginął na miejscu.

Do wypadku doszło w miejscowości Marianka w gminie Pasłęk. Kierująca osobowym Citroene 21-letnia kobieta potrąciła idącego drogą 37-letniego mężczyznę. W wyniku odniesionych obrażeń pieszy zmarł.
     - Policjanci z Pasłęka prowadzą czynności wyjaśniające okoliczności wypadku - informuje Alina Zając, rzeczniczka elbląskiej policji. - Wiadomo na pewno, że kierująca Citroenem kobieta była trzeźwa. Czy pieszy był trzeźwy, wykaże sekcja zwłok, która zostanie wykonana po Nowym Roku.

A
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • pewnie szedł drogą nie oświetlony a z naprzeciwka coś jechało i wtedy zbytnio nie widac czy ktos idzie poboczem
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    kadlubek(2004-12-31)
  • i bardzo dobrze! niech to bedzie przestroga dla wiesniakow ktorzy laza ubrani na czarno po nocach na poboczach drog. kazdy kierowca na pewno mial sytuacje, ze zjezdzajac przed wariatem na pobocze okazywalo sie, ze kilka metrow przed nim wyrosl pieszy i trzeba bylo odbijac z powrotem na swoj pas. wystarczyloby kupic za 20 groszy odblaskowe swiatelko (dostepne na kazdej stacji) i trzymac w lapach. brak mi slow
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    elbinger(2004-12-31)
  • Elbinger-szkoda ze to nie ty!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2004-12-31)
  • moze nie "bardzo dobrze" , ale zgadzam sie z elbingerem... Gdy jest deszczowa pogoda i ciemno, to nie ma mozliwosci zauwazenia pieszego, ktory dzielnie wedruje poboczem... Zrozumiec to moze jedynie kierowca. Staram sie w takich warunkach nie zjezdzac na pobocze, ale czasami jestem do tego zmuszana przez wyprzedzajace pojazdy lub nadjezdzajace moim pasem z naprzeciwka!... Piesi powinni, szczegolnie wieczorem i w nocy zachowac ostroznosci i gdy widza samochod- zejsc nawet na trawe, a nie maszerowac przy samej linni drogi... To moje zdanie. I bardzo mi przykro, ze zginąl ten pierwszy i szkoda mi tej dziewczyny, ktora prowadzila samochod, bo moge sobie chociaz w czesci wyobrazic, co ona czuje...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    mia(2004-12-31)
  • Oj i daj tu Kobiecie prowadzic
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    STREET RIDERS(2004-12-31)
  • do Sreet readers: a;e ty pipeszysz trzy po trzy, naett najlepszemy kierowcy zdaza sie popełnić błąd, nikt nie jest doskonały i nikt nie jest chodzaca alfa i omega a i tak zawsze lapszymi kierowcami sa KOBIETY
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    P(2005-01-01)
  • Cóż moi Państwo, musimy pamiętać przede wszystkim o tym, ze kierowanie samochodem to BARDZO ODPOWIEDZIALNE ZAJĘCIE, I TYLKO DLA ODPOWIEDZIALNYCH LUDZI! Fridita
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Fridita(2005-01-01)
  • Cóż moi Państwo, musimy pamiętać przede wszystkim o tym, ze kierowanie samochodem to BARDZO ODPOWIEDZIALNE ZAJĘCIE, I TYLKO DLA ODPOWIEDZIALNYCH LUDZI! Fridita
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Fridita(2005-01-01)
  • mój przedmówco spróbuj przejechać sie o zmierzchu dorgą 504 Elblag Milejewo a zobaczysz ilu upojonych i nie tylko ludzi chodzi nie poboczem a po pasie drogowym, ( szczególnie w Dąbrowie) jest taki jeden zwichrowany co tylko czeka i stara sie aby go haknąć bo będzie miałl kolejna kasę na chlanie.Jest to plaga i brak wyobrażni ludzkiej.Piesi uwazają źe kierowca widzi na kilometr.1 stycznia jeczałam o 7 ej rano do Elbląga to dopiero była jazda! Grupa podekscytowanych ludzi szła całą drogą od pobocza do pobocza a mgła że nic nie widac . Myślicie że ktoś zareagował z pieszych na jadące pojazdy.ależ skad jak świete krowy lazły niczym na spęd. Współczuję młodej dziewczynie, ale każdego może to spotkać nawet ciebie fachowcu od kierownicy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    jeżdżąca kobieta...(2005-01-02)
  • do jeżdzącej kobiety : ma Pani racje ludzie łażą jak święte krowy, nie zwracaja uwagi na nic i tylko czekają na łatwy zarobek, wiem coś na ten temat przed świętami facet wlazł mi pod auto dostalam [...] mandat- 350 zl a on sie cieszył jak dziecko, które dostało lizaka, no coż i tak bywa ja mandat zapłace a on ma satysfakcje chyba z tego ze mu na mózg padło
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    karola(2005-01-03)
  • Do mia -jest ci szkoda tej dziewczyny ,to weź pod uwagę że następnego dnia świetnie się bawiła puszczając fajerwerki pod domem rodziny zabitego.Ja też jeżdze i wiem ,że prędkość trzeba dostosować do warunków jakie panują na drodze.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Jadzia(2005-01-12)
Reklama