UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Może gdyby jeździł pociąg z Tolkmicka do Elbląga, to jeżdżący na tej trasie busiarze zaczęli by dbać o ludzi. Ceny nie małe, a rozkład i komfort podróży do bani. Może Gmina Tolkmicko pochylił się nad komunikacją. Na swojej stronie maja rozkład z 2016 roku. Jak mają z tym problem, to niech zapytają w Gminie Elbląg, jak podejść do tematu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    19
    1
    Felek kartofelek(2021-05-19)
  • Najlepiej to rece rozłożyc i biadolić, a po co was wybieraliśmy ? Zebyście stołki grzali ? Większych pieniędzy od unii jak w tej chwili to już pewnie nigdy nie dostaniemy, ruszyć doopska, a nie to precz !
  • polskie tłumoki nic nie potrafią tylko kłócą się o pieniądze i rozkradają Polskę
  • Pan Wcisła od korków na Bema mógłby się udzielić, to druga inwestycja po basenie miejskim nieosiągalna do realizacji dla tego Pana
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    18
    0
    NadszyszkownikKilkujadek(2021-05-19)
  • Przy okazji Kolei Nadzalewowej i Przekopu Mierzei, oraz szans na pieniądze Unijne proszę stosowne władze o rozważenie mozliwości dokończenia po 75 latach szosy z Tolkmicka do Fromborka wzdłuż torów i nad Zalewem. Szosa wychodzi ok 1,5 - 2 km poza Tolkmicko i brakuje jeszcze kilku kilometrow do Fromborka. Dzieki tej drodze piekne i atrakcyjne tereny Wysoczyzny między tymi miastami nabiorą sporej wartości rynkowej i znajdą pewnie nabywców z calej Polski i nie tylko, a pieniądze dla gmin, ktore zwrocą koszty budowy paru kilometrow drogi.
  • Wcisła uruchomi kolej lada dzień
  • Warto byłoby nadmienić dla rzetelności dziennikarskiej, że posłanka Paulina Matysiak reprezentuje klub Lewicy i Lewicę Razem, sprawą zaś reaktywacji i odbudowy Kolei Nadzalewowej zajmuje się przede wszystkim dzięki lobbyingowi tow. Kolińskiego, znanego zwolennika transportu publicznego i tego konkretnego szlaku w szczególności:)Przy okazji przypomnę, że wspomniana w artykule konferencja samorządowców i deweloperów we Fromborku dotyczyła możliwości rozprzedania i zwykłej marnacji majątku po Kolei Nadzalewowej i w tym kontekście powinna być przywoływana wyłącznie jako przestroga przed zakusami wrażego, chytrego a aspołecznego kapitału; KN da się z powodzeniem odbudować np. dzięki środkom europejskim w kolejnej transzy na poepidemiczną odbudowę (dziękujemy Lewico:)i my to oczywiście zrobimy. Z Waszą, Towarzyszki i Towarzysze, pomocą - bez łaski aspołecznych liberałów, którzy i tak już się skończyli, tylko jeszcze nie przyjmują tego faktu do wiadomości:) Hashtagi: #lewica, #razem, #transport, #RiGCz, #KolejNadzalewowa
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    9
    6
    tow. Koliński bez loginu(2021-05-19)
  • Panowie dziennikarze trochę geografii nie zaszkodzi. Gdzie TROPY a gdzie kolej nadzalewowa. Może chodzi Wam o Zalewo i nowe tory?
  • @gggggggggggg - To posłanka z Sieradza walczy o naszą sprawę, to jest chore. Panowie włodarze i ci z Elbląga i nie tylko- jak wam nie wstyd?
  • Dlaczego pyta o to posłanka z Sieradza a nie Gelert albo krasulski?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    18
    0
    Upadły Harley(2021-05-19)
  • @elblążanin1948 - Tropy Elbląskie to wieś blisko jeziora Drużno, to także nastawnia kolejowa Tropy, rozdzielająca tory od szlaku na Malbork, w kierunku na Elbląg- Zdrój i Braniewo.
  • Za komuny wszystko działało bo te tory były im potrzebne do wywozu dóbr wszelakich z Polski do CCCP, to po pierwsze. Po drugie wszystko działało bo komuchy utrzymywali wiele nierętownych przedsięwzięć za co płacimy do dziś. Po trzecie z komuny praktycznie nikt nie posiadał samochodu i wszyscy jeździli do Elbląga do pracy, do szkoły itp. pociągiem.