UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
  • @oliwin - Na pewno! Trójmiasto już planuje blokadę morską żeby nikt przekopem nie płynął :P
  • Brednie i tyle,może statki z katapulty wypuszczac. Kopac a nie to spi,,,, ie.
  • Czyj to pomysl P O niech zamkna sie nic nie zrobili by roboty ruszyły .
  • @beka - gazeta sie nudzi to wali przekop 24 nie ma czym zasmiecac przestrzeni mentalnej
  • Wykopać powców jakieś koalicje i innych kolaborantów i sprzedawczyków raz na zawsze na śmietnik historii,i portel niech zmieni stronę bo te wasze jurki motorówki to już na nich nie można patrzeć......
  • Dokładnie. Wybudowanie tam Nowej drogi wodnej i całej infrastruktury portowej byłoby kilka razy droższe niż ten przekop, bo trzeba zbudować tam połączenia drogowe i kolejowe, place i magazyny przeładunkowe, elwatory zbożowe, suwnice, prisy przystanie pasażerskie, punkty odpraw celnych i fitosanitarnych kapitanat stocznie do remontów i klasyfikacji statków- ile to będzie kosztować wg koncepcji autora? a w Elblągu już to wszytko jest gotowe. Dodatkowo tutaj są zaklady przemysłu ciężkiego, i miasto ponad 120 tys z okolicą ok 200 tys. ludzi to potencjalni turyści i pasażerowie. Jak się to ma do tej koncepcji?
  • Glupi pomysl,ktory wnosi tylko zamieszanie dla rozpoczetej inwestycji,zadnego ulatwienia nie przedstawia dla wplywajacych statkow , czy barek,ktore beda sie telepac przez piec rzek i kanalow, czterokrotnie wydluzona droga do portu, poglebianie trzykrotnie dluzszej drogi ,no i koniecznosc budowy kilku mostow i po co pchac sie do Elblaga jak pan projektant chce kreowac nowy port w Sztutowie. Lipa szkoda nawet dalej pisac
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    10
    1
    Prorok jakis(2019-10-03)
  • No właśnie i ile kasy będzie kosztować wybudowanie nowego portu, instytucji, dróg i kolei i uzbrojenia go. Podejrzewam, że nawet wyłożenie gołego placu i zrobienie takiego nabrzeża jak jest w Elblągu kosztowałoby kilkaset mln zł. A gdzie magazyny, silosy, suwnice mariny? Lepiej zrobić ten przekop i wykorzystać tą infrastrukturę, która już jest w Elblągu.
  • Do cholery jasnej a nie możesz na co kolwiek oprócz pis po czy defacto KO.
  • Ponadto Sztutowo to jest woj. pomorskie a chodzi o to aby w warmińsko-mazurskim coś było.
  • Dokładnie przecież Gdańska Głogowa na Szkarpawie ma szerokość 12,5 m i dł 61, nie mówiąc już o głębokości toru wodnego, który ma 2,5 m. To jak to się ma do 5 m głębokości 100 m dł i 20 m szerokości z przekopem.
  • To też jest duży zysk dla Tolkmicka i Krynicy oraz kilku jeszcze innych miejscowości. My o tym w Elblągu wiemy i jest nam miło że nie tylko my skorzystamy na kanale przez mierzeje.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    6
    1
    Ja też tu mieszkam (2019-10-03)
Reklama