Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Wtorek 06-12-2016, imieniny Mikołaja, Emiliana
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek

Zatrzymany za amfetaminę

Policjanci zatrzymali kolejnego młodego elblążanina, który posiadał narkotyki.

17-latek został zatrzymany przy ul. Wiejskiej. Miał przy sobie woreczek foliowy z amfetaminą. Został przewieziony do Policyjnej Izby Zatrzymań.

A
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • co sie dzieje na tym swiecie?!gownarzeria czuje sie wielka i wazna,jak ma dostep do dragow!imponuja w ten sposob kolezankom,rowiesnikom!co za chory tok myslenia...:/ pysk bym gowniarzowi obil!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    dutchman(2005-04-29)
  • a moim zdaniem trzeba pobudować nowe więzięnia dla posiadaczy amfetaminy oraz szpitale dla uzależnionych od alkoholu
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    srell(2005-04-29)
  • Sam se ryj obij.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Halinka(2005-04-29)
  • Halinka: W nagrode daj mu doopy. Ino, ze facet po narkotykach spi a nie doopczy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2005-04-29)
  • brawo dla halinki!!!pewnie sama jest w jego wieku i tacy jej imponuja:)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    dutchman(2005-04-29)
  • Pewnie, bo teraz malolatki na takie cos leca, wiesz imprezy, alkohol, dragi. a i extra byloby zeby gosc mial dzianych rodzicow, bo wiesz wtedy stawia. I wcale jak mozesz sobie dziewczynko pomyslec, nie jestem starym dziadem ktory pieprzy bzdury. mam 19 lat i wiem cos o tych sprawach, moze nawet lepiej niz tego mozesz sie spodziewac (naszczescie bylo minelo).
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Mr. X(2005-04-30)
  • Halinka jest slodka i ma jeszcze jedna zalete....... jest tania
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2005-04-30)
  • A TA WIEJSKA GDZIE JEST ..............
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    NOWY ELBLAZANIN.....(2005-04-30)
  • dajmy juz spokoj halince:))))))zrozumiala chyba(?)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    dutchman(2005-04-30)
  • Zagoncie tych frajerow co sprzedaja to badziewie i przejmuja samochody za jakies wymyslone dlugi. Wiecie o kim mowa. Smietanki towarzyskie bez szyi zyja z dnia na dziej i wirasza w miescie, a wladza na to pozwala lapiac i zwiekszajac statystyki na malolatach. Malolat nie ma innego wzoru, i bedzie sie wzorowal na przestepczosci zorganizowanej naszego miasta, bo jesli oni nie podlegaja pod prawo to czemu on ma nie byc w ich stylu. Zastrzelic w poscigu wszystkich, a nie sie bac panowie policjanci !!! Oni nie maja zadnych ograniczen i jak beda mieli okazje wybrnac to nawet zabija wiec policja niech do nich strzela skutecznie tez bez zadnych ograniczen, po to dostala bron, jak juz prewo nie pozwala na zastrzelenie przestepcy to strzelac tak aby byl na siedzonku z kokami i nie mial sily poruszac rekoma zeby je napedzac. POLICJA DO DZIELA!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    ++++++(2005-04-30)
  • Wiejska jest na Zawadzie ;)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    ziomboj(2005-05-02)
  • pewnie dostal wlasnie od dilera 0,005g chociaz zaplacil za 0,5 teraz pojdzie posiedzi 48 godzin sprzeda tego od kogo wzial narkotyki( chodz policja nic mu nie zrobi bo juz dawno wie on wszystkim i pozbyl sie narkotykow), a chlopak niedosc ze pobija go na ulicy to ma sprawe sadowa i dostanie w zawieszeniu cos na 3 lata i bedzie mial przesrane w CV bedzie pisal SKAZANY. czy to jest sprawiedliwe ze minimalno ilosc narkotykow dostajesz kare jak za podzganie kogos nozem?? najzwyzszy czas na zmienienie polityki narkotywej nie mowie tu o legalizacji lecz o rozsadnym podejciu do tego problemu
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    wolin(2005-05-02)
Reklama