Trwają ostatnie już przygotowania do oddania Smoków w Jeleniej Dolinie. Wielki finał akcji „Żubr. Tu się wybiera” w Elblągu już wkrótce!
W połowie sierpnia Żubr podsumował efekty lipcowej promocji konsumenckiej, która odbywała się w ramach akcji „Żubr. Tu się wybiera”. Polegała ona na przekazaniu 5 groszy z każdego sprzedanego piwa Żubra na terenie Elbląga na bardzo konkretny cel. Zgodnie z wolą mieszkańców, którą wyrazili w kwietniowym referendum rozpoczynającym całą akcję, całość funduszy przeznaczona została na rzecz odnowienia Smoków w Jeleniej Dolinie. Razem udało się zebrać kwotę ponad 95 tysięcy złotych. Obecnie trwają już ostatnie przygotowania do oddania mieszkańcom odrestaurowanego fragmentu Jeleniej Doliny.
19 listopada br. Żubr przekaże mieszkańcom Elbląga odnowione Smoki oraz teren wypoczynkowy, który znajduje się wokół. Do tego czasu wykonane zostaną jeszcze nowe schody, zamontowane zostaną nowe ławki (8 sztuk), kosze na śmieci (5 sztuk) oraz tablice informacyjne. Jednocześnie, wykonana zostanie instalacja odprowadzająca wodę z ulicy i z parkingu, co zapobiegnie podmywaniu terenu. Żubr, tak blisko związany z odpoczynkiem na świeżym powietrzu, planuje także przywrócić na właściwe miejsce symbol tego terenu – smoki. Już niebawem, po przeprowadzonej renowacji, powrócą do Jeleniej Doliny.
„Cieszymy się bardzo, że już niebawem oddamy w ręce mieszkańców Elbląga miejsce, do odnowy którego oni sami w dużym stopniu się przyczynili. Zaangażowanie mieszkańców w naszą wspólną akcję było ogromne! W kwietniu, kiedy rozpoczynaliśmy akcję „Żubr. Tu się wybiera” mieszkańcy chętnie wybrali miejsce, które ich zdaniem wymagało odnowienia; później w lipcu wsparli nas zbiórką pieniędzy. W połowie sierpnia, po ogłoszeniu wyników, wykonaliśmy we współpracy
z przedstawicielami Nadleśnictwa Elbląg szczegółowy plan zagospodarowania terenu wzdłuż Smoków. Zamówione zostały ławki i kosze. Głowy smoków są już praktycznie odnowione i niebawem powrócą na swoje pierwotne miejsce. Prace montażowe zaplanowane są do 16 listopada. Myślę, że od 19 listopada mieszkańcy Elbląga będą mogli korzystać z odnowionej Jeleniej Doliny.” - powiedział Tomasz Kanton, brand PR manager w Kompanii Piwowarskiej.
Akcja Żubra nie jest działaniem wyłącznie interwencyjnym i jednorazowym. Tegoroczne działania prowadzone pod hasłem „Żubr. Tu się wybiera” są integralną częścią długofalowej strategii marki, która troszczy się o środowisko naturalne i sprawy ważne dla mieszkańców różnych regionów. Już niebawem, bo do końca tego roku, w Płocku oddana zostanie mieszkańcom alejka nad Zalewem Sobótka, w Olsztynie ścieżka turystyczna wzdłuż Jeziora Długiego, a w Lublinie remontowana jest altana w Ogrodzie Saskim. Mieszkańcy Włocławka będą mogli zaś podziwiać panoramę miasta z tarasu widokowego znajdującego się nad Wisłą, a białostoczanie nacieszą oczy nową zielenią i małą architekturą przy skwerku zieleni AK na Plantach.
Akcji „Żubr. Tu się należy” patronują: Dziennik Elbląski, TVP3 Olsztyn oraz portal www.portEl.pl.
Żubr. Tu się wybiera.
19 listopada br. Żubr przekaże mieszkańcom Elbląga odnowione Smoki oraz teren wypoczynkowy, który znajduje się wokół. Do tego czasu wykonane zostaną jeszcze nowe schody, zamontowane zostaną nowe ławki (8 sztuk), kosze na śmieci (5 sztuk) oraz tablice informacyjne. Jednocześnie, wykonana zostanie instalacja odprowadzająca wodę z ulicy i z parkingu, co zapobiegnie podmywaniu terenu. Żubr, tak blisko związany z odpoczynkiem na świeżym powietrzu, planuje także przywrócić na właściwe miejsce symbol tego terenu – smoki. Już niebawem, po przeprowadzonej renowacji, powrócą do Jeleniej Doliny.
„Cieszymy się bardzo, że już niebawem oddamy w ręce mieszkańców Elbląga miejsce, do odnowy którego oni sami w dużym stopniu się przyczynili. Zaangażowanie mieszkańców w naszą wspólną akcję było ogromne! W kwietniu, kiedy rozpoczynaliśmy akcję „Żubr. Tu się wybiera” mieszkańcy chętnie wybrali miejsce, które ich zdaniem wymagało odnowienia; później w lipcu wsparli nas zbiórką pieniędzy. W połowie sierpnia, po ogłoszeniu wyników, wykonaliśmy we współpracy
z przedstawicielami Nadleśnictwa Elbląg szczegółowy plan zagospodarowania terenu wzdłuż Smoków. Zamówione zostały ławki i kosze. Głowy smoków są już praktycznie odnowione i niebawem powrócą na swoje pierwotne miejsce. Prace montażowe zaplanowane są do 16 listopada. Myślę, że od 19 listopada mieszkańcy Elbląga będą mogli korzystać z odnowionej Jeleniej Doliny.” - powiedział Tomasz Kanton, brand PR manager w Kompanii Piwowarskiej.
Akcja Żubra nie jest działaniem wyłącznie interwencyjnym i jednorazowym. Tegoroczne działania prowadzone pod hasłem „Żubr. Tu się wybiera” są integralną częścią długofalowej strategii marki, która troszczy się o środowisko naturalne i sprawy ważne dla mieszkańców różnych regionów. Już niebawem, bo do końca tego roku, w Płocku oddana zostanie mieszkańcom alejka nad Zalewem Sobótka, w Olsztynie ścieżka turystyczna wzdłuż Jeziora Długiego, a w Lublinie remontowana jest altana w Ogrodzie Saskim. Mieszkańcy Włocławka będą mogli zaś podziwiać panoramę miasta z tarasu widokowego znajdującego się nad Wisłą, a białostoczanie nacieszą oczy nową zielenią i małą architekturą przy skwerku zieleni AK na Plantach.
Akcji „Żubr. Tu się należy” patronują: Dziennik Elbląski, TVP3 Olsztyn oraz portal www.portEl.pl.
Żubr. Tu się wybiera.
-------------------- Tekst sponsorowany ----------------------