UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Nie potraficie nawet docenić zmian jakie wprowadza ZKM. Może dlatego, że Was one nie dotyczą. A domysły, że artykuł sponsorowany są bezpodstawne. Zdecydowanie nie należę do sympatyków ZKM. Poza tym dział " Teraz ja " jest po to, żeby mieszkańcy wyrażali swoją opinię. Moja właśnie taka jest i kropka ! Wolność sowa w demokratycznym państwie. ..
  • Pewnie to ten Pan wymyślił tę kartę dlatego tak pieje nad jej nowoczesnością. A dokumenty potwierdzające prawo do przejazdu ulgowego i tak trzeba miec przy sobie bo oprócz ZKM jeszcze w innych miejscach trzeba je okazywać więc to też niewypał. Za darmo????? 10 złociszy kosztuje coś co właśnie powinno być za darmo!!! A co z planami wycofania biletów "tradycyjnych"?? Przyjezdny też będzie musiał wykupić EKM???
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    jadcorben(2011-02-03)
  • Karta to kolejny wynalazek mający ułatwić pracę ZKM, ale dla zwykłego pasażera jest to kolejny problem i koszt. Te 10 złotych jest to kaucja, którą można otrzymać z powrotem po zwróceniu karty, nie mniej te 10 zł trzeba wyłożyć po to, żeby ZKM mogło sobie lepiej zorganizować pracę-tylko dlaczego znowu naszym kosztem?Jest to kolejny dokument, którego trzeba pilnować, pamiętać o nim. Żadnych korzyści z tytułu posiadania tej karty nikt nie uzyska. Jest to tylko umęczenie i uganianie ludzi, bo ZKM tak jest wygodnie. A tak w ogóle jestem ciekawa, czy pobieranie takiej kaucji jest zgodne z prawem?Może ktoś siędowiadywał, np. u rzecznika praw konsumenta?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    kas-ja(2011-02-03)
  • Jak dla mnie, to ten artykuł był pisany przez kogoś z ZKMu
  • EKM to nie bd tylko bilet miesięczny. Karta ma pełnić w przyszłości wiele funkcji. Ma być pewnego rodzaju " portfelem". Kartą będzie można płacić w kinach, za parking. ..
  • Zaraz, zaraz, firma SIRKOM pomontowała ekrany w autobusach, docelowo prócz reklam, mialy być komunikatory dzwiekowe. To juz firma SIRKOM dla ZKM jest be ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    pachnie łapówką(2011-02-03)
  • zabrakło w nagłówku dopisku: artykuł sponsorowany. j. kantypowicz
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    TUBYLEC(2011-02-03)
  • jacy wy ludzie jesteście żałośni. .. Artykuł " Teraz ja " sponsorowany ?? weźcie się zastanówcie !!
  • Potrzebne są nowe tramwaje i autobusy a te zmiany to pic na wodę poprawiający wizerunek Pana Kantypowicza i nic więcej. Myślałem, że nowy Prezydent miasta tym się zajmie ale chyba, już nie. Waqżniejszy jest stadion sportowy dla kiboli z Elbląga. Takie to PO !
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Apolityczny(2011-02-03)
  • Mieszkając w Elblągu miałem bilet miesięczny na wszystkie linie i wiem jakie to jest wygodne. Niestety czytając opinię M66 odnoszę wrażenie, że jest to "artykuł sponsorowany" lub autor nie korzystał z komunikacji w innych miastach. Np. będąc w czeskiej Pradze samochód postawiłem na parkingu i przez kilka dni nawet go nie ruszałem - to mi się nie opłacało. W kiosku kupowałem bilety 24 godzinne, (cena 6 przejazdów), które były ważne na WSZYSTKIE środki komunikacji. Tramwaj, metro i autobus w jedną stronę, następnie powrót i byłem na "0", każda następna podróż to już "+". Dla przyjezdnych na obrzeżach miasta są parkingi P+R na których można postawić samochód (na czas kursowania komunikacji) za niskią opłatą, pod warunkiem, że korzystało się z komunikacji natomiast w przypadku braku biletu opłata za postój już jest dość wysoka. Elbląg nie zachęca do pozostawienia samochodu na parkingu - bilety jednorazowe, brak parkingów na obrzeżach przy pętlach, ba nowy system jest systemem w którym pasażer kredytuje ZKM. Chciałbym aby w Elblągu opłacało mi się poruszać komunikacją, nie dobijając swojego auta, nie zważając na to czy chcę danym autobusem podjechać jeden przystanek czy jedenaćie. Zdarzało mi się bywać też dziwnych miastach gdzie chciałem skorzystać z komunikacji lecz nigdzie w danym miejscu i czasie nie mogłem nabyć biletu, owszem często pomagali mi życzliwi ludzie odsprzedając bilet, lecz za każdym razem był to dość duży stres.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    RAMPer(2011-02-03)
  • Pewnie komunikacja miejska wymaga reform. Te proponowane przez ZKM pewnie i są potrzebne ale czy najwazniejsze? Dwie rzeczy mnie zastanawiają. Pierwsza, to dlaczego " za kanał " jeżdżą w zasadzie 2 linie? 12 i 14 nie dają połączenia miasta z tą jego częściią. Z Zawady na ul Nowodworską czy Warszawską nie ma połączenia. A pracuje tam sporo ludzi. Druga sprawa, to dlaczego autobusy miejskie nie jeżdżą w strone Kazimierzowa, Helenowa czy nawet Jegłownika? Jeżdżą do Rubna, Gronowa, Milejewa itd. I jeszcze jedna kwestia przy okazji. Czy myśli sie o szybszej linii autobusowej? Kiedys były takie próby. Dziś mozna by wykorzystać np. przejazd wokół miasta przez drogę Nr 7.Kilometrów więcej, ale czas przemieszczania sie np. z Zawady na Rawską Bema czy Dębicę byłby znacznie krótszy. Mysle, że trzeba myśleć nad przyspieszeniem podróżowania. Od mieszania herbata słodsza nie bedzie.
  • Albo połączyć Druską i Królewiecką z Saperów. Jest wiele możliwości. W końcu to mieszkańcy wiedzą czego potrzebują.
Reklama