UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • A potem mi ulubiona konserwa Chopped Pork drożeje o 50 gr na puszce, bo sklep ma straty z powodu kradzieży. Owszem należałoby oczekiwać właściwej reakcji po ochronie, ale za takie pieniądze nikt nie będzie zdrowia ryzykował. Za 5 zł na godzinę do zadań ochroniarza należą spacery oraz robienie wrażenia. Jeśli ktoś wymaga więcej, niech płaci więcej. Prosta rachuba. Gdy człowiek podejmuje się pracy wiadomo, że ma ona swoją cenę i za marny grosz nikt nie będzie się narażał, bo ma swoją godność. Czasy ciężkie, ale cieszy to, że ludzie, w tym wypadku okresowi ochroniarze bez licencji, mają poczucie własnej wartości.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    pan Janek(2009-03-19)
  • Widzicie różnica między chłopaczkami kilka miesięcy-Morderca to dziecko, a złodziej mężczyzna. U jednego i drugiego coś się w glacy dzieje. Tamci rodzice ponieśli sromotną klęskę, a ci nawet nie zareagują. JEST PROBLEM.
  • To wszystko irytujące ale też łatwo się pisze z punktu widzenia obserwatora - to, że poprawy nie widać nie znaczy, że nikt z tym nic nie robi. Myślicie, że pracownicy tego marketu mają to wszystko głęboko ? Pomyłka
  • Pan Janek ma całkowitą rację za taką stawkę nie ma co się narażać. Ja często robię zakupy w Kauflandzie i zawsze widzę grupę 14-17 latków jak kradną szczególnie wieczorem w sobotę, a potem idą na seans filmowy. Odrazu widać że to podpici złodzieje. Widziałam jak chowają za koszulę drogie towary, a płacą za chipsy i gumę do żucia. I nikt tego nie widzi albo nie chce widzieć. Teraz kradzież jest podobno modna i nazywa się shoplifting. Mam nadzieję, że coś z tym zrobią.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    delicje z górnej półki(2009-03-20)
Reklama