UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Dr Glock to agent FSB :-)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    kkolo75(2013-05-31)
  • Zaplanowana ob wodnica (jeśli powstanie) to zabierze część naszego parku leśnego Bażantarnia, inna sprawa jest tworzenie odpowiednika muzeum techniki elbląskiej, mało co z produkcji daw2nych zakładów się zachowało (Komnick'a, Schichau'a itd) ale co nieco można jeszcze znaleźć i to w Elblągu (np. prasy z dawnego Zamechu). Skoro brakuje jednak bezpośrednich wyrobów dawnych zakładów może poprzestać na ekspozycji ich modeli (np. parowozy). Inna sprawą jet zła promocja miasta i twierdzenie (błędne) przez co niektórych że w mieście nie ma nic ciekawego do pokazania.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    karwysz(2013-05-31)
  • A może by tak na wprost odwołać się do bogatej tradycji przemysłowej Elbląga, tej przed i powojennej???
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Bąbel(2013-05-31)
  • Kilka słów w sprawie obwodnicy łączącej Zawadę z cmentarzem Dębica. Czy ktoś zrobił swoistą analizę sensu tej inwestycji w przełożeniu na fundusze, które ona poniesie. Ja szczerze mówiąc zastanawiałem się nad tą sprawą kilkakrotnie, patrząc również w mapę. Otóż po mojej analizie wysuwa się prosty wniosek. Ile osób będzie korzystać z tej arterii? Ludzie mieszkający nad Jarem Zawadzie i okolicznych terenów, to pewne, ale gdzie oni dojadą? na drogę s22(kto tam jeździ), cmentarz i to wszystko. Koszt inwestycji do potrzeb myślę, że jest wielkim nieporozumieniem. Jak można tak niweczyć nasze pieniądze. Kolejny absurd to Modrzewina, strefa inwestycji? Ha może i tak ale kto buduje takie strefy na końcu miasta bez dojazdu tylko czlowiek, ktory nie ma pojęcia o lokalizacji tego typu inwestycji ( i jeszcze się chwalić i uznawać to jako sukces). Jest to moim zdaniemn ajwiększa porażka jaka była w ostatnich latach w Elblągu. Taka strefa powinna powstać przy drodze krajowej s7,gdzie jest idealny dojazd dla kontrahentów a co za tym idzie idealne miejsce na firmę dla inwestorów. Kolejną sprawą jest Stare Miasto, które powinno zostać odbudowane w stylu jakim było przed zniszczeniem. Proszę zobaczyć jak pięknie wygladają zrekonstruowane mosty i powstający Pub obok mostu z wieżyczkami, coś wspaniałego, coś co ma klimat i może budzić podziw i uznanie.
  • Zawada, osiedle Nad Jarem, starzeją się. Każdy pochówek generuje ileś tam przejazdów pomiędzy dotychczasowym miejscem zamieszkania a miejscem pochówku. Obserwując aktualnie istniejący ruch na ulicy Bema i Łęczyckiej, których poszerzyć się nie da, "Aleja Wiecznego Odpoczywania" poprowadzona przez Bażantarnię jest bardziej potrzebna niż linie łączące dzielnice mieszkaniowe z byłymi dzielnicami przemysłowymi. Hero.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Heronim Zabiełło(2013-05-31)
  • Panie doktor na te pańskie stwierdzenia towarzysze pracowali skrupulatnie 60 lat i niestety im wyszło. Planowanie przestrzenne i urbanistyka, bo o gospodarce komunalnej i tej od nieruchomości już nie wspomnę - kompletna degrengolada. Komunikacja natomiast i jej rozwiązania to wielkie pole do popisu dla przyszłych wodzów, bo dotychczasowym kompletnie ta dziedzina nie konweniowała. Taki to właśnie jest obraz postsocjalistycznego zadupia tworzonego przez ignorantów i ludzi z przypadku. A promocja panie doktor - ta dziedzina jest bardzo wysublimowanym dziełem li tylko czytelnym dla tych, którzy je czynią.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    MiejscowyAborygen(2013-05-31)
  • Dobry artykuł. Popieram
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Polski Anarchista(2013-06-01)
  • Żeby miast ożyło potrzebni są inwestorzy, nowe miejsca pracy, inaczej będziemy może kiedyś sypialnią Gdańska !
  • jak można coś udrażniać?/ kiedy permanentnie się coś zagęszcza?????/-- masło maślane-to tak jakby rurę z jednej strony zatykać a z drugiej strony wiercić dziurę ----- skończmy wstawiać plomby budowlane w mieście -skończmy wycinać drzewa-już nic nie budujmy w mieście ----- deweloperzy w strafę podmiejska a nawet wiejską!!!!!-każdy nowy budynek w mieście to co najmniej 40 -60 nowych samochodów stojących gdzieś tam bo nie ma porządnego miejsca -zbudujmy dobre drogi i osiedla na obrzeżach miasta -5 -8 minut jazdy i jesteśmy w centrum-
  • Aborygen jak wielu ma uczulenie na socjalistyczne rządy i urbanistykę z tamtych lat. A jak mam wrażenie że ostatnie lat 20 (poza odbudową Starego Miasta) Nie wiele zmieniło. Czy rozwiązania typu skrzyżowania przy szkole muzycznej mają coś wspólnego z planowaniem przestrzennym. To raczej partyzantka. Często realizowana przez ludzi z poprzedniej epoki. I to prawda. Więc nie epoka a ludzie są tu winni.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Radipolon(2013-06-01)
  • Starówka nie ma szans na rewitalizację z prawdziwego zdarzenia. Odbudowywana zrywami i bez koncepcji całości. bez No i ten śliczny (kolejny ) bulwar. Tam powinny stać domy.
  • ilość osób przebywających na Nabrzeżu Kościuszki w Gdyni jest limitowana w dużym stopniu ilością samochodów które uda się zaparkować na tym nabrzeżu. W Elblągu na Bulwarze Zygmunta Augusta będzie dokładnie tak samo.
Reklama