UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • wszyscy piszą bzdury. ta linia jest czynna !!!!! nie ma tylko przewoźnika który chciałby nią jeżdzic. taką rolę pełnić powinien zakład przewozów regionalnych pkp który wykonuje przewozy zlecane przez samorząd województwa który reprezentuje pan nowaczyk. i oto cała prawda !!!!! dla niedowiarków proponuję sprawdzić na stronie www. plk-sa. pl zakładka regulamin przydzielania tras na rok 2008/2009
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    wędrowiec(2008-09-29)
  • Krótko mówiąc, linie kolejowe należą do PKP PLK, przewozy zamawia UM, a wykonuje na ogół PKP PR (lub Arriva, w kujawsko-pomorskim). Są linie upupione przez PLK (stopniowe obniżanie prędkości, a w końcu całkowite zamykanie linii), przez PR (absurdalne ceny) oraz przez UM (brak zainteresowania). Ta należy do tych ostatnich. .. Urząd Marszałkowski w Olsztynie kompletnie nie interesuje się przewozami na tej linii; zakupiony na nią wagon motorowy SA106-003 został zabrany po to aby można było reaktywować linię Ełk - Olecko. Ba, imprezę z parowozem Ol49-7,która odbyła się bodajże 13 lipca br. , w całości sponsorowało województwo pomorskie, choć większa część trasy leży w bagienno-szuwarowym! Dopóki marszałek siedzi w Olsztynie i ma w głębokim poważaniu połączenia Elbląga z Braniewem, dopóty nic się nie ruszy. Linia jest czynna jako towarowa, bo samym kolejarzom szkoda zamykać taką trasę - widać ktoś tam też troszeczkę oleju w głowie ma, bo od czasu do czasu puszczają jakiś pociąg towarowy aby tor całkiem nie zarósł i nie został rozkradziony.
  • Rozebrać wreszcie te tory i nie bajdurzyć o opłacalności. Na tym miejscu zrobić drogę z Elbląga do Braniewa, żeby nie trzeba było jeździć przez Połoniny, górą między Suchaczem a Kadynami, przez Pogrodzie, i z Fromborka znowu do góry. Trasa co prawda malownicza, ale niech nią jeździ kto ma czas. Przy szosie koniecznie zrobić ścieżkę rowerową i mamy komunikację nadzalewową gotową. Po co tracić czas i pieniądze na tę rozpadającą się kolej, przecież ludzie teraz jeżdżą samochodami i potrzeba na to dobrych dróg.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    mieszkamprzy trasie(2008-10-01)
  • @mieszkamprzytrasie: Kolej lokalna i regionalna nie będzie opłacalna, nigdzie nie świecie nie jest. Ale to mniejsze zło niż wasze blachosmrody.
  • czyli jak nie jest opłacalna to ją zamknąć i nie trwonić publicznego grosza. Socjalizm się chyba skończył.
  • Widzisz, to nie takie proste. Skutki zwiększania się ruchu samochodów są znacznie gorsze niż dotowanie kolei. Sprytni Niemcy już dawno to sobie wyliczyli i dziś mają porządną kolej - i dotują w znacznie większym stopniu niż Polska. Rząd USA też pompuje miliony dolarów w Amtraka. Zgadnij dlaczego. Albo poczytaj. P. S. To samo dotyczy komunikacji miejskiej.
  • nie wierzę w mit "sprytnego Niemca" i "głupiego Polaka". Ale wierzę w jedno:socjalistyczne lewactwo z pod znaku czerwonej międzynarodówki tkwi w strukturach rządowych wielu państw. Między innymi cała unia europejska wraz z partią demokratyczną USA to taka forpoczta marksizmu. A dotowanie kolei, tej czy innej, to taki temat zastępczy dla pospólstwa, aby miało sobie o czym pogadać.
Reklama