UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Zwrot zakupów online

 
Zwrot zakupów online

Niestety nie każdy zakup kupiony na wyprzedażach jest trafiony. Za ciasna sukienka, zbyt obcisła marynarka czy niedopasowane spodnie - wszystkie produkty zakupione online można zwrócić, jeśli spełniamy określone warunki ustalone przez dany sklep.

Najłatwiej jest ze zwrotami towarów zakupionych przez internet, bo tutaj po stronie konsumentów stoi prawo. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów daje każdemu konsumentowi prawo do zwrotu towarów zakupionych przez internet w terminie do 14 dni od momentu ich odebrania. Za dzień odebrania uznajemy oczywiście nie moment otrzymania przesyłki, ale dzień, w którym paczka z zakupem została odebrana przez osobę, która go kupiła.
        W przypadku zakupów stacjonarnych nie jest już tak łatwo. Prawo nie nakazuje sprzedawcom przyjmowania zwrotów. Jeśli dany sklep to robi, jest to tylko i wyłącznie dobra wola właściciela tego sklepu. Oczywiście w takim przypadku sklep może narzucić konkretne wymogi, np. brak możliwości zwrotu produktów żywnościowych albo towarów z uszkodzonymi opakowaniami.
       Jeśli Twój zakup był kupiony przez internet, możesz go zwrócić i w niektórych przypadkach termin zwrotu może być dłuższy niż 14 dni. Większe sklepy i sieci sklepów dają swoim klientom możliwość zwrotu zakupionych towarów przez 21 dni, a nawet przez 30 dni. Najłatwiej dokonać takiego zwrotu, jeśli dany sklep ma podpisaną umowę z wybranym przewoźnikiem. Wtedy tylko przekazujesz do sklepu formularz odstąpienia od umowy, a sklep wysyła kuriera po odbiór zwracanych towarów. Jeśli sklep nie zapewnia kuriera, skorzystaj z funkcjonalności, jakie daje serwis Furgonetka.
       Z serwisem Furgonetka zwrócisz zakup między innymi za pośrednictwem Poczty Polskiej. Poczta Polska cennik jest wyjątkowy atrakcyjny – nadając zwrot w serwisie Furgonetka.pl, zapłacisz za paczkę mniej niż w momencie nadawania jej bezpośrednio na poczcie. Poczta Polska jest największym operatorem pocztowym w kraju. Poczta ma prawie 7500 placówek w całym kraju, więc paczkę ze zwrotem nadasz łatwo w drodze do pracy lub na uczelnię. Poczta Polska to solidny partner obsługujący klientów indywidualnych i biznesowych. Do wyboru na poczcie masz kilka rodzajów przesyłek – list, zwykła paczka lub przesyłka priorytetowa.
       Ile kosztuje wysłanie paczki za pośrednictwem Poczty Polskiej, sprawdzisz na naszej stronie www.furgonetka.pl.

       ---- materiał płatny -----

      
.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl