UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • 1) Wagon Pesy 402 ile lat temu miał wypadek i czeka na naprawę? 2) Wagon MAN 8MC 803 po odbudowie w Modertransie kiedy ostatni raz był na mieście? 3) Czy ktoś poniósł konsekwencje za zakup wagonu Duewag M8C 874,który okazał się złomem? Zwróćcie się do Bydgoszczy, Torunia lub Łodzi, może wam oddadzą jakieś złomowane Konstale 805,które pociągniecie farbą i będą jak nówki
  • W którym roku było to zdarzenie? Pytam dlatego bo dwuwagonowe składy w Elblągu nie jeżdżą już od wielu lat. Czy na pewno było to w, naszym mieście?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    6
    0
    BEZ ŚCIEM proszę (2019-09-16)
  • z checia zamienie auto na tramwaj pod warunkiem: tramwaje beda nowe i bezpieczne !!!! te konstale to taki zlom, ze nalezy sie modlic zeby tylko nikomu nic zlego sie nie stalo. juz lepiej isc na pieszo niz tym niosacym smierc taborem jechac
  • Zmienić tabor. Zmienić rozkłady. Większe stawki za parkowanie. Wtedy promować komunikację. Inaczej to zginie śmiercią naturalną.
  • Sorry ale dyrektor z TE powinien iść do biedry jako słodziak . Tak słodzi tak słodzi na stronach internetowych że szok. Ile zarabia motorniczy ile? Napisz prawdę a nie mówisz same kalumnie, bierzesz średnia z biura i ze swoją pensia. Taka prawda motorniczy tyra jak wół zero życia prywatnego za co za grosze szkoda mi naprawdę tych ludzi wstyd jeszcze sobie rybke z tylu zawies by ludzie wiedzieli jaki jestes.....
  • Moim zdaniem w tramwajach potrzebny jest reset. Rok czy dwa na organizacje tego wszystkiego od nowa. Nowe wagony, remont torowisk. No i jakiś plan na ten środek komunikacji. Dziś przypomina to łatanie dziur. Proszę spojrzeć na podobne miasta jak Grudziądz czy Gorzów Wlkp. Jak tam władze podeszły do komunikacji tramwajowej. Ludzi nie trzeba będzie zaganiać do tramwaju, gdy będzie on bezpieczny, szybki, przyjazny i dostepny dla mieszkańców. Dzis niestety przypomina to skansen.
  • Zamiast remontować tory w Alei Grunwaldzkiej już dawno należało zmienić myślenie. .. i przebieg tej trasy tramwajowej – uwolnić od toru Grunwaldzką, aby przynajmniej na odcinku od Komeńskiego do Grottgera umożliwić jej przebudowę na prawdziwą Aleję, zaś tramwaj zbliżyć „do ludzi”. Proponuję rozważyć inny, na pierwszy rzut kontrowersyjny przebieg tej trasy: z Al. Grunwaldzkiej (za Dworcem) w Żeromskiego ( z głównym przystankiem wiedeńskim przy Leclerc - Biedronce), dalej ta linia wzdłuż Kochanowskiego (blisko PWSZ i Szpitale Miejskie), do Sadowej (nowe osiedle), stamtąd pomiędzy SP16 a Kolejową (– tam gdzie Grupa Wodna miała zbudować basen), przesmykiem pomiędzy osiedlem a Halą CSB i PWSZ (kibice i studenci) i za parkingami powrót trasy do Grunwaldzkiej na skrzyż. z Grottgera. Dodatkowo wzdłuż całej Żeromskiego rozważyć ŁĄCZNIK do Bema (więcej możliwości kombinacji tras).
  • To kosztuje setki milonow zlotych. Majac pieniadze nie ma problemu, tylko tych pieniedzy nie ma i nie bedzie. Spiacy mis spi, wiec nie ma na co liczyc.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    1
    0
    Narod sobie tak wybrał(2019-09-16)
  • RobertKoliński Wina leży oczywiście po stronie władz miasta i naszych włodarzy - to nie kto inny, ale ratusz jest odpowiedzialny za brak nowoczesnej polityki transportowej w mieście, za promocję transportu samochodowego zamiast publicznego i trucie oraz zasmradzanie miasta, za brak racjonalnie pomyślanych linii komunikacji autobusowej, za skandalicznie ułożony rozkład jazdy tramwajów, gdzie jadą tą samą trasą po 2-3 puste pojazdy gęsiego, za mnogość spółek transportowych w mieście, za wyrzucanie kasy na zbędne, kampanijne łączniki dla satysfakcji prezydenta, zamiast inwestycji w remont linii i odnowienie taboru. Można tak dłużej, ale po co? Dopóki nie zmieni się sposób myślenia wożących się drogimi, paliwożernymi furami po mieście dinozaurów z ratusza, to nikogo do komunikacji publicznej nie przekonają, bo są po prostu niewiarygodni i ludzie to widzą. Hashtagi: #elblag,#komunikacja,#TransportPubliczny,#eko
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    2
    RobertKoliński(2019-09-16)
  • @Elbinger - Naucz się proszę kolego zasad stosowania małej i dużej litery. Podpowiem tylko w skrócie: aleja i Aleje. Resztę sobie doczytaj. ..
  • Tramwaje to taka realna projekcja możliwosci intelektualnych postkomuchów zarządzających miastem po 1990 roku, realny namacalny stworek, każdy może efekty ich pracy umysłowej zobaczyc na torach, ...rozsypujący się szrot
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    2
    Deratyzacja(2019-09-16)
  • A pamietam te czasy jak chodzilem jeszcze do szkoly ze olsztyn ta dziura ,byla mniejsza od Elblaga, a teraz gumaki smierdzace kiwaja nas jak chca, bo sie tak dajemy , zaden polityk ,bo nie chce im sie,- zawalczyc o swoje miasto, swoje wojewodztwo , tak jak kiedys Opole . Mogl , Wcisla isc do Tuska a ten do Makreli(ma tu swoje korzenie) i poprosic ja o to,jak opolanie Kohla i bysmy dzisiaj mieli inne pieniadze w budzecie Opole np. dostalo niedawno nowoczesna jedna z najwiekszych elektrowni w polsce a my w czarnej d.. e, oj ci nasi wodzowie do kitu jestescie, choc i do wyrobu kitu tez nie ,bo za starzy, jedynie uchwyt jak szczekoscisk macie dobry aby za wszelka cene utrzymac sie przy wladzy
Reklama