UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • To wyjedź wcześniej. Korków nie ma.
  • Ciebie trzeba wyciąć byś zniknął
  • I znowu padnie blady strach na "kierowców"którzy boją się wjechać na rondo. Hamowanie, czekanie, jak zrobi się pusto na rondzie, strach w oczach i brak włączonego kierunkowskazu przy zjeździe. No i te nauki jazdy, chyba cały Gdańsk tu się szkoli?
  • Jakiś czas temu robiony był sondaż odnośnie rond i wygrało skrzyżowanie Piłsudskiego-Konopnickiej i Beniowskiego. Na pewno bardziej potrzebne niż podane w artykule.
  • @Ploterek - idz do szkoly, to ci pokaza, ze jest
  • dobra i potrzebna inwestycja.
  • doczekam się chyba szybciej że Polak napisze coś poprawnie w języku polskim - używaj translatora google jak cie k. .. a w szkole nie nauczyli gimbusie albo nie wchodź na komentarze!!!!!
  • co z korkującymi się mostami na rzece Elbląg? czy naprawdę nie można uruchomić mostu na starówce z ruchem wyjazdowym z miasta?
  • Most na starowce jest po to zeby nikt nie powiedzial, ze Elblaga nie stac na most. W dodatku jaki ten most-z historia-oplacony 3 razy. A co?Most dla pieszych ktory kosztowal majatek. Obsluga tego mostu tez swoje kosztuje. A super firma tak profesjonalnie go naprawila, ze nie otworza go dla samochodow, poniewaz znowu sie rozleci.
  • TĘPAKU tylko polityka ci w tej durnej pale
  • ja chciałbym aby to rądo miało nazwę Jarosław to takie dumne imię, a nie Alan jak wszyscy chrzczą teraz chłopców to antypisowcy, nie do przyjęcia
  • Dziwi bardzo jakieś wybiórcze niespójne działanie ze strony Miasta. Przecież według planów miał zostać przedłużony tramwaj z pętli Ogólna, przez Fromborską (z podstacją zasilania oraz nową zajezdnią na terenie obecnych POD Tramwajarz)do Królewieckiej z kompleksowym rozwiązaniem ulic i węzłów drogowych w obszarze (uwzgl. np. bezkolizyjny wyjazd dla karetek, rondo przy Piłsudskiego-Królewiecka itp. ). Wtedy obok W. Sz. Zesp. (duży strumień pasażerów)mógłby powstać porządny węzeł przesiadkowy, a do rozważenia - likwidacja odcinka tramwaju wzdłuż Marymonckiej. Zamiast tego - pojedyncze niespójne wyrwane z kontekstu działania utrudnią bądź całkiem uniemożliwią kompleksową przebudowę tego układu w przyszłości
Reklama