UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Zgadzam sie z panem który opisuje jako niebezpieczną ulicę Bartniczą. Sama codzięnnie jade z dzieckiem do przedszkola i widzę co sie tam dzieje. Ludzie chodzą środkiem jezdni samochody jada stroną lewą lub prawą jak im sie podoba. Rzeczywiśćie jest to zjawisko mało spotykane w Elblągu(brak chodnika)Panowie radni mamy już 21 wiek oraz Unię Europejską nie olewac podatników oraz pieszych.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Marta Bielany(2008-08-19)
  • Wszytko mi się podoba, prócz przejścia podziemnego przy pl. Słowiańskim. .. Poza tym, że nie jest to rozwiązanie pasujące do historycznej zabudowy w pobliżu (no chyba, że wykończone to zostanie na przykład w stylu manierystycznym [patrz budynek poczty]). No i jeszcze jedna sprawa - żeby się miasto w środku inwestycji nie zatopiło w kosztach, jak się okaże, że jest to teren naszpikowany archeologicznymi niespodziankami z przeszłości (a to właściwie jest pewne). .. Ale, tak jak wspomniałem, inne pomysły są OK (zastanawia mnie jeszcze tylko parking piętrowy przy UM). Pozdrawiam
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    sdfsdff(2008-08-19)
  • Elbląg ma wiele rozwiązań komunikacyjnych rodem z kawałów o Wąchocku. ilość sygnalizacji świetlnych i przejść dla pieszych na kilometr dróg jest chyba najwyższa w kraju. jeśli na stanowisku inżyniera ruch nie zasiądzie w końcu kompetentna osoba to elbląg stanie w korkach. kierowcy będą płacić coraz więcej za paliwo a miasto utonie w smogu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    pieszy(2008-08-20)
  • Zapowiada się niezła masakra. Jak już będą budowane te super podziemne przejścia to prosze pamiętać o niepełnosprawnych i rosnącej liczbie starszych ludzi i nie zrobić podjazdów i wind żeby wiedzieli że ich miejsce jest w domu a nie na ulicach, albo zrobić tak niefunkcjonalne by się pozabijali przy próbie zjazdu (w Gdańsku i Warszawie - wiele przykładów takich świetnych rozwiązań) a wykończenie koniecznie albo marmur na glanc, albo piaskowiec, ostatecznie terakota łazienkowa, albo piaskowiec nie bo szczyny weń wsiąkają. Prosze też o nie budowanie ścieżek rowerowych, bo jak by były to napewno częsć idiotów zacznie poruszać się rowerami, a wiadomo że pieszy z rowerem ma większą szanse na przeżycie i gdzie mu tam do samochodu, który musi też gdzieś zaparkować, a idiota na rowerze przecierz nie skorzysta z super podziemnego parkingu dla pracowników UM zlokalizowanego przy UM. Ponadto rowery powodują zmniejszenie: zużycia paliw nieodnawialnych, emisji gazów, zużycia nawierzchni no i co najgorsze są alternatywą dla samochodów i świetnie zorganizowanej komunikacji miejskiej.
  • Panie Prezydenci. Czym się Pan chwali - durnowatą przebudową mostku na Malborskiej. Ta inwestycja to taki sam kit jak port handlowy (skład węgla) w centrum miasta.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    seniorek(2008-08-20)
  • Jak już bawić się w podziemia to może puścić linię tramwajową nie przez ulicę 12 lutego a pod nią hehe, takie minimetro rozwiązałoby problem przenoszenia zabytkowego budynku przy ulicy, hałasu, korków i drożności ulicy a dodatkowo połechtałoby nasze zapędy metropolitalne.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    MegaConstructor(2008-08-20)
  • kiedy się dowiemy kto jest autorem tych durnych pomysłów komunikacyjnych bo te które są dobre podejrzewam że robi iina osoba
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    leon 50(2008-08-20)
  • zróbcie w końcu porządek z ulicą Chrobrego- to powinna być wizytówka miasta!
  • Odnowcie, prosze, elewacje szkoly na osiedlu "Nad Jarem'. To przygnebijace, ze dzieci musza chodzic do tak obdrapanej szkoly wygladajacj jak slums.
  • przejścia podziemne powinno się zrobić na całej grunwaldzkiej i zlikwidować można wtedy wszystkie światła a piesi by byli bardziej bezpieczni
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    rowerzysta(2008-08-20)
  • Może coś zrobić ze światłami na Hetmańskiej - ruszasz na zielonym a za 150 metrów zapala się czerwone, znowu ruszasz i za 200 metrów znowu czerwone i to bez korków. Kto projektował (synchronizował) tą sygnalizację? W innych miastach jest tak że jak się jedzie z prędkością 50-60 km/h można przejechać całą główną ulicę bez korków nawet całe miasto na zielonym, tylko nie w Elblążkowie.
  • super plany- gratulacje!
Reklama