UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Do SSS. Prace miały zacząć się już 2 lata temu, niestety przeciągneło się trochę (nie piszę dlaczego). Do wykonania zatwierdzono już przed wyborami samorządowymi więc ani Pan Nawaczyk, ani SLD które to wstawiało tą modernizację do obietnc wyborczych nie ma nic do tego.
  • Co to znaczy modernizowana od pl slowianskiego do obr. pokoju, czy bedzie tylko nowy asfalt, czy bedzie w koncu 4 -pasmowa, od ILO do palacyku przy rondzie, to tylko ok 150 m a spore utrudnienie. Przy okazji warto by uzupelnic o 2 pasy Grota Roweckiego, od Feniksu do I LO. i byloby os razu lepiej i bez niepotrzebnych korków.
  • Śmieszni i mali jesteście ludzie którzy krytykujecie wszystko tylko dlatego że nowemu Prezydentowi się coś udaje. O drodze 503 od czterech lat słyszałem ze ma być i było ale g. .Jeszcze czekam na drogę ekspresową Elbląg -Jazowa. Choć to nie inwestycja miejska ani wojewódzka to wierzę że Nowaczyk dołoży ręki aby ja przyśpieszyć. Bo nikt wcześniej nawet nie pomyślał aby spróbować przyspieszyć prace nad projektem i realizacja tego odcinka. Ważniejsza była królostrada przed pałacem i wodotryski. Dla Elbląga sprawą najwyższej wagi w perspektywie najbliższych lat jest realizacja połączenia trasą szybkiego ruchu z Trójmiastem. Tylko infrastruktura drogowa umożliwiająca sprawną i szybką komunikację może poprawić sytuację tego miasta, jego mieszkańców i przyciągnąć inwestorów wraz z nowymi miejscami pracy.
  • Dlaczego nie dorzucono do tego jeszcze kawałka Mazurskiej do Odrodzenia. Tam też dziura na dziurze. Jak zwykle po łebkach. Szkoda.
  • Od Elbląga do Pogrodzia powinni powycinać spróchniałe lipy i zrobić ścieżkę rowerową
  • Smieszny/a to jestes ty skoro twierdzisz ze to dzieki Nowaczykowi to sie dzieje. Cała śmietanka z panem Nowaczykiem na czele pokazuje ze układ partyjny stawia sie ponad wszystko. Dlaczego dopiero teraz rzekomo Elblag ma dostac kase na te inwestycje?
  • Do K. Z. Wtych spróchniałych lipach zyje sobie chroniony robaczek - PACHNICA, o której życie walczą "zieloni" I to jest jedną z przyczyn opóżnień w modernizacji tej drogi. Poczekajmy do wiosny gdy przez asfalt będą skakać żaby! to znów pojawią się obrońcy! Drugą z przyczyn opóżnień jest to, że poprzednia ekipa walczyła o remont 503 na terenie miasta.
  • Kondek Słuszna uwaga jednego z Panów odnośnie wykonania przez firmę niemiecką nowej drogi 503.Nasze firmy. to super partacze. Dobrym przykładem na niechlujną pracę mamy na ul. Dąbka. Pomimo upływu 20 lat partacka robota ma "glejt" od władz miejskich. Jestem ciekawy który to z p. odpowiadał z odbiór w/w ulicy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Kondek(2010-12-16)
  • Niestety żaden z elbląskich dziennikarzy nie spytał p. Jacka Protasa dlaczego Zarząd Województwa zwlekał z tą decyzją prawie 3 lata? Przypomnijmy, że Henryk Słonina po raz pierwszy wystąpił do Marszałka Województwa z prośbą o jak najszybsze ogłoszenie konkursu na przebudowę drogi wojewódzkiej nr 503 już w styczniu 2008 r. , przedstawiając jednocześnie zakres inwestycji. Uzasadnił również jej priorytetowość poprzez poprawę stanu sieci drogowej mającej wpływ na wewnętrzną spójność przestrzenną oraz atrakcyjność inwestycyjną miasta i regionu. W ciągu dwóch ostatnich lat jeszcze kilka razy ponawiał swoją prośbę. Niestety, nie zyskała ona aprobaty w oczach Zarządu Województwa, który ostatecznie podjął decyzję o przesunięciu terminu konkursu na rok 2011.Przypomnijmy również, że w lutym 2008 r. Henryk Słonina zorganizował w Elblągu spotkanie z udziałem przedstawicieli samorządów z powiatów: elbląskiego, braniewskiego i bartoszyckiego. .. .
  • Przedmiotem spotkania było przedyskutowanie i wypracowanie zasad wspólnych działań w zakresie rozbudowy i modernizacji układów komunikacyjnych, drogowych dla obszaru północno-zachodniej części województwa warmińsko-mazurskiego. Uczestnicy tego spotkania wyrazili wolę prowadzenia wspólnych działań, wykorzystując w tym celu również dostępne środki w ramach Programów Współpracy Transgranicznej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.Zainteresowani podpisali list intencyjny deklarujący współpracę. O podpisanie tego listu Henryk Słonina zwrócił się również do Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Niestety, na poziomie działań Zarządu Województwa jego inicjatywa nie znalazła poparcia. Zaproponowano porozumienie wykluczające Miasto Elbląg ze wspólnego działania, uznając, że zainteresowanie Zarządu dotyczy wyłącznie przebiegu drogi wojewódzkiej nr 503 od granic administracyjnych miasta Elbląga. Wszystko wskazuje na to, że Zarząd Województwa celowo wstrzymywał dofinansowanie remontu drogi wojewódzkiej nr 503 tylko dlatego, że było to korzystne dla kandydata PO na Prezydenta Elbląga – Grzegorza Nowaczyka. Za nowaczychwatch. pl
  • Oczywiście 4 pasmowki : do Gdańska, oraz w Elblagu na ul. Grunwaldzkiej, od Feniksu do ILO i od ILO do Banku Millenium przy Krolewieckiej to absolutne priorytety. Jeszcze 2 -pasmowa i dwukierunkowa ul. Podchorażych dolożenie 1 pasu na kosciuszki od Wspolnej do Marymonckiej. i już byloby prawie jak na Zachodzie.
  • Do niepodpisanego powyżej. Droga 503 w granicach miasta Elblag to swoisty potworek architektoniczny: szeroko na Mazurskiej, wąsko na Browarnej potem znowu szeroko pomiedzy Teatralna a Stoczniowa i bardzo wasko przy LO. Pytanie. Dlaczego postrzega Pan(Pani) opóżnienie (o ile takie jest) w remoncie drogi wyłącznie jako celowe działanie ludzi zwalczajacych się personalnie a nie opóżnienie spowodowane brakiem koncepcji i stosownych wyburzeń na trasie modernizowanej drogi ?
Reklama