Dziś (19 kwietnia) wchodzi w życie zarządzenie Prezydenta Miasta Elbląga w sprawie zasad obsługi klientów oraz obiegu korespondencji w Urzędzie Miejskim.
W związku z tym apelujemy do mieszkańców, aby wszystkie pisma składali do Wydziału Obsługi Interesantów, znajdującego się na parterze budynku - zaraz przy wejściu głównym. W wydziale tym, na poszczególnych stanowiskach możliwy będzie także osobisty odbiór korespondencji po uprzednim ustaleniu terminu z klientem przez pracownika Urzędu Miejskiego. Wyjątek od powyższej zasady dotyczy pism składanych do wydziałów zewnętrznych UM, czyli: Świadczeń Rodzinnych, Kultury, Sportu, Społecznego a także Spraw Obywatelskich, Finansowo- Budżetowego, Geodezji oraz Strategii i Funduszy Unijnych, gdzie obsługa klientów odbywa się na wyodrębnionych stanowiskach.
Joanna Urbaniak, rzecznik prasowy UM w Elblągu