Zapraszamy do zamieszczania wypowiedzi na temat tego, co
lub kto nas w Elblągu cieszy, denerwuje, przeszkadza, zaskakuje, wkurza,
irytuje, zachwyca, dołuje, oburza, frustruje. Komunikacja, służba zdrowia,
administracja, policja, służby miejskie, telekomunikacja, media, ośrodki
kultury, poczta, miejscy architekci i budowniczowie czekają na Twoją
konstruktywną krytykę, genialne pomysły i niezastąpione rady.
Gwarantujemy, że nikt Cię nie wysłucha, ale będziesz mógł zasnąć w
poczuciu, że nie przepuściłeś okazji żeby spróbować naprawić świat, a
przynajmniej tę jego cząstkę, w której na co dzień mieszkamy.
Pamiętaj jednak, że wchodzisz na HP na własne ryzyko. Przed zamieszczeniem swojego wpisu zapoznaj się z
treścią innych wypowiedzi i oceń, czy jesteś wystarczająco twardy/a żeby wytrzymać ewentualne ataki
internetowych frustratów lub nawet rzeczową krytykę.
Zgłoś do moderacji
Czy na pewno chcesz zgłosić do moderacji ten wpis?
Re: Pozdrowienia dla naszych wspaniałych kolei państwowych PKP
Wysłane przez: HansHans
Data: 2020-11-30 18:17
Pierwszy pociąg od 15 lat i od razu 162 minuty opóźnienia... Pech. Przez takie pechy tracą wielu klientów. Powiedzmy jednak, że wyjątkowo mnie spotkał wyjątkowy mega pech, ale ten system działa fatalnie. Przy zakupie biletu (szczególnie internetowego) powinna być opcja podania numeru telefonu gdzie w razie większych opóźnień powinna być podawana sms'owa informacja o opóźnieniach. Gdy zamawiam paczkę do paczkomatu i kurier włoży tam paczkę to dostaje sms z informacją, że paczka czeka już w paczkomacie. Tam to jakoś działa, tam jakoś potrafią. Ale w sumie czego ja oczekuje... prawie wszystko co państwowe działa po prostu źle.