UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
NOWOŚĆ! Dział "A moim zdaniem" obsługuje hashtagi.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Panie Grzegorzu Nowaczyku! Gdyby droga 503 należała do miasta Elbląga już byłaby wyremontowana. Dawno istnieją projekty na odcinek Rycerska-Mazurska, ale coś forsy z województwa nie widać, bo rządzą tam w Olsztynie patałachy z Platformy Obywatelskiej, które funduszy unijnych nie kumają.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    kapito(2009-09-14)
  • Szanowni Państwo przeznaczenie poszczególnych basenów portowych tych co istnieją i tych co można stworzyć w porcie Zatoka Elbląska to kwestia dyskusji- nic nie jest przesądzone. Ważne jest, aby usunąć metrową warstwę fekali z rtęcią w osadach dennych. Z rozkładu ich wydziela się amoniak,siarkowodór, metan. Kliknij tu a zobaczysz badania. www.rafzen.pl Z poważaniem mgr inż.Jerzy Kulas
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Jerzy Kulas(2009-09-15)
  • Panie Jerzy po kiego diabła porzerzać stare baseny portowe w Zatoce Elbląskiej? Czy tylko dla tego, iż jest Pan włascicielem tych działek? Czyj interes przemawia przez Pana? Niech gospodarzą w nich jak obecnie ptaki. To dzieki zaniedbaniu gospodarczemu w latach PRLu możemy sie cieszyć taką różnorodnością gatunków ptactwa i to tego przecież zazdrości nam UE! Obecnie powinniśmy wykorzystać to co OBECNIE mamy, a więc: różnorodność flory i fauny (z wieloma rzadkimi gatunkami), krajobrazy, kolej nadzalewową, już (dotychczas) istniejące porty w miejscowościach nadzalewowych, piękne lecz zaniedbane miejscowości Wysoczyzny Elbląskiej, oczywiście także rzekę Elbląg (po uregulowaniu możliwiści żeglugi przez Zatokę Elbląską) wraz z Kanałem Elbląskim itd. A swoją drogą co to to jest lub co znaczy słowo "rafzen"? Moim zadanim brzmi bardzo niemiecko.
  • Wolisz ptaki od miejsc pracy gamoniu? a ciekawe jaki jest Twój interes??? Ja nie wiem jak można być takim ignorantem. .. niech sobie Kulas zarabia uczciwie jak chce, może i Ciebie zatrudni. .. podejrzewam ze nie byłby jedynym inwestorem. .. Proszę niech ktoś mi logicznie wyjaśni jak to możliwe ze ten SYF widnieje jako rezerwat skoro słowo to oznacza wg wikipedii " obszary zachowane w stanie naturalnym lub mało zmienionym - ekosystemy, ostoje i siedliska przyrodnicze. .. " rtęć i odchody to nie jest natura przecież. .. To na prawdę pachnie jakimś sabotażem.
  • A jaki jest sens ekonomiczny budowania portu w tym miejscu? Budowa nie istniejącej infrastruktury, neutralizacja zatrutych osadów, " kopanie" się z "zielonymi", nacjonalizacja (wykup) terenów od obecnego właściciela itd. tylko po to aby wybudować "martwy" port. Po co w Elblągu większy port przeładunkowy od obecnego ? O ile się nie mylę to w Elblągu największą firmą jest obecnie Szpital Wojewódzki, a mniejsze firmy obejdą sie bez tego nieuzasadnionego ekonomicznie portu. Przystanie dla jachtów można zlokalizować w miejscowościach nadzalewowych np: Kadyny, Tolkmicko. .. i to tam powinny powstać miejsca pracy. Oczywiście konieczne jest udostępnienie toru wodnego do Elbląga, gdzie na nadbrzeżu przy starym mieście miło byłoby widzieć zacumowane jachty. Obecnie powinniśmy stawiać na turystykę wykorzystując to co już mamy, a nie marzyć o powrocie do przeszłości. To w obsłudze ruchu turystycznego powinny powstawać nowe miejsca pracy, bez większego zaangażowania budżetu państwa, wykorzystując lokalną incjatywę. No cóż nawet z ekonomicznego punktu lepiej aby terenem tym władały ptaki, które powinniśmy wykorzystać jako jeszcze jedną atrakcję toru wodnego do Elbląga i dalej poprzez kolejny rezerwat i Kanał Elbląski na mazurskie jeziora. A rtęć uwolniona z osadów przez ruch wodny nie powinna wyszkodzić więcej szkód niż obecnie wprowadzane energooszczędne świetlówki, bądź co bądź ptaki z zatoki są nie jadalne. J
  • kiedy w koncu spamer Kulas zostanie zablokowany?
  • Panie Jerzy faktycznie ma Pan te działki nad zalewem !? Jeżeli tak, to niech się Pan już nie wypowiada. Cwaniaków w Elblągu mamy już dość.
  • Szanowni Państwo zapewne przedmówca jest urzednikem państwowym lub samorządowym i zależy mu na przejęciu gruntów. W 1997 ówczesny Urząd Wojewódzki oficjalnie zgłosił propozycje przejęcia gruntów. Jak się nie udało to zlikwidowano mi działalność gospodarczą na drodze ekonomicznej i poprzez rozszerzenie rezerwatu. Grunty w sąsiedztwie należą do samorządowych urzędników. Z poważaniem mgr inż. Jerzy Kulas
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Jerzy Kulas(2009-09-17)
Reklama