UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Panie Tadeuszu , ne posądzam Pana o człowieka , jak Pan to nazwał o ile pamiętam "nadętego". W samochodzie ( o ile pamiętam jasna 406 ) wygląda Pan na otwartego. Moja opinia faktycznie , może była troche bolesna , może spodziewałem się innej formy czata i chyba nie przemyślałem do końca swojej wypowiedzi. Co do jakości usług: zaczynałem w domu od radiodostępu , potem dostałem "drut" i w tej chwili jako osoba PRYWATNA a nie FIRMA mam 3 łącza. Była kiedyś tylko jedna skucha , że przez cały dzień 2 linie nie działały ale zdarza się najlepszym. Ale te linie nie były "wychodzone i wyproszone" jak to ma miejsce...zresztą domyśla się Pan gdzie. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu (piszę to w piątek)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Johny Bravo(2001-08-17)
  • PanTadeusz. Widzę że lepiej z Panem wymieniać zdania nie na chacie lecz "obok" niego Z tego co wyżej przeczytałem, sądzę że te odpowiedzi są już wystarczające . Musze przyznać że nasz chat jest mało profesjonalny, że wypisuje taki skrót. Osobiście jestem zadowolony z firmy którą Pan reprezentuje, no bywają potyczki. Znajomy zadzwonił na infolinie o internet cały dzień. Tam powiedzieli że będzie wszystko załatwione do 20.08 był wczoraj 17.08 u was, a miła pani poinformowała że umowa nie jest zarejestrowana i mógłby tak czekać dosyć długo. Mamy wszyscy nadzieje że ten błąd jest spowodowany tym, że wszyscy się od czasu do czasu mylą, a nie tym że macie takie podejście do każdego abonenta . Pozdrowienia
Reklama