UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • niech tylko ruszy przekop zniknie bezrobocie w elblągu i innych miastach nadzalewowych gdybyśmy mieli dobrego prezydenta i władze miejska to tak ale oni buduja tylko inkubatory i obsadzaja kolesi
  • Masło maślane i wałkowanie na nowo starego tematu, dobrze chociaż, że to nie S. Czerniak pisał uff. .. przekopu nie będzie bo kraj jest biedny i nikt nie będzie wydawał ogromnych milionów na inwestycję która nigdy się nie zwróci, temat będzie wracał jeszcze nie raz jak bumerang, albo jako temat zastępczy albo jako kiełbasa wyborcza ale szkoda po prostu na to czasu, bądźmy realistami i zajmijmy się czymś co da się zrobić.
  • fajny pomysł, montuj konsorcjum i jedziesz. Rozumiem że na dwa promy 6 ludzi zatrudnisz ale potencjał około promowy jest. Zjazd w Kazimierzowie prosto do terminalu promowego w Elbląskim porcie który pan wybudujesz. W porcie po 3 tiry parkują ale osobówek na ten plac trochę wejdzie. Nie wiem czy 3 m to nie za wiele na zalew. Przy terminalu można by tu jakiś hotelik postawić i solidne kasyno otworzyć. Pan prezydent na 5 lat ci darmo portowe nabrzeże udostępni pod warunkiem że będziesz pływał i tak nikt nie wie w jakim celu ten port zbudowano.
  • "Ja chciałbym przedstawić". .. cham ze wsi wyjedzie, wiocha z chama nigdy
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    borusia(2012-06-26)
  • a zapomniałem tam terminal pasażerski jest i czeka aż ktoś z niego skorzysta. Tych idiotów powinno się już dawno powiesić
  • Czyżby zbliżały się wybory? Elbląski przemysł już nie istnieje, infrastruktura kolejowa i drogowa do portów morskich w Gdańsku i Gdyni jest coraz lepsza. Port przeładunkowy w Elblągu nie ma sensu, więc nie ma podstaw ekonomicznych dla przekopu. Jeżeli idzie o turystykę jachtową to wystarczy pochylnia. Budowa pochylni była by tańsza i miała by mniejszy wpływ na środowisko.
  • Na razie proponuję otworzyć linię do Krynicy Morskiej, do tego nie jest konieczny przekop.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    redrum(2012-06-27)
  • Panie inwestor. Pomysł bardzo dobry!! Mam do Pana prośbę! Prosze z tym artykułem iść do PREZYDENTA I męczyć go tak długo żeby w końcu coś pomógł zorganizować!!!!!
  • PO PIERWSZE. Takich artykułów oczekuję wpisująć w wyszukiwarke portel. pl a nie jakies bzdury o odmalowanym baraku napisane prszez Sławomira Czerniaka po to aby wpadła 100.Po drugie jeśli Panu ten pomysł by wypalił to bym był pierwszym Pana klientem. Pozdro.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Łuuuuuuuuuuuu(2012-06-27)
  • Tak trzymac. Nareszcie ktos fachowo sie wypowiedzial. W calym swiecie landy, wyspy nad morzem fukcjonuja z promami. I jest to niewatpliwie atrakcja dla szczurow ladowych. O zeglarzach mozna powiedziec, ze kazdy za honor postawilby sobie przeplynac taka trase, no bo ile mozna plywac wkolko po Mazurach. Najgorsze, ze decyduja o tym ludzie (oprocz Wcisly- jezeli cos moze) ktorzy wode widzieli tylko w kranie
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    PG.st.jacht.(2012-06-27)
  • Prom Elbląg - Krynica Morska ma potencjał nawet bez przekopu. Wielu elblążan było by nim zainteresowanych a tzw warszawka by dopełniała stan samochodami. Przekop jest mrzonką która wypływa regularnie, czyli w okolicach wyborów - finansowo nikt nie przedstawił rozsądnych kosztorysów by można było stwierdzić czy jest to inwestycja choćby na skraju opłacalności. Innym problemem jest głębokość torów wodnych na Zalewie Wiślanym oraz rzece Elbląg. Niestety lata zaniedbań robią swoje a przecież bez pogłębienia i oczyszczenia obecnych torów nie będzie możliwości wejścia na akwen większych jednostek transportowych.
  • Choć w budowaniu koncepcji przekopu brałem udział i w połowie lat dziewięćdziesiątych miała ona pewne racje i powody do realizacji to obecnie uważam to za wykwit chorej wyobraźni i brak realnego spojrzenia na global. Jakaś idiota podzieliła Zalew Wiślany na pół i inwestowanie Elbląga na obcym gruncie to pomysł z rodzaju szklanych domów. A tak poza tym, miejscowe, (ale i niestety krajowe także ) jajogłowe likwidują na potęgę wszelkie przejawy i infrastrukturę transportu powszechnego i nie jest to przejaw trendu krajowego czy też światowego tylko kompletnego braku wiedzy i umiejętności kierowania takimi przedsięwzięciami.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    MiejscowyAborygen(2012-06-27)
Reklama